![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb een Koran, ik zal het checken 2) Natuurlijk weet jij dat Sodomis geld heeft betaalt om te overleven in die Islamitische landen. Vreemd dat hij hetzelfniet meer weet... ![]()
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat noem ik een hypocriete uitleg.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister
|
![]() Citaat:
jaar geen recht meer op het gebied.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
De hele Soera at-taubah (9) zegt zoiets. Vers 5 zegt exact wat je zoekt. Citaat:
Laatst gewijzigd door IkbenLara : 13 maart 2008 om 14:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Burger
|
![]() Dus dat!
![]() |
#126 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de joden nu wachten tot alle Palestijnen dood zijn die er woonden 60 jaar geleden, dan vind je het wel ok? lijkt me redelijk zielig om zomaar een grens te trekken in de geschiedenis om er rekening mee te houden om het scenario te scheppen zoals jij het wil zien.
![]() |
![]() |