Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 maart 2008, 11:48   #121
Bolsjewiek
Minister

Bolsjewiek's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Lees je Koran maar eens.
En ja, je kan je "niet moslim" zijn afkopen, als goeie Dhimmi. Zolang je poen hebt, ben je welkom.
1) Zeg mij eens waar in de Koran uitdrukkelijk bevel wordt gegeven tot vermoorden van onschuldigen. Ik heb het nu dus NIET over de dubbelzinnige uitsraken in verband met Mohammeds gevecht tegen zijn vijanden.
Ik heb een Koran, ik zal het checken

2) Natuurlijk weet jij dat Sodomis geld heeft betaalt om te overleven in die Islamitische landen. Vreemd dat hij hetzelfniet meer weet...

Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2008, 11:50   #122
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Hou dat maar in gedachte , want ik ga er van uit dat elke "echte" moslim zo'n koranvreter is.

Want al de rest van de Islamietjes, die doen aan Islam a la Carte. Alleen de stukjes die hen goed uitkomen. Stel hypocrieten. Al even erg als de christenen.
Dus echte moslims zijn terroristen en de moslims die geen terroristen zijn zijn hypocrieten?
Dat noem ik een hypocriete uitleg.

Oud 13 maart 2008, 11:52   #123
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daimanta Bekijk bericht
Gaap. U bent dus voor het uitzit argument. Als de joden maar lang genoeg vasthouden aan de plek, dan verdwijnt de legitimiteit van de palestijnse claim op hun grondgebied. Dank u voor de tip.
Als de Palestina nu beginnen aan een Diaspora hebben ze inderdaad over 2000
jaar geen recht meer op het gebied.

Oud 13 maart 2008, 14:52   #124
IkbenLara
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
1) Zeg mij eens waar in de Koran uitdrukkelijk bevel wordt gegeven tot vermoorden van onschuldigen. Ik heb het nu dus NIET over de dubbelzinnige uitsraken in verband met Mohammeds gevecht tegen zijn vijanden.
Ik heb een Koran, ik zal het checken
:
Te gemakkelijk.
De hele Soera at-taubah (9) zegt zoiets. Vers 5 zegt exact wat je zoekt.
Citaat:
5. Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en het gebed houden en de Zakaat betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, Allah is Vergevensgezind, Genadevol.
Misschien dat het een mooie historische betekenis heeft (wikipedia), maar dat neemt niet weg dat een goede verstaander leest dat de afgoddienaren (christenen, bijvoorbeeld) gedood moeten worden. Zowat de hele koran is een verslag van mohammed, zijn vijanden, en diens gevechten.

Laatst gewijzigd door IkbenLara : 13 maart 2008 om 14:58.
IkbenLara is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2008, 21:00   #125
Koerd
Burger

Koerd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sagopakajmer Bekijk bericht
de debielen die denken dat elke moslim zo n idioot is, zijn nog gevaarlijker
Dus dat!

K. Marx
Koerd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2008, 12:10   #126
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bloedverwant Bekijk bericht
Lijkt me redelijk zielig dat dat nu nog altijd als argument wordt gebruikt. Die Palestijnen die 60 jaar geleden werden verjaagd leven nog. Die joden die 2000 jaar geleden zijn verjaagd zitten allang onder de grond. Stop nu eens eindelijk met de geschiedenis te misbruiken om dingen goed te praten.
De Joden die 60 jaar geleden de Palestijnen wegjaagden leven nu ook niet meer, de mensen die opgegroeid zijn in deze gebieden hebben daar ook niets mee te maken.
Als de joden nu wachten tot alle Palestijnen dood zijn die er woonden 60 jaar geleden, dan vind je het wel ok?

lijkt me redelijk zielig om zomaar een grens te trekken in de geschiedenis om er rekening mee te houden om het scenario te scheppen zoals jij het wil zien.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be