![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Statistisch onderzoek... ![]() Nu, UW ogen zien mischien slecht, ik heb er nog goede. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() 2) In de hippitijd was er een kleinschalige handel tussen vrienden/gebruikers. De allochtonen hebben daar groffe bussiness van gemaakt, gangstermethodes, afrekeningen tussen rivaliserende bendes, miljoenenopbrengsten enz enz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.forumspook.com of http://www.carlgustaaf.net ? Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 25 maart 2008 om 16:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
U hebt gelijk vrees ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://dictionary.reference.com/browse/spook |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ogen zien niet objectief. Ik ben zo Belgisch als maar kan, vele generatisch ver, tot de onafhankelijkheid van België. Toch werd ik al aanzien voor Poolse, Marokkaanse, Zuid-Amerikaanse,... Tijdens de zomer, als ik gebruind ben door de zon, mag ik zelfs nu en dan mijn identiteitskaart tonen. Hoe zou dat toch komen? Al loop je hele dagen en nachten op straat, je kan nooit het totaalbeeld zien. Het is heel praktisch om mensen schrik aan te jagen. Ik wil nog altijd weten, waar jij je op baseert om te stellen dat een zéér hoog percentage profiteert van de werkloosheidsvergoeding, leefloon en ziekteuitkering. Terwijl de objectieve cijfers het tegendeel bewijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() Stellen dat wij eerst onze eigen wezenhuizen hier in Europa moeten leegmaken, en al die weeskindertjes adopteren alvorens wezen uit andere werelddelen te importeren is gewoon een voor de hand liggende uiting van gezond verstand. Daar zit geen enkele theorie achter, geen enkele politieke bijgedachte...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alle mensen die tijdens de werkuren op straat lopen zijn werklozen en misdadigers? Kan het dat ze op andere tijdstippen werken? Ben ik, die er dan tussensloop, ook op slag werkloos of leef ik dan van de misdaad? Al de mensen die tijdens de werkuren berichten op dit forum zetten, zijn dat ook allemaal werklozen? En zie jij, die op straat rondloopt, hoeveel mensen er werken? Dat moet je ook zien om te durven stellen dat "een zéér hoog percentage profiteert van de werkloosheidsvergoeding, leefloon en ziekteuitkering." Ik denk niet dat deze waarnemeingen een goede basis zijn om zijn stellingen op te bouwen. Dan vertrouw ik toch eerder de cijfers die ik vermeldde. Laatst gewijzigd door artisjok : 27 maart 2008 om 19:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik loop niet rond in een deux-piece, maar ben gewoon gekleed, en toch vergist men zich soms. Hoe kan ik het accent en/of kleding naäpen van meerdere bevolkingsgroepen tegelijkertijd. Zijn je argumenten uitgeput? Dit is pas klasse. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Gouverneur
|
![]() Zonder allochtonen komen jullie nergens.
geen kebab, geen pizza, geen festivals, geen museums, geen culturele sfeer, geen markt, geen souk, geen remix. alleen boeren ![]()
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |