![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() Leer ons eens iets, en verklaar u nader.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() [quote=roger verhiest;3395243]Wie had dien boot gebouwd ? Een Hollander zeker ?[/QUOTE Nee, de Chinezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kent u geen NEDERLANDERS?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet, ik vind het tof als men mij de stempel van dikke nek toebedeeld. Tussen haakjes, ik woon wel niet in Antwerpen maar in West Vlaanderen.
Laatst gewijzigd door Garry : 1 mei 2008 om 16:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk wel leuk dat we over de inwoners van provincies mogen zeggen en vertellen wat we willen, terwijl we dat bvb niet mogen over Afrikanen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Staatssecretaris
|
![]() Je mag over de inwoners van Afrika nog één keer iets leuks over hun tongval (Swahili: lafudhi) zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Minister-President
|
![]() Daar ben ik wel voor te vinden. Maar ik zou eerder zeggen dat de homo antverpiensis niet verwant is aan de andere soorten, ipv uw stelling.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aarg ieeeeel aaarg. Das Belgenhé. Pastoors mag je uitmaken voor 't rot van de straat en 20 % van de kiezers mogen door een minister mestkevers genoemt worden maar ........... nee, dat mag niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vanzelf ; alleen: de Verenigde Provinciën werden gedomineerd door de wereldvermaarde botenbouwers de Hollanders.
(een beetje zoals de Antwerpenaren ook Vlamingen zijn, maar alle Vlamingen niet het voorrecht genieten in de wereldstad Antwerpen te leven).
![]() |
#134 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik had vroeger een limburg vriendinnetje en die had een papegaai.
Zegt haar moeder dat hem vuil is die papegaai vraagt ze aan mij wat te doen (ik zit nog altijd met die vraag in alle mogelijke verbanden) ik zeg om er vanaf te zijn "wast hem dan" ik zie haar na drie dagen terug en vraag "Hoe gaat het met uwen papegaai ?" zegt zij "Dien is dood" ik zeg "Hoezo is die dood ?" Zegt zij : "die kon niet tegen dat uitwringen"
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |