![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() als jij toegeeft dat je ze vooral naar hier haalt voor stemmenwinst
dan zal ik jou gelijk geven |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Minister-President
|
![]() Waren het niet net de progressieve linksen die vonden dat iedereen steeds het recht zou moeten hebben om zichzelf uit het leven te verlossen, indien dit ondraaglijk was? Of mogen enkel Vlamingen zichzelf afmaken, zijn dat toch maar rassiesten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Gouverneur
|
![]() dat heeft hij ook maar dat betekend niet dat ik er niet om mag lachen. hahaha heb je het eerste gedeelte van hem gelezen? dat heeft me lachspieren doen werken.
![]() |
#125 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Komaan he, begin nu niet een terminale kankerpatiënt of iemand met Alzheimer met een vluchteling te vergelijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
Voor mij zijn zelfmoordenaars zelfmoordenaars en het is erg dat zulke dingen gebeuren, maar per slot van rekening zijn dader en slachtoffer hetzelfde. Ik vind het veel erger dat er mensen tegenwoordig voor bagatellen vermoord worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
tjah moet je niet kijken waarom iemand zelfmoord gepleegt heeft? of kijk je alleen naar de inhoud. misschien had hij geen keus en moest hij wel.
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
![]() Zelfmoord is een keuze die je zelf maakt, daar blijf ik bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
maarrrrr Europa moet ook beseffen dat het maar een kwestie van tijd is voor de steeds grotere groep armen in de wereld (zie maar naar de rellen in Egypte, Haiti,... voor voedsel) eender wat zullen doen om hun stukje van de taart te krijgen. Hoe minder mensen te verliezen hebben, hoe meer risicos ze nemen... En dan kan je zeggen dat het niet onze verantwoordelijkheid is, wat in de strickte zin misschien zelfs ook zo is, maar ik denk wel dat we als rijke westen vroeg of laat een prijs zullen betalen.
![]() |
![]() |
#131 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
en voor mij blijft dat een vraag teken.
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Mensen die niks te verliezen hebben, nemen meer risicos. Een welvarend land als Belgie zal bv niet gemakkelijk zich in een oorlog storten omdat iedereen veel te veel te verliezen heeft, da's logisch.
Als we nu al zien hoeveel mensen hun leven riskeren door tochten door de woestijn, in schammele bootjes, onderaan trucks, vliegtuigen,.... dat doe je niet als je thuis een min of meer comfortabel leven hebt. Maar het is een illusie om te denken dat je die ooit zal kunnen tegen houden of dat het er minder zouden worden, zolang wij zo welvarend zijn en zij zo arm. Zolang die kloof er is en groter wordt, zullen meer en meer mensen grotere risicos nemen om te overleven. Dus we kunnen doen alsof het ons probleem niet is, maar vroeg of laat gaan we er toch iets moeten aan doen. Nu hoor je sporadisch berichten over "boot gezonken voor de kust van italie, 200 doden, 300 overlevenden" Wat gaan we doen als die berichten er bijna dagelijks komen? met "prijs betalen" bedoel ik dat we vroeg of laat het probleem onder ogen moeten zien en moeten oplossen Hoe je dat oplost weet ik niet hoor, er is ook geen simpele oplossing vrees ik
Putain putain c'est vachement bien Nous sommes quand même tous des Européens!!! ![]() Laatst gewijzigd door Mbeya : 3 mei 2008 om 23:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neem het voorbeeld Congo: Belgie heeft zich daar suf in geinvesteerd. Hoeveel jaar denk je dat er nu nodig is om terug dat peil van voor 1960 te bereiken?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() Het typische islamitische slachtofferdenken. Als allah de oplossing niet brengt moeten de Westerlingen het maar doen. Maar als die dan een poging ondernemen dan worden het plots kolonisten en cultuurimperialisten met een overdreven superioriteitsgevoel. Dan is het weeral niet goed en kunnen ze terug de draad van het slachtofferdenken oppikken en verder kniezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ooit al eens gehoord van REAB (Vrijwillige terugkeer van asielzoekers uit België) ? Iedere uitgeprocedeerde asielzoeker kan daar een beroep op doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
jij en circe zijn echt voor elkaar bestemd ik wil er ook bij vermelden jullie beiden verdienen elkaar. wat ik niet begrijp: worden jullie 2 nooit moe over jullie zelf?
![]() |
![]() |
#138 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
en dumpen vind ik zo een naar woord, mensen zijn geen afval.
I'm telling you jukst like the doctor told you!!- reset your brain ![]() Laatst gewijzigd door undiscovered : 4 mei 2008 om 14:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en raarder nog: we "hebben" zelfs niks met mekaar. Straf hé. ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Gouverneur
|
![]() ja daarom verdienen jullie mekaar. leuk hé.