![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dat allemaal waar is, dan heeft u morgen ook werk. Tenminste als daartoe de wil bestaat. In de horeca smeekt men om mensen. Ook vlot pratende vertegenwoordigers zoekt men steeds. En met technische kennis kan je zo zelfstandig klusjesman worden. Maar ja, je moet willen natuurlijk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() DarkSoul schrijft :
maar ja, de VDAB is er NIET voor jou... Enkel voor hun eigen postje,... hoe minder werklozen, hoe minder werk voor de VDAB... hoe minder werk voor de VDAB, hoe minder werkzekerheid voor hen --------------------------------- Wordt dan instructeur bij de VDAB. Diploma niet vereist...jaja je leest het goed. Beginwedde zal zo rond de 2600 Euro liggen. Met jouw hoog IQ en omdat je toch telkens vroeger de leraars corrigeerde zal dat geen probleem zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
als christen heb jij hoe dan ook niet over anderen te oordelen - dus je zal morgen te biecht moeten gaan vrees ik
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 juli 2008 om 13:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
|
![]() Citaat:
![]() als christen heeft u hekemaal geen oordeel te vormen - niet over een werkloze, niet over de werklozen in het algemeen u hebt het recht volgens uw eigen geloof niet om te vinden dat ze niet moeten jammeren en hun tijd beter spenderen om actief naar werk te zoeken enz blablabla- u maakt dan namelijk een oordeel en dit mag u zeker niet wanneer het over sociaal zwakkeren gaat zoals werklozen tenzij u van geloof verandert natuurlijk - dan hebt u dat recht weer wel.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 juli 2008 om 17:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
|
![]() u lijkt wel een farizeeer
![]() en als christen mag u geen conclusies over personen of bevolkingsgroepen naar voor schuiven (oordelen ) - de stichter van uw geloof heeft u dat namelijk heel uitdrukkelijk verboden ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 juli 2008 om 17:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
|
![]() in ieder geval mijn complimenten hier en die van het vierde wereld syndicaat voor de topicstarter en de moedige getuigenissen die veel werklozen hier durfden geven over hun schrijnende realiteit
daar is veel meer moed voor nodig dan om te oordelen vanuit je luie zetel over andere mensen; wiens situatie je niet kan kennen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 juli 2008 om 18:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() Aan al die kankeraars en hartwreters: ik ga met jullie belastinggeld is goe op de zuip, ze. Salut en de kost.
Den brusseleir |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 juli 2008 om 19:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Eens kijken of jij nog 10 uur kan rondlopen in een zaal in de horeca met een ernstige hernia... volgens mij heb je geen benul van de horeca, noch van mijn kwaal... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De aanhouder wint zeggen ze. Toch raad ik u aan om een vak te leren waar u bijvoorbeeld minder last hebt van uw hernia. De VDAB kan u daar bij helpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() Inderdaa... De VDAB
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Partijlid
|
![]() zolang ze je niet zonder geld zetten hé...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Volgt u me soms de hele dag??? Oordeel niet te gauw over iemand die je komt vertellen waar de mazen zijn in het maatschappelijk vangnet... tracht ze te dichten eer je er zelf door glipt en diep valt. En dat gebeurt vlugger dan je denkt... en nee, men treft niet altijd zelf schuld, net als dat men niet altijd zonder schuld is. Het verschil is dat somigen de mensen waarschuwen hoe vlug het kan gaan... Ik had een eigen gezin met kinderen, een mooi spaarboekje, leuk huisje en wagentje, vele "vrienden" en een goede sociale status, plots gebeurden er vele dingen rondom mij, die ik niet kon controleren en ik gleed af naar een bestaan als niet stempelgerechtigd werkloze met een medisch probleem die op de koop toe nog eens dakloos geworden is met zijn dochtertje... Denk je dat ik dat vrijwillig heb laten gebeuren??? Dat ik niet gevochten heb om te behouden wat ikkeihard voor geploeterd had??? Of zullen jullie nu gaan pleiten dat ik nu de uitzondering ben??? Doe de schelpen van jullie ogen af eer het leven ze er af rukt met desastreuze gevolgen... Ik ben niet de enige, niet de eerste en ZEKER NIET de laatste... Iedereen kan dit overkomen, iedereen kan van de gegoede kant naar de zelfkant van het bestaan gesmeten worden, een paar ongelukkige voorvallen die samenlopen is genoeg om van een directeur een arme te maken. En eens aan de kant van de weg, geraakt men er niet terug op zonder échte hulp en goodwill van andere mensen... Dat is de bedoeling van ons sociaal vangnet, een soort touring zijn op sociale wijze dan... En net zoals er ook wel echte profiteurs tussen zitten, zitten er ook mensen tussen die door de mazen van het net vallen... En als het betekent dat niemand meer door de hel moet die ik nu door aan het waden ben, dan wil ik, eens terug werk, gerust een paar profiteurs erbijnemen... Want wie weet, is het ooit jullie verhaal dat hier gelezen wordt, en waarop je dan commentaar krijgt dat er niet toe doet, van een paar mensen die dénken, "Dat overkomt mij nooit!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat die vreemdelingen betreft hebt u evenwel gelijk. Die zijn hier niets verloren. Laatst gewijzigd door Cynicus : 27 juli 2008 om 00:26. |
||
![]() |
![]() |