![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
|
![]() Ik weet niet waarom Vuyschthamert verbannen is maar juist op dit moment is het wel erg wrang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oh, ik kan al raden uit welke hoek dat komt. De extreem-linkse zendelinge van de correcte interpretatie van de koran neemt haar rol van relipolitie zeer ter harte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Parlementslid
|
![]() Vuyschthamert werd verbannen wegens het plaatsen van meerdere oproepen tot geweld.
Gelieve de discussie terug on topic te voeren. Mvg, Diatonos
www.politics.be Laatst gewijzigd door Diatonos : 17 mei 2008 om 12:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Minister-President
|
![]() Hier hebt U een rechtstreekse link naar de uitzending 'Het Elfde Uur' van November 23 2004, waar Abdul-Jabbar van de Ven, Geert Wilders dood wenste alzo de dood van Theo van Gogh niet betreurde. Oordeelt maar zelf wie hier haat en verdeeldheid zaait van de Ven of Gregorius Nekschot.
http://www.eo.nl/media/spelert.jsp?aflid=6733691 |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
Ik zie uit naar het debat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie ook niet in waarom. Het moet zijn dat de mods enkele sarcastische uitlatingen verward hebben met oproepen tot geweld. Overigens vind ik het merkwaardig dat oproepen tot geweld zoals letterlijk gecopieerd uit en gelegitimeerd door de koran, op dit forum wel geciteerd mogen worden, en een sarcastisch koekje van eigen deeg daarop dan weer niet. Consekwent is dat niet. Een ding is duidelijk, de linkse censuurlobbyisten hebben hun multicultureel-correcte intimidaties met succes vervuld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben nu drie jaar op dit forum en heb altijd veel respect en begrip gehad voor de moderatie en de beslissingen die moesten worden genomen. Maar juist in deze zaak, waarin het over censuur en vrije meningsuiting gaat, bent u mijns inziens meer uitleg verschuldigd over een ban van iemand die in de verste verte geen oproep tot geweld heeft geplaatst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Vuyschthamert heeft vorige week een eerste oproep tot geweld geplaatst (zie S&M). Hij heeft daarvoor een verwitting gekregen. Vandaag heeft hij een bericht geplaatst waarin hij van mening is dat een nekschot een goede oplossing is voor sommige mensen. Twee keer in één week tijd, na de nodige verwittigingen... het is om een ban vragen. Als Vuyschthamert ons forumreglement niet wil naleven, moet hij daar de consequenties maar van dragen. Bij deze is de topic over zijn ban dan ook gesloten. Ik kom er niet op terug en verdere uitleg is overbodig. Mvg, Diatonos
![]() |
![]() |
#136 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wij kunnen ook niet alles lezen... Daarom moet u gebruik maken van het driehoekje om dergelijke zaken te melden zodat wij deze verder kunnen behandelen. Mvg, Diatonos
![]() |
![]() |
#137 |
Minister-President
|
![]() Vandaag heeft hij een bericht geplaatst waarin hij van mening is dat een nekschot een goede oplossing is voor sommige mensen.
Nekschot kan men in dit geval op twee manieren interpreteren, letterlijk of figuurlijk. Hij zou ook kunnen bedoelt hebben dat een satirische cartoonist voor sommige wel heilzaam zou kunnen zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik blijf het enkel merkwaardig vinden dat de mods nooit spontaan links naar islamitische doodsverwensingen knippen, maar wel opvallend selectief een islamkritische forummer bannen die op sarcastische wijze een toespeling op de naam van cartoonist Nekschot gebruikte om zijn mening te ventileren. U weet zo goed als ik dat dat sarcastisch bedoeld was, en niet letterllijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Parlementslid
|
![]() Het nekschot waar hij over sprak kon maar op één manier geïnterpreteerd worden: het was geen verwijzing naar de cartoonist. Zijn bericht stond ook niet in deze topic en verwees er in de verste verte niet naar.
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |