![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn stelling was toch dat er maar enkele goede appels in de bak zaten?
Is het dan een vooroordeel om heel die bak eens te doorlichten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaan we persoonlijke aanvallen doen? Je bewering dat jou intelligentie zo boven die van mij uitsteekt bewijst al genoeg op zich. Weeral een reden waarom jij zo past binnen de huidige politiek, mensen die jou mening niet delen worden niet gehoord, hun woorden worden verdraaid en bovendien nog dom ook. Ik wil gerust een iq testje met jou afleggen hoor. Misschien denk je dat ik niet al te intelligent ben omdat ik met veel fouten schrijf maar ik ben dan ook een migrant dus...wie is er nu bevooroordeelt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens Dies, je quote maar een stukje van mijn tekst maar wat is volgens jou intelligentie dan het antwoord op deze zin?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
HALLLOOOO!!! Dat is eeuwen geleden. De islam loopt gewoon nog eeuwen achter, en die zitten nu ongeveer in den tijd van de kruistochten. Noem mij 1 grote NIET-ISLAM aanslag op waar minstens 150 doden zijn gevallen? En dit in de afgelopen 10 jaar. Wedden dat ge der geen enkel vindt? Enkel maar islam-aanslagen. En dan verschiet men ervan dat men de islam achterlijk en aggressief noemt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Burger
|
![]() Kan wel zijn, ik voel er weinig voor om in archieven naar aanslagen te gaan zoeken.
Eigenlijk geef je me gewoon gelijk. Ik zei dat zo'n dingen bij elke godsdienst zouden voorkomen waarbij een merendeel van de gelovingen de scheiding tussen politiek en religie nog niet zo goed ziet. Trouwens, de Islam is niet overal hetzelfde hé, er zijn inderdaad landen die nog in de Middeleeuwen zitten, maar daartegenover staat ook een kleinere groep denkers die zeker niet voor ons onder moeten doen.
![]() |
#126 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voorbeeldje: Uit onderzoek blijkt dat er een lineair verband is tussen lengte en kans op huidkanker, en een "niet zo lineair" verband met het lichaamsgewicht. Reden: de kans op huidkanker is recht evenredig met de totale huidoppervlakte. Hieruit afleiden dat (over)gewicht en lengte huidkanker veroorzaakt is niet correct. Wel correct is om te zeggen dat iemand die langer en dikker is meer kans heeft op huidkanker. Likewise, iemand uit groep1 heeft meer kans om crimineel gedrag te vertonen. Maar het is niet omdat hij tot groep1 behoort dat hij meer kans heeft crimineel te zijn. Citaat:
![]() |
![]() |
#127 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
-conservatieve anti-abortusclans in de us plegen aanslagen op ziekenhuizen. en doden geneesheren met snipers. misschien geen 150 doden maar het blijft wel een aanslag -amerikaanse patriot-raketten: afgevuurd op iraakse ziekenhuizen. -amerikaanse patriots afgevuurd om afghaanse ziekenhuizen. -...
![]() |
![]() |
#131 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel bewuste bomaanslagen zijn er al niet gepleegd op 'Westerse' doelwitten, militairen en burgers over de gehele wereld? En doelbewust, tenzij je een kerel met springstof rond z'n middel niet doelbewust noemt. Ik denk niet dat die 'anti-abortus snipers' hiermee vergelijkbaar zijn. In alle culturen heb je vormen van extremisme, maar deze uit de Islam cultuur lijken me veruit de grootste. Maar dit is offtopic hier. Het gaat me erom dat Marokkanen hier een eigen cultuur gebaseerd op misdaad opgericht hebben. En ze krijgen er de kans toe omdat het beleid geïnteresseerd is in hun stemmen, ten koste van alles dus. De regering doet al zoveel voor hen (som de maatregelen maar op) en nog volharden ze. Hoe kan dat? Ik kan alleen maar bedenken dat ze onze maatschappij niet respecteren en eerder zien als een Pak De Poen Show. |
||
![]() |
![]() |