Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 juli 2008, 12:36   #121
Francientje
Minister

Standaard

Of moeten de geallieerden straks vergiffenis vragen aan Duitsland?
Francientje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2008, 13:25   #122
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
Ze negeren gewoon alles wat hun niet bevalt.
Ik denk dat de Fransen en de Italianen uiteindelijk best bereid zijn, als het hard tegen
hard blijft gaan, om wat grond aan de Middellandse zee in te ruimen zodat Israel als soeveraine staat eventueel naar hier kan verhuizen. Op voorwaarde natuurlijk dat alle niet van oorsprong Europese en antizionistische moslims prompt met familie etc terug naar de landen van hun voorvaderen keren. De Australiers hebben ook al een dergelijk voorstel gedaan. Israel breekt in dat geval alles af wat het daar opgebouwd heeft en
laat het land achter zoals het werd gevonden. Alle subsidies aan Palestijnen stoppen.
Geen sprake van. Het heilige land waar de Europese en Westerse beschavingen hun oorsprong hebben gevonden mag nooit in handen vallen van de Islamistische fascisten. Voeg Israël desnoods bij de NATO en de EU zodat maximale bescherming kan geboden worden.
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2008, 13:32   #123
Sodomis
Gouverneur

Sodomis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het heilige land
*Geeuw*

Gent?
Oud 7 juli 2008, 17:58   #124
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN

evilbu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Dat wisten ze al voordat ze er kwmane wonen. Hun migratie naar die gebieden is illegaal en een van de grootste struikelblokken voor vrede. Bovendien moeten ze niet naar de andere kant van de wereld, gewoon enkele kilometers verhuizen naar Israel zelf. Israel kan om te beginnen al stoppen met het subsidiëren van de koloniën.
Nogmaals : er zijn er die daar al hun hele leven wonen. Je kan zeggen dat ze Arabisch moeten leren, dat ze geen speciale vertegenwoordiging krijgen, dat er geen synagoges mogen staan...maar ik heb nog nooit het recht op uitdrijven weten verstrekken aan een mogendheid.
In de ogen van veel Israeli's zijn de Arabieren in Israël net zo goed nieuwkomers, op dit moment worden die toch ook niet eruit getrapt?
Ik zeg niet dat Israël die kolonies moet behouden of zo, maar ik vraag me of het goed is de bevolking weg te jagen..
Oud 7 juli 2008, 20:00   #125
Praetorian

Praetorian's schermafbeelding

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pavolini Bekijk bericht
Eens te meer toont Wilders wat voor extremist hij wel is. Allicht is hij weer op de koffie geweest op de Israëlische ambassade in Amsterdam, dat doet hij wel vaker.
Dit is zelfs geen extremisme meer, maar gewoon waanzin.
Oud 7 juli 2008, 20:10   #126
eric v68
Burgemeester

eric v68's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Ik vind dit plan van Wilders wel heel erg ver gaan. Beter gewoon de Jordaanoever aan Jordanië te hechten en de Gazastrook aan Egypte te plakken. Iedereen blij.
mijn beste Liberaal,

het Palestijnse volk bestaat helemaal niet.

het heeft geen vooroorlogse geschiedenis, er zijn geen pre-WO II Palestijnse schrijvers of kunstenaars, er is geen voor WO II stammende Palestijnse cultuur (anders dan de arabische). er is nooit, ik herhaal; nooit, een Palestijnse staat geweest.

Palestijnen zijn arabische stammen, beter gezegd Jordaniërs die toevallig in het westen van het land woonden.

Daarnaast woonden er voor WO II verrassend veel Joden in Israel.
voorbeeld;
in 1906 telde Jerusalem zo'n 60.000 inwoners.
40.000 Joden, 13.000 christenen, 7.000 arabieren (of Palestijnen zo je wil)

Als de Palestijnen gezelli terug gaan naar de Jordaanse oost-oever dan zijn ze .... thuis in eigen land.

De redenering van Wilders is dus helemaal zo gek nog niet.
eric v68 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2008, 00:05   #127
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Of moeten de geallieerden straks vergiffenis vragen aan Duitsland?
Ja, de geallieerden moeten vergiffenis aan Duitsland vragen voor misdaden zoals het bombardement op Dresden, net als Duitsland vergiffenis vroeg voor al de misdaden begaan in Duitsland's naam.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2008, 00:09   #128
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is nu toch wel het toppunt. Wie wilde wie weer in de zee smijten?
Me dunkt dat het aan de moslims is om hun hun blote knieen om vergeving
te smeken.
Wie wat wilde, is niet belangrijk, ik wil multimiljardair zijn maar ben het niet. Ik weet ook niet wie wat juist wil, kunt U gedachten lezen?
Wat belangrijk is, is wat echt gebeurd is, en Israel heeft grootschalige etnische zuivering gepleegd tegen de Palestijnen, en oneindig veel onrecht veroorzaakt. En de oorlog was GEEN excuus om deze oorlogsmisdaden te legitimeren, Israel was niet genoodzaakt om etnische zuivering te plegen en de vluchtelingen alles te ontnemen, het was een moedwillige beslissing, geen noodzaak, net als Hitler niet genoodzaakt was Duitsland en Europa te zuiveren van de Joden, hoewel hij natuurlijk loog van wel.
Oud 8 juli 2008, 00:20   #129
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
Nogmaals : er zijn er die daar al hun hele leven wonen. Je kan zeggen dat ze Arabisch moeten leren, dat ze geen speciale vertegenwoordiging krijgen, dat er geen synagoges mogen staan...maar ik heb nog nooit het recht op uitdrijven weten verstrekken aan een mogendheid.
In de ogen van veel Israeli's zijn de Arabieren in Israël net zo goed nieuwkomers, op dit moment worden die toch ook niet eruit getrapt?
Ik zeg niet dat Israël die kolonies moet behouden of zo, maar ik vraag me of het goed is de bevolking weg te jagen..
Maar als je realistisch bent, besef je toch wel dat die koloniën niet kunnen bestaan in een Palestijnse staat? Ten eerste zullen die kolonisten nooit de Palestijnse wetten respecteren of eerbiedigen, ten tweede zullen de Palestijnen die gronden zeker teruggeven aan de oorspronkelijke eigenaars. Ten derde is het weinig waarschijnlijk dat de Palestijnen een frank zullen spenderen aan de veiligheid van de mensen die hen jarenlang bedreigd en gepest hebben, en hun olijvenbomen vernielden. Ten vierde hebben de Palestijnen het internationaal recht aan het kant en zullen ze geen moment aarzelen die kolonisten op de eerste bus richting Israel te zetten.
Arabieren in Israel zijn absoluut geen nieuwkomers, en wonen daar al talloze eeuwen. Er zijn zelfs historische studies die bewijzen dat de Palestijnen grotendeels afstammen van de antieke bevolking, waaronder achtergebleven Joden, die zich eerst tot het christendom en daarna tot de Islam bekeerden.
Dat zou ik nu toch niet direct gaan vergelijken met kolonisten die daar meestal recent gingen wonen, en er in het beste geval sinds de jaren '70 wonen.
Oud 8 juli 2008, 00:26   #130
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eric v68 Bekijk bericht
mijn beste Liberaal,

het heeft geen vooroorlogse geschiedenis, er zijn geen pre-WO II Palestijnse schrijvers of kunstenaars, er is geen voor WO II stammende Palestijnse cultuur (anders dan de arabische). er is nooit, ik herhaal; nooit, een Palestijnse staat geweest.

Palestijnen zijn arabische stammen, beter gezegd Jordaniërs die toevallig in het westen van het land woonden.

voorbeeld;

Als de Palestijnen gezelli terug gaan naar de Jordaanse oost-oever dan zijn ze .... thuis in eigen land.

Absolute onzin en geschiedenisvervalsing. Lees eens de Israelische auteur Benny Morris. Er bestaat wel degelijk een Palestijnse cultuur, zelfs al is Palestina nooit onafhankelijk geweest. (ook Slovakije, etc. waren nooit onafhankelijk maar wel een natie). Ik ben er geweest, je kunt moeilijk ontkennen dat Palestijnen zich een volk voelen, het zijn alleszins geen Jordaniërs (hoewel er in JordaniË veel Palestijnse vluchtelingen wonen, het blijven toch tweederangsburgers) en nog minder Syriërs, Egyptenaren, Libanezen. Tenzij je natuurlijk vindt dat alle Arabieren in één land moeten wonen, zoals de pan-Arabisten willen.

VOOR de etnische zuivering was er in wat nu Israel is een absolute meerderheid aan Palestijnen, die ook de meerderheid van de voor landbouw bruikbare land bezaten, en dat al sinds vele generaties.
Oud 8 juli 2008, 00:34   #131
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eric v68 Bekijk bericht
mijn beste Liberaal,

voorbeeld;

Absolute onzin en geschiedenisvervalsing. Lees eens de Israelische auteur Benny Morris. Er bestaat wel degelijk een Palestijnse cultuur, zelfs al is Palestina nooit onafhankelijk geweest. (ook Slovakije, etc. waren nooit onafhankelijk maar wel een natie). Ik ben er geweest, je kunt moeilijk ontkennen dat Palestijnen zich een volk voelen, het zijn alleszins geen Jordaniërs (hoewel er in JordaniË veel Palestijnse vluchtelingen wonen, het blijven toch tweederangsburgers) en nog minder Syriërs, Egyptenaren, Libanezen. Tenzij je natuurlijk vindt dat alle Arabieren in één land moeten wonen, zoals de pan-Arabisten willen.

VOOR de etnische zuivering was er in wat nu Israel is een absolute meerderheid aan Palestijnen, die ook de meerderheid van de voor landbouw bruikbare land bezaten, en dat al sinds vele generaties.

In A Survey of Palestine, Prepared in December 1945 and January 1946 for the Information of the Anglo-American Committee of Inquiry, the Palestine Government attempted to provide general estimates. The Government stated:

Palestine must be numbered among those countries which have not attempted to compile estimates of the national wealth. Nevertheless, certain basic information is available and presented below .... in the form of a series of tables in which the main categories of capital are enumerated and the shares of Jews, Arabs and others are indicated .... The estimates do not include any figures for urban land buildings and improvements, nor for public fixed assets.(1)

The Survey of Palestine gives the value of rural lands but states: "These values, although based on values actually ruling pre-war, are completely arbitrary and have been designed to reflect the share of the two groups of the population rather than the aggregate value of the land."(2)

LAND OWNERSHIP IN PALESTINE

The share of Arabs and Jews in land ownership in Palestine was, as of the 1st April, 1943, 24,670,455 dunums owned by Arabs and 1,514,247 dunums owned by Jews. (A dunum is 1,000 square meters. Four dunums equal one acre.) The following table shows the share of Jews and Arabs (including other non-Jews) in the ownership of land in Palestine as at 1 st April, 1943.(3)

Category of land (Fiscal Categories)
Arabs & other non-Jews
Jews
Total

Urban
76,662
70, 111
146,773

Citrus
145,572
141, 188
286,760

Bananas
2,300
1,430
3,730

Rural built-on area
36,85 1
42.330
79, 181

Plantations
1,079,788
95,514
1, 175,302

Cereal land (taxable)
5,503, 183
814, 102
6,3 17,285

Cereal land (not taxable)
900,294
51,049
951,343

Uncultivable
16,925,805
298,523
17,224,328

Total area (in Dunums):
24,670,455
1,5 14,247
26, 184,702

Roads, railways, rivers and lakes
135,803

Total including roads, railways, etc.
26,320,505

Subcommittee 2 of the Ad Hoc Committee on the Palestine Question stated in its report to the United Nations General Assembly the following:

Closely connected with the distribution of population is the factor of land ownership in the proposed Jewish State. The bulk of the land in the Arab State, as well as in the proposed Jewish State, is owned and possessed by Arabs. This is clear from the following statistics furnished to the Sub-Committee by the United Kingdom representative, showing the respective percentages of Arab and Jewish ownership of land in the various sub-districts of Palestine.(4)

Sub-district
Percentage of Ownership
Arabs & Others
Jews

Safad
68
18

Acre
87
3

Tiberias
51
38

Beisan
44
34

Nazareth
52
28

Hai fa
42
35

Jenin
84
Less than 1

Nablus
76
Less than 1

Tu l karrn
78
17

Ramallah
99
Less than 1

Jerusalem
64
2

Hebron
96
Less than 1

Jaffa
47
39

Ramle
77
14

Gaza
75
4

Beersheba
14
Less than 1
Oud 8 juli 2008, 00:44   #132
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Jood Bekijk bericht
Onjuist.
De laatste 2 aanslaggen(vandaag en in de Joodse unief in Jeruzalem enkele maanden eerder) gebeurden door Israelische-Palestijnse-Arabieren die in Jeruzalem wonen.
Zij zijn alles behalve loyaal tot Israel.
Met de rest van je tekst kan ik me vinden.
Palestijnen uit Oost-Jerusalem mogen wel vrij in Israel reizen, maar hebben geen Israelische nationaliteit gekregen, en zijn dus geen Israelische Arabieren. Overigens was deze aanslag het werk van een alleenstaande psychisch gestoorde man. Slechts uiterst zelden zijn Israelische Arabieren betrokken bij aanslagen van Hamas of Jihad, hoewel ze daarvoor in een ideale positie verkeren.
Oud 8 juli 2008, 00:49   #133
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Jood Bekijk bericht
Joden hadden eeuwen problemen met Moslims,wel minder dat ze met Christenen bevoorbeeld hadden.
Dat is Iraanse propoganda dat Joden voor 1948 geen last hadden van Moslims.
Er zijn natuurlijk altijd etnische en religieuze spanningen geweest, maar over het algemeen gezien werden Joden gerust gelaten, en was hun positie in het Ottomaanse rijk of Islamitisch Spanje benijdenswaardig in vergelijking met christelijk Europa. Overigens zijn er talloze Spaanse Joden naar de Balkan gevlucht dat toen overheerst werd door de Turken. Ook nu nog wonen er Joden in veel Islamitische landen, zelfs in aartsvijanden van Israel zoals Iran en Syrië. Die kunnen vrij hun religie beöefenen, klagen wel dat ze geschaduwd worden door de geheime dienst omdat ze als potentiële Israelische spionnen beschouwd worden. (maar ook Arabische Israeli worden dikwijls gewantrouwd en geschaduwd door Shin Bet)

Laatst gewijzigd door tomm : 8 juli 2008 om 00:49.
Oud 8 juli 2008, 00:57   #134
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Ik vermoed dat zelfs het oude Birobidjan nog/weer beschikbaar (te maken) zal zijn? Maar op de ene of andere manier denk ik niet dat zulke manipulatie een kans maakt, eigenlijk al duizenden jaren niet. Volgens het verhaal mochten ze uit Egypte eigenlijk niet weg en tussentijds waren er nog 1 of 2 grote "ballingschappen" die tamelijk uitgebreid de boeken haalden.
Die hele Bijbelse geschiedenis doet er eigenlijk niet zo toe, ook dat is een leugen van sinistra en consoorten. De oorspronkelijke zionisten, die links en seculier waren, dachten er ook aan om een land te stichten in Argentinië of Oeganda. Ze wilden een staat voor de Joden, waar die staat zich zou bevinden was minder belangrijk. Birobidjan was een mooi initiatief, helaas was dit autonoom gebied nogal afgelegen, en wilden de meeste Sovjet-Joden liever in de grote steden (blijven) wonen, waar ze meestal kaderfuncties of functies met aanzien bezaten. Internationale Joden werden afgeschrikt door het Stalinisme, hoewel er toch gevallen waren van westerse Joden die zich er kwamen vestigen. De Joden kregen ook geen eigen Sovjet-republiek, en al bij al werd er weinig in geïnvesteerd door de Sovjet-Unie. Het ideaal voor veel Sovjet-Joden in die tijd was volledige integratie.

Laatst gewijzigd door tomm : 8 juli 2008 om 01:05.
Oud 8 juli 2008, 01:21   #135
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Die hele Bijbelse geschiedenis doet er eigenlijk niet zo toe, ook dat is een leugen van sinistra en consoorten. De oorspronkelijke zionisten, die links en seculier waren, dachten er ook aan om een land te stichten in Argentinië of Oeganda. Ze wilden een staat voor de Joden, waar die staat zich zou bevinden was minder belangrijk. Birobidjan was een mooi initiatief, helaas was dit autonoom gebied nogal afgelegen, en wilden de meeste Sovjet-Joden liever in de grote steden (blijven) wonen, waar ze meestal kaderfuncties of functies met aanzien bezaten. Internationale Joden werden afgeschrikt door het Stalinisme, hoewel er toch gevallen waren van westerse Joden die zich er kwamen vestigen. De Joden kregen ook geen eigen Sovjet-republiek, en al bij al werd er weinig in geïnvesteerd door de Sovjet-Unie. Het ideaal voor veel Sovjet-Joden in die tijd was volledige integratie.
Ja, merkwaardig kringetje; toch is het Marxisme een Joodse uitvinding.
Oud 8 juli 2008, 06:09   #136
roskam
Banneling

Standaard

Citaat:
Absolute onzin en geschiedenisvervalsing. Lees eens de Israelische auteur Benny Morris.
Ik heb 'm net gelezen.

Benny Morris wrote in the Irish Times of 21 February 2008 that : "There was no Zionist 'plan' or blanket policy of evicting the Arab population, or of 'ethnic cleansing'" and that "the demonisation of Israel is largely based on lies -- much as the demonisation of the Jews during the past 2,000 years has been based on lies. And there is a connection between the two." bron

Dat is net het tegenovergestelde van wat jij aldoor beweert dat Israël zogezegd een etnische zuivering uitvoerde. Je zal naar andere bronnen moeten op zoek gaan om je leugens en verdraaiingen te 'bewijzen'.

Laatst gewijzigd door roskam : 8 juli 2008 om 06:11.
roskam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2008, 06:34   #137
roskam
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar als je realistisch bent, besef je toch wel dat die koloniën niet kunnen bestaan in een Palestijnse staat?
Lees dan eens de antwoorden van anderen ipv te blijven doorneuzelen en de geschiedenis achterstevoren af te dreunen en selectief datgene eruit te kiezen wat het beste in je Palestijnse kraam pas. Bv dit van Hertog van Geilre.

De Westbank wordt op langere termijn deel van de staat Israël en dan is dat probleem van 'kolonisten' en 'antikolonisten' opgelost. De muur die er wordt opgetrokken tussen de Westbank en Israël is maar een overgangssituatie naar volledige integratie van de antieke en authentieke Joodse steden Jeruzalem en Jericho. Het feit dat Jordanië de Westbank heeft cadeau gedaan aan de PLO om van de vluchtelingenkwestie vanaf te zijn, maakt dat grondgebied niet automatisch tot arabische oorspronkelijke grond. Dat zou inderdaad geschiedsvervalsing zijn. Als arabieren en Joden niet kunnen samenleven moeten ze maar scheiden. Dat overkomt België ook op dit ogenblik, net zoals wat er met Tsjechslowakije en Joegoslavië is gebeurd.

Blijkbaar is Israëlisch nationalisme (=zionisme) voor jou des duivels en enkel Palestijns nationalisme gerechtvaardigd. Je herhaalt zelf in al je replieken dat wanneer de arabische 'vluchtelingen' ooit zouden terugkeren dit het einde van de Joodse staat betekent, waarbij je er terecht aan toevoegt dat de Israëlische Joden ook fysiek in gevaar komen. Ik begrijp dan ook niet waarom je blijft hameren op het feit dat de vluchtelingen moèten kunnen terugkeren ook al weet je donders goed dat de Joden onverbiddelijk zullen worden verdreven of uitgeroeid worden. Heb je soms een nieuwe Judeocide in je achterhoofd zitten?

Laatst gewijzigd door roskam : 8 juli 2008 om 06:49.
Oud 8 juli 2008, 06:47   #138
roskam
Banneling

Standaard

Citaat:
Birobidjan was geen initiatief van Joden of zionistische Joden maar van Stalin, een nieuw soort van getto om van de Joden vanaf te raken. Tot aan de Russische Revolutie werden Joden gedwongen te wonen en te leven in de Tsjerta, een afgebakend gebied dat zich verspreidde vanuit Litouwen over Wit-Rusland, de Oekraïne en verder. Na de vele pogroms onder het Tsaristische regime leek Stalin dit een goed idee. In die periode ontstonden in Rusland de Protocollen van de Wijzen van Sion (een gefantaseerde fabel over een joodse samenzwering om de wereld te veroveren) die tot op vandaag de Bijbel maakt van de arabische antizionisten/antisemieten, waar ze als zoete broodjes worden verkocht. De Protocollen worden zelf letterlijk geciteerd in het Handvest van Hamas ook al werden de Protocollen zowel in Rusland als in het westen herhaaldelijk als een vervalsing afgedaan.
Oud 8 juli 2008, 09:40   #139
Francientje
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
Algerije indertijd (plus een hoop andere moslimlanden) schopten alles
wat Joods was gewoon buiten. In Algerije goldt de regel dat je alleen recht
op staatsburgerschap had als je vader én je grootvader moslim waren. LOL.
Joden woonden daar al van voordat de Islam bestond. Maar ze werden net zo goed buiten geschopt en al hun bezittingen werden verbeurd verklaard.
moet er nog zand zijn?
Francientje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2008, 10:29   #140
Fiere Jood
Provinciaal Gedeputeerde

Fiere Jood's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze kunnen altijd terugkeren naar de landen van hun ouders of grootouders, en zullen daar in sommige gevallen welkom zijn (bvb. Duitsland, Frankrijk, Italië)
Ten eerste is dit discussie onnodig want de meeste Israelis gaan hun land nooit verlaten,de enige manier is ze uitmoorden.
Na 2000 jaar vluchten hebben ze eindelijk een reden om om voor iets te vechten.

En half Joods Frankrijk(vooral Parijs) vlucht juist naar Israel.
Joden kunnen daar niet rustig en veilig leven.
Met een keppel rondgaan is een levensrisico geworden.
Ze worden constant aangevallen door de Moslimse gemeenschap.(vooral Algerijnen)
In Israel bestaan er 2,3 steden alleen uit Fransen die de laatste 15 jaar zijn gevlucht.

De Duitse staat is wel goed voor de Joden wegens schuldgevoel.(zijn ook vriend van staat Israel)
Maar de bevolking is sinds 10 jaar enorm weer antisemitisch geworden.

Ik blijf herhalen,de enige optie is een 2 staat oplossing.
Wie zelf een klein staat voor alleen Joden niet gunt is antisemitisch.
Fiere Jood is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be