![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Binnenkort eisen wij allemaal faciliteiten in uw waalse dorpjes...een kwestie van het spelletje op zijn francofoons te spelen nietwaar.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zou meer over die mensen zeggen dan over Anna, niet?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
vind je dat nu zelf niet een beetje racistisch (of op zijn minst bekrompen nationalistisch ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat je de sadomasochisten eerder langs Waalse kant moet zoeken. Hoe anders te verklaren dat de Walen de Vlamingen niet willen loslaten, Vlamingen die volgens Franstalige media en politci de baarlijke duivel zelf zijn. Laatst gewijzigd door daiwa : 30 juni 2008 om 12:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wie waren hier weer de fascisten???
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heeft niets te maken met fascisme! Stel nu voor, ik zou u zeggen : "Anna, tu es Wallonne. Non, Anna, tu n'es pas Flamande, tu es Wallonne. Je dis que tu es Wallonne, donc tu es Wallonne." Zou u dat accepteren? Helemaal niet, natuurlijk. Wel, dat is absoluut hetzelfde voor de Franstalige Brusselaars.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heeft niets te maken met fascisme! Stel nu voor, ik zou u zeggen : "Anna, tu es Wallonne. Non, Anna, tu n'es pas Flamande, tu es Wallonne. Je dis que tu es Wallonne, donc tu es Wallonne." Zou u dat accepteren? Helemaal niet, natuurlijk. Wel, dat is absoluut hetzelfde voor de Franstalige Brusselaars.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet alle Walen laten zich beïnvloeden door de pers en door de politici. Hetzelfde trouwens op de Vlaamse kant tegenover Wallonië.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
gij stelt op dictatoriale manier dat ik maar met uw idee moet eens zijn of dat ik anders 'problemen krijg' ... ik laat mij echter niet door uw facistoide manier van doen bedreigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
in elk geval, u bedreigde mij, en dat pik ik niet bovendien komt u weer af met die kunstmatige tegenstelling franstalig/vlaming zijn ... daar hadden we het reeds over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik denk dat u zichzelf of liever het nog kleinere Vlaanderen op economisch gebied toch wat overschat. Is het niet zo dat uw beursaandelen zakken en zelfs uw banken moeten gaan bedelen bij de Chinezen en Kadhafi om het hoofd boven water te houden. Ik zie uw BEL-20 eerder richting 2500 dan 4500 gaan als er op 15 juli geen akkoord is. En zeg niet dat ik u niet verwittigd heb.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 30 juni 2008 om 13:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hahaha lol ! waar denk je dat die bel voor staat ?!? en nu ineens moet Fortis, het speelgoedje van de Coburgs voor Vlaams doorgaan ?! lol ! ps de amerikaanse beurs is ook aan het zakken ... die gaan er ook aan zeker ?! ![]() |
|
![]() |
![]() |