![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Linda@
Als je al mijn berichten zou lezen had je kunnen zien dat ik van vrede droom. Ik had ook gewild dat er nooit oorlog was in de wereld en dat iedereen vredevol met elkaar leeft,maar de wereld is eenmaal niet zo en niet alleen in Israel. Voor dat ik begin zal ik uitleggen hoe ik over de Arabieren-Israel kwestie zie. Voor duizenden jaren werden Joden vervolgd,gepest en vermoord. Eindelijk hebben de Joden terug een land,ambassades,woordvoerders enz... en dat allemaal is een doorn in de oog van de wereldwijde (links en rechts)Jodenhaters.Iemand vroeg hier waarom er zoveel over Arabieren-Israel wordt besproken terwijl op de wereld veel ergere zaken dagelijks gebeurd,wel de antwoord is simpel : "Joden" !!!Verander de "Joden" met Fransen,Italianen,Hollanders en geen kat die zich interresseert in die kwestie. In Belgische media zoals linkse online krant HLN schrijven ze al niet meer Israelische soldaten,maar al Joodse soldaten. Natuurlijk keur ik dat niet alles goed wat de Israelische regering beslist(of doet) en natuulijk gebeuren zaken die niet rechtvaardig of Kosjer zijn,but nobody is perfect.En weer een bewijs hoe de wereld werkt,Israel moet zich altijd excuseren wanneer ze een onschuldige hebben vermoord en moet in elke aanval/missie een manier zoeken hoe minder mogelijk schade te maken om de linkse wereld(wat toch niks zal veranderen) tevreden te maken. Terwijl een Arabier zonder probleem Joodse kinderen mag vermoorden,gevangenen mag vermoorden.En dat ze van Gush Katif(een economische plek waar zeker 10.000 Aarabieren een financiele toekomst hadden kunnen hebben) een lanceerbasis gemaakt hebben om zoveel mogelijk Joodse burgers te vermoorden.Deze acties worden rechtvaardig gezien (zij moeten het zelfs niet doen)door linkse ratten omdat ze de 'underdog' zijn en in hun land is ingenomen,dus alles mag en is begrijpbaar.Dat Fatah en Hamas elkaar uitvermoorden is slechts een detail en natuurlijk de fout van de stoute Israel. Maar dat de Joden akkoord waren voor een 2staten oplossing in 1948 en de Arabische wereld oorlog startte tegen de Joden is snel vergeten. Ik stel me voor dat de anti-Israelis liever hadden gehad dat de Arabische wereld in 1948 korte hadden gedaan met de Joden. Trouwens waar was de bezorgde linkse wereld toen de Joden in concetratiekampen waren ? En als de Israelische Arabieren die een job krijgen van de stad en in plaats van werken met hun buldozer onschuldige mensen vermoorden(omdat hun broers in Gazza strook niet meer kunnen doen) wel dat verdienen ze die job niet.Of heb je liever dat verder mensen vermoorden omdat ze toch 'tweederangsburger' zijn volgens jou. En om je vraag te antwoorden,ja ik voel me en wordt als tweederangsburger gezien in Belgie.Ik zal nooit als Belg genomen worden,altijd als Jood.(en behalve mijn keppel had je nooit gezien dat ik Jood ben) Ik gun alle Israelische Arabieren topjobs(in Gush Katif hebben zefs een economisch wereld cadeau gekregen en kapot gemaakt) maar mensen die een gevaar vormen voor de mensheid kunnen niet als iedereen bekeken worden.(idem als het om een Jood of Christen gaat) En je citeren om me te confirmeren : Citaat:
Veel logica. Heb je de film "A Time to Kill " gezien ? Een zwarte meisje wordt verkracht,de vader(denk ik) wreekt zich en vermoord de verkrachter en krijgt levenslang.De advokaat van de zwarte probeer hem vrij te krijgen met de volgende tekst en het is hem gelukt : Citaat:
System@ Soldaten die met een buldozer een huis van een moordenaar kapot maken doen dat in orde van de regering. Zij doen dat niet voor hun plezier of om als geile sexmachines 70 maagden te krijgen. Elk beweging en beslissing van een soldaat wordt besloten door de mannen in de Ivoren toren. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het goeie vind ik dat je fier bent op je Joods zijn, en al begrijp ik je emoties, je zou toch in je eigen belang, je best moeten doen om over dat overgeëmotioneerde zoals in die uitdrukking: 'geile sexmachines met 70 maagden'. Je kwelt er niet alleen jezelf mee, maar je houdt ook de negatieve spiraal ermee aan de gang. Anderzijds is je verhaal zo vaak mogelijk, en tegen zoveel mogelijk mensen vertellen heel belangrijk om te kunnen helen. Het beste is echter dat je daarvoor mensen van vlees en bloed krijgt. Aan zo'n forum heb je niet echt iets. Laatst gewijzigd door Linda : 28 juli 2008 om 12:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Maar heb ik dan niet gelijk ? Iemand die mensen vermoord om vrouwen te krijgen is dat geen perverse psychopaat ? |
|
![]() |
![]() |