![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niemand struikelt daarover, vervang nu eens Engels door Frans en je krijgt een hele andere discussie... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bolsjevieken hebben geen vlaggen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#125 | |
|
![]() Citaat:
Frans is nu eenmaal het taaltje van bekrompen imperialisten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() De doorsnee franstalige cafébaas eist niks, behalve dat je je pint betaalt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niemand verplicht mij evenwel daar iets te gaan drinken, net zoals niemand u verplicht pizza in Ternat te bestellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
|
![]() Citaat:
Zowat alle Franstaligen die ik ken zijn bekrompen. Alsof dat wat zou veranderen op een of andere manier, als u dat denkt dan bent u wel heel bekrompen. Laatst gewijzigd door HAMC : 14 augustus 2008 om 09:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. Laatst gewijzigd door ossaert : 14 augustus 2008 om 09:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij passeert hier elke dag de revue, men zou dit cartooneske personnage een naam moeten geven en er een stripfiguur van moeten maken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
Edit: let op, ik moet nuanceren, ik spreek weldegelijk over Belgie. Dus niet over de Canadezen en de Fransen die ik ken. Laatst gewijzigd door HAMC : 14 augustus 2008 om 09:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over den diene wordt niet zoveel tralala verkocht in de zin van simplistische supporters-aanbidding. Iedere regio, uit gans de wereld, heeft zijn mensen die iets meer betekenen dan de sterveling zoals ik er een ben. Ik ben geen flamingant omwille van enkele buren die ik superieur acht, het weze Klijsters en Hénin op sportvlak, het weze de Rogge als zeiler, dokteur of manager van de olimpische spelen-boel. Ik gun de Walen hun onafhankelijkheid, maar niet omdat ze naar mijn goesting teveel stoefen met populaire of minder populaire prestaties van Vlamingen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() Het gaat hier niet over het gemeentehuis maar over een pizzeria!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is tot nu toe nog steeds het grootste imperium dat de mensheid ooit heeft mogen aanschouwen, en de manier waarop het tot stand kwam verschilt nauwelijks van de manier waarop het Arabische, Romeinse, Mongoolse, ... imperium tot stand kwam. Hoe denk je dat Engels de wereldtaal is kunnen worden?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Ik vond het gewoon grappig dat de burgemeester zo flamingant uit de hoek kwam, terwijl ze op 20m van zijn deur met moeite Nederlands kunnen. In wezen maakt het voor mij ook niet uit wat ze daar praten onderling. Zolang ik hen versta en zij mij (in het Nederlands) en ze niet met verkeerde gerechten komen opdraven...
Vlaams-republikeinse atheist. Echte Belgen haten Nederlanders. Laatst gewijzigd door Mr. Orange : 14 augustus 2008 om 10:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
|
![]() Mr. Orange, waarvoor staat die KAK?
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat:
Ja, dat kan allemaal zijn djimi, wijs me gewoon maar op mijn fouten in mijn post. |
|
![]() |
![]() |