![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Filo geeft een tournee generale zegt 'm. Volgende keer importeert hij de oudjes uit ZuidAmerika!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil van niemand onder burgers maken. Maar als ik beslis om als ik gepensioneerd ben bij mijn kinderen in het buitenland te gaan wonen Filo, vind je dan dat dit land waar ik vrijwillig naartoe trek me een pensioen moet betalen als ik daar nooit heb gewerkt?
Waarom moet de Belgische staat die dan wel? Wanneer ik dit doe moet ik zelf ergens een verzekering vinden voor mijn gezondsheidszorg, waarom mag dezelfde verwachting dan niet tegenover Marokkaanse ouderen die hier komen? Het probleem zit niet bij een tekort aan aanbod voor ouderen die zich hier vestigen wel bij een tekort wat ze meenemen; hun land van herkomst geeft niets aan die mensen maar daar horen we u nooit over.Filo??? Laatst gewijzigd door alice : 30 augustus 2008 om 10:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wij hebben de pretentie en arrogantie niet om Sinterklaas te spelen met andermans' geld, in tegenstelling tot de spilzieke sossen die niet graag in eigen beugel tasten. Oh by the way, herenigaars zijn niet onderhevig aan verplichte inburgering. Anders hadden we het al een generatie of twee gemerkt in het straabeeld en aan de schoolresultaten van hun kweek. Citaat:
Israel zit vol met gelukszoekers vanuit alle windstreken : als Tel Aviv nu al eens rusthuizen begon neer te zetten voor de bejaarde ouders van joodse Belgen die hun geluk gingen beproeven in het Beloofde Land, dan kan jij binnenkort misschien gratis op de kap van de Israelische belastingbetaler gaan teren. Ze zullen u graag zien komen met uw pro-islamistische visie. Laat ons weten hoe uw promotiecampagne loopt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() Waarom blijft men hier hardnekkig beweren dat Marokkanen het recht hebben om hun ouders naar hier te brengen, en dat die ouders dan nog allemaal zomaar recht zouden hebben op een pensioen.
Lees eerst wie het recht heeft om zijn ouders naar België te laten overkomen. http://forum.politics.be/showthread....86#post3659486 |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry maar ik heb persoonlijk die aanvragen gedaan!Het is juist dat voor marokkom moet worden aangetoond dat niemand anders de zorg kan opnemen; voor Turkije geldt die beperking dus niet voor alle duidelijkheid. Het gaat trouwens niet over pensioen maar inkomensgarantie. Dat zijn andere bepalingen. Waarom probeert u met die argumenten de discussie te ontkrachten? Het blijft een gegeven dat ouderen uit landen buiten E.U recht hebben op een vorm van uitkering zonder ooit zelf enige bijdrage geleverd te hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ze gewoon het recht hebben om voor hun eigen ouders te zorgen op hun eigen kosten, lijkt me niet meer dan normaal. Dat ze die ouders als "personen ten laste" mogen beschouwen: ok. Maar waarom moeten die ouders dan een door ONS betaald inkomen krijgen???? 't zijn zotten die w�*�*reke zong ooit eens een antwerpenaar.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. Laatst gewijzigd door metten : 31 augustus 2008 om 13:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 1 september 2008 om 15:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is uw punt? dat het "niet" gebeurt? of dat de "regels niet gevolgd worden"? of dat het in 2007 niet "zo erg" was?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Vreemdeling
|
![]() Ik geloof zelfs niet dat die maatregelen zullen helpen. Hoe hoog moet dat 'minimuminkomen' trouwens zijn? En dan nog, mensen met een werkloosheidsuitkering mogen ook huwen met een partner buiten de EU. Dat is nog altijd een grote groep onder de allochtonen. Het is nog altijd dweilen met de kraan open, maar met een extra dweil(tje).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() (Indien we 't stoppen misschien wel twee F16s? ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 1 september 2008 om 15:52. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de cijfers van dat honderdtal gaat namelijk over bejaarden. Verder huwt 75% met een importpartner (weze het de analfabete nicht of neef, weze het vrouw twee van hun vader): 75% van de huwelijk van migranten importeert zijn partner. Dat lijkt me ietsiepietsie meer dan die 206 bejaarde vrouwen. (ouders, sorry! misschien moesten er nog wat kleindochter met hun opa huwen? ze zijn het toch gewoon)
|
![]() |
![]() |