![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#122 |
Minister
|
![]() MaGNiFiCaT ik vind jouw adoratie schattig. : )
![]() |
#123 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het is: 't Zou Citaat:
Citaat:
Citaat:
massa's en OM (met het doel te) Misschien kunt u zich in de toekomst beter beperken tot commentaar op de inhoud en de taalfouten laten voor wat ze zijn? U bent immers zelf geen toonvoorbeeld op dat vlak ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
|
![]() Kizzy, heb je t nog nie door man, sommigen waaronder largo_w maar ook MaGNiFiCaT zien er het nut niet van in om de moeite te nemen om HIER foutloos te typen. We-zien-er-gewoon-het-nut-niet-van-in.
![]()
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begint ge weer met uw plebspraatjes?
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beide vonden dus, integenstellig met de13de troonopvolger, dat iedere belastingbetaler het recht heeft te weten wat zij doen met hun dotatie. De gelden uit de privé eigendommen van Fabiola zijn wel geheim. Het gaat hier dan om haar erfenissen, waarvan ze dus niets openbaar maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel je voor ....de hertog van brabant gezegend met nét zoveel intellect zoals ik,dat zou dan een beledeging aan mijn adres wezen te zijn.... Stel je voor die gozer en intellect...woehahaha... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Garry verdiend de eenzame opsluiting tot de dood er opvolgt. Postbodes zo beledigen. En nummer 13 gelijkstellen aan hen. Laatst gewijzigd door Jantje : 29 augustus 2008 om 23:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat lijken me voldoende redenen om te eisen dat ze ook de taal van die bevolking correct machtig zouden zijn, ze vlot en consequent hanteren én ze doorgeven aan hun 'opvolgers'. Citaat:
Het ene moment vindt u het nodig iemand op zijn taalfouten te pakken, het andere zouden taalfouten plots -wanneer ù erop betrapt wordt- niet meer tellen??? Bent u niet dezelfde die ik al in andere threads heb gewezen op uw 2 maten, 2 gewichtenpolitiek? Is dat niet wat ook hier nu weer gebeurd? U zult wellicht weer beweren van niet, maar ik ben er vrij zeker van dat velen hier zich bij mijn standpunt zullen aansluiten. Op de fouten en klinkklare nonsens van CaTJe reageer ik niet meer. 't Sop is de kolen niet waard... ![]() Laatst gewijzigd door kizzy : 29 augustus 2008 om 23:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() Blijkbaar even doods en leeg, als het sociale inlevingsvermogen van de koninklijke buren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
|
![]() Citaat:
Je kan er hoogstens een familiebezoekje mee vergallen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
|
![]() Citaat:
Doet dat iets af aan de rest van wat ik schreef ? Ondertussen bent u zelf al op 2 even onozele sgrijfvaute betrapt. Uw reactie klinkt dan ook als de raad van een impotente sexuoloog, die zelf levenslang aan ejaculatio praecox leed.... Citaat:
Laatst gewijzigd door Diego Raga : 30 augustus 2008 om 00:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
ik heb gelijken de anderen hebben ongelijk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Duym : 30 augustus 2008 om 04:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, die postbodes verdienen een stuk beter dan dat.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jezus man, en ik die dacht dat dergelijk Franskiljons gereutel anno 2008 ('de Vlaming moet zijn Frans kennen'), op de Rand na, in Vlaanderen inmiddels tot het verleden behoorde. Ik ga mijn negeerlijst ook nog maar eens uitbreiden, geloof ik...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie wordt dan de opvolgster van Fabiola om maandelijks die dertig miljoen te ontvangen? Matilde of Astrid? of een andere nazaat? Als het zo'n noodzakelijke bedoening is, moet er toch opvolging voorzien worden zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er staatsinstellingen van maken kan niet, omdat deze diensten bepaalde koninklijke machten hebben en niet politiek gebonden mogen zijn. Zij stampen vaak immers ook ministers en ministeries tegen hun schenen. De persoon die door Fabiola voorzien was als haar opvolger, is onbetrouwbaar gebleken en dus van de lijst als opvolger geschrapt. Na haar dood, zullen deze diensten dus vermoedelijk verdwijnen en zal de ellende in dit land idd een enorme groei kennen. terugbetalingen van Belastingen die blijven liggen om politieke redenen, kindergelden die achterblijven om politieke redenen, riziv uitkeringen die niet in orde geraken om politieke redenen, leefloners die niet aan jobs geraken om politieke redenen, mensen die niet aan een sociale woning geraken om politieke redenen, enz... Het werk en de aantal keren dat deze diensten politici en staatsambtenaren terugfluiten is enorm. Zo worden sociale woningbedrijven vaak door deze diensten op de vingers getikt, omdat ze gezinnen naar achter schuiven op de wachtlijsten, of omdat ze grote woningen aan kleine gezinnen geven of zelfs aan alleenstaande bejaarden, terwijl gezinnen met 3 en 4 kinderen in woningen met slechts 2 of zelfs 1 slaapkamers leven. Deze diensten vallen normaal onder de koninklijke diensten, maar ik zie de huidige koning en zijn opvolger deze diensten niet in leven houden en laten werken zoals het hoort. Zij hebben immers reeds bewezen niet politiek neutraal te zijn. |
|
![]() |
![]() |