![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe is het succes van de Nederlandse artiesten in Nederland te verklaren als je ziet dat een gemiddelde Vlaamse crooner amper 10 man en een paardekop kan bijeenkrijgen ???
![]() |
#122 |
Minister
|
![]() Of gewoon onhandig ?
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je ooit een politiek mandaat gehad ??? Mag eventueel een klein plekje in een districtsraad geweest zijn ...
![]()
![]() |
#124 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Minister
|
![]() Rechtshandig.
Politiek: Allebei, aangezien ik vrij linkse, maar vooral ook veel rechtse opvattingen heb. Ik ben dan ook een zwevende kiezer die kiest naar wat ik op dat moment het zwaarst laat wegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Serieus, ik denk dat het organisatietalent in Nederland wat professioneler is. Bovendien heeft België heel veel kleine evenementen, met op iedere straathoek in elk dorp wel een feesttent of kermis of weidefeest. In Nederland zijn er minder evenementen, maar wel grotere. Daar kunnen blijkbaar de artiesten makkelijker groot en bekend worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Minister
|
![]() Nee, ik ben niet onhandig, al durf ik eens een onhandige opmerking te plaatsen.
Gelukkig ben jij de laatste. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Minister
|
![]() Nee, verder dan secretaris van een vereniging heb ik het niet geschopt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat is een zelfgemaakte tomatenschotel? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() Wat zijn volgens jou de grootste verschillen tussen Nederlanders en Belgen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() Ben je iemand die veel rekening houdt met het milieu?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Minister
|
![]() ![]() - Snij een aantal tomaten in schijfjes. Bestrooi ze met tomatenkruiden. - Bak gehakt met gehaktkruiden rul en bak de tomaten nog even mee. - Vet een schaal in met olie, verwarm de oven voor. - Verdeel de helft van een zak voorgebakken (of voorgekookte) aardappelschijfjes in de schaal. Doe het gehakt-tomaat mengsel erbovenop, daarbovenop de andere helft van de aardappelschijfjes. Verdeel strooikaas of fijngesneden kaas over de schotel, tenslotte paneermeel erover en in de oven doen. Een minuut of 25, naar smaak. Smullen maar. ![]() Voor de liefhebber lekker met appelmoes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zeeuwen lijken waarschijnlijk meer op Vlamingen dan op Hollanders. Maar toch: Nederlanders zijn directer, Vlamingen gemoedelijker. Nederlanders zijn spontaner en leggen makkelijk contact. Nederlanders uiten graag hun mening en laten zich graag gelden, Vlamingen zijn ingetogener. Vlamingen gaan makkelijker om met alcohol in combinatie met verkeer. In Nederland hoor je niemand opscheppen over hoeveel hij heeft gedronken terwijl hij een auto bestuurt, onder Vlamingen hoor ik ze onderling de grens vaststellen hoeveel biertjes je per uur kan drinken om net nog aan de norm te voldoen. Of waar je op een bepaald tijdstip niet de afrit van een snelweg moet nemen omdat ze daar staan voor een blaastest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
|
![]() Komt je bioritme overeen met het maatschappelijke?
(Die tomatenschotel klinkt overigens heerlijk!) |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als ik tijd genoeg heb rij ik bewust aan lagere snelheid om brandstofverbruik te beperken. Bij de keuze van mijn auto hou ik rekening met verbruik en emissie. GFT gaat in de groene bak, papier apart, plastic flessen in de pmd-zak, glas in de glasbak. Ik dump nooit afval, zelfs geen papiertje. Ik laat niet onnodig lampen branden, kies apparatuur op verbruik, heb spaarlampen of led, neem de fiets voor kortere afstanden, enz. Daarnaast doe ik dingen die onnodig vervuilend zijn, zoals voor mijn plezier motorrijden, karten, onnodige autoreizen, vliegreizen.
Laatst gewijzigd door André de Hollander : 2 september 2008 om 00:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Vanaf 09:00 moet ik paraat zijn, dat lukt wel. Ik slaap niet zo lang. Wanneer kom je die schotel proeven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |