![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen is slecht ....
![]() En ik ben den enige goede ... ![]() Is dit dan een goed voorbeeld van wat een collectieve belediging is ??? ![]() Raar dat er mensen zijn die zich door zo'n zaken op een paard laten zetten .. ![]()
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op de rest van mijn bericht heb je geen antwoord? Ik had graag geweten of jij vindt dat "collectieve beledigingen" deel uitmaken van een beschaafde omgangsvorm. Graag eens een antwoord op mijn argument dat schelden nooit bijdraagt tot een discussie. Als iemand schrijft dat alle vrouwen kiekens zijn zegt hij/zij feitelijk niets. Hij/zij moet dan toch nog uitleggen waarom hij/zij dat vindt. |
|
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Tot op het kinderachtige af zelf.. Willen julie nog deftig kunnen discusseren,dan zal je rug wat breder moeten worden hoor,je verdaagzaamheid zal je wat moeten aanscherpen En ik wil hier geen enkele wet overtreden,wat de al te domme regels van Politics.be ![]()
![]() |
#124 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() U vindt dus de uitspraak dat VB-kiezers mestkevers zijn (van een prominente VLD'er) niet beledigend voor de betrokken groep?
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb jij nood aan scheldwoorden om deftig te kunnen discussiëren? Waar het wel over gaat : Vind jij dat "collectieve beledigingen" deel uitmaken van een beschaafde omgangsvorm. Graag eens een antwoord op mijn argument dat schelden nooit bijdraagt tot een discussie. Als iemand schrijft dat alle vrouwen kiekens zijn zegt hij/zij feitelijk niets. Hij/zij moet dan toch nog uitleggen waarom hij/zij dat vindt. |
|
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
Zo blijkt uit de realiteit. |
|
![]() |
![]() |
#127 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en schelden nooit iets bijdraagt tot de discussie (ook hiervoor heeft niemand een tegenargument) stel ik voor om "schelden in de loop van een onderwerp gericht aan forumdeelnemer " uit het reglement te wijzigen in "schelden in de loop van een onderwerp" Laatst gewijzigd door artisjok : 14 september 2008 om 20:14. |
|
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() Ik ben het daarmee eens.
Maar het probleem is dat soms mensen elkaar woorden in de mond leggen die op den duur iedereen gelooft en er zijn dan ook nog mensen die de provocatiekunst tot in de bangelijk fijnste puntjes beheersen, zodat de tegenstander op den duur wel een fout maakt. Een persoonlijke aanval mag van mij wel zwaarder bestraft worden dan een collectieve, want ik denk dat die stukken harder aankomt in de meeste gevallen, ook al werd ze niet superdirect verwoord. Ik ben geshocqueerd van wat hier allemaal mag blijven staan (zie bv bericht aan mij op vorige pagina hier...) en wat dan weer onmiddellijk bestraft wordt. Een demonstratie van een domme uitspraak die absoluut niet kan, nergens op slaat en die je gewoonweg niet k�*n doen wegens te weinig contextuele kennis in K&K, daarvoor krijg je de volle lading indien er maar genoeg haaien op de loer liggen die op het driehoekje klikken die al dan niet een lange arm hebben ... maar anderzijds geen problemen hebben met zwart op witte provocatie dat het geen naam meer heeft... Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 14 september 2008 om 20:12. |
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() Inderdaad, gemene insinuaties worden blijkbaar niet altijd bestraft. Nu ja, de mensen die zulke dingen posten zeggen natuurlijk meer over zichzelf dan over de geviseerde...
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
#132 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat is zeker en vast zo. De vraag is of het wel zo opportuun is dat de moderatie gereduceerd wordt tot een veredelde kleuterjuf, die de stoute kindjes in de hoek moet zetten telkens ze een onvertogen woordje hebben gebruikt. En dan nog voor zoiets vaags en onbeduidends als een 'collectieve belediging'...
|
![]() |
![]() |
#133 |
|
![]() Daar ga ik mee akkoord.
Problematisch aan die redenering is wel dat je hiermee het hele strafwetboek kan afschaffen. Alles wat erin staat behoort tot niet echt nastrevenswaardig gedrag waar een min of meer fatsoenlijk persoon zich nooit aan bezondigt, maar we leven in een samenleving met heel veel verschillende soorten mensen en sommige vinden iets als hun integriteit klaarblijkelijk allesbehalve van belang dus ja ... Degene die niet zo zijn, moeten het dan ook wel besnieten. Maar de troost is dat als zij 'braaf zijn', ze niet in botsing komen met de regels. |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Patsy Stone : 14 september 2008 om 21:10. |
||
![]() |
![]() |
#135 |
|
![]() Tuurlijk, maar net daarom leek me die vergelijking niet ongepast.
![]() Besnieten is dialect, het is zoiets als bekopen of 'er de dupe van zijn'. |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan het 'echte' leven kan je niet ontkomen. Aan een forum wel. Als iemand het hier te gortig vind, moet hij/zij gewoon betere Internet-oorden opzoeken.
![]() |
#137 |
|
![]() Je hier laten verjagen door een stelletje onverlaten is ook zo jammer. Dit is denk ik één van de grootste of zelfs het grootste vlaamse forum, en dan nog over politiek met een vrij divers aanbod aan meningen. Dat is vrij uniek.
Op den duur krijgen deze types hier dan zo wel de bovenhand, wat de kwaliteit van het forum allesbehalve ten goede komt. Er zijn jammergenoeg al genoeg forummers die het wel hebben gedaan, wat ik volledig begrijpen kan. Ik sluit niet uit dat ik hun binnenkort zal volgen, want te gortig wordt het me hier inderdaad. Trop is trop. Edit: je mag niet vergeten dat alles wat hier gezet wordt hier ook voor eeuwig blijft staan ... tenzij de moderatie daar anders over beslist. Een belediging in het echt verdwijnt van zodra ze is uitgesproken, ook al was ze publiekelijk. Een belediging hier blijft bestaan, al is het maar geïnsinueer. Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 14 september 2008 om 21:25. |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarbij, dit is en blijft internet en een forum. Als je er niet tegen opgewassen bent, kan je er voor kiezen hier weg te blijven. |
|
![]() |
![]() |
#139 |
|
![]() Ik begrijp je eerste zinnen niet, Duupje. Maar op die manier geef je mensen die hier komen om zich te amuseren op de kap van een ander of hun frustraties te uiten vrij spel. Is het zo een forum wat je nastreeft?
Ik alvast niet. |
![]() |
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat:
We noemen elkaar "in 't echt" toch ook nooit mestkevers, zwartzakken, linkse ratten, achterlijken, of al die andere dingen die je hier leest? Of die beledigingen nu collectief of persoonlijk, verdoken of out in the open gebeuren, uiteindelijk komt het op hetzelfde neer.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 14 september 2008 om 21:44. |
|
![]() |