![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Hebt u spijt over uw legerdienst, of integendeel spijt dat u geen legerdienst deed? | |||
Spijt dat ik legerdienst deed |
![]() ![]() ![]() |
10 | 26,32% |
spijt dat ik geen legerdienst deed of mocht doen |
![]() ![]() ![]() |
6 | 15,79% |
Andere gevoelens tegenover legerdienst (wijd uit) |
![]() ![]() ![]() |
22 | 57,89% |
Aantal stemmers: 38. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() ik weet dat, ik heb bovendien een heel vlotte pen, ik heb altijd al heel makkelijk geschreven (en gesteld) ... bij mij is het dus echt luiheid zit wel dikwijls te broeden op fictieroman gebaseerd op echte figuren en met verwijzingen naar de B politiek en B intriges ... maar dat is zo'n vluchtige wereld dat ik vrees daar te traag voor te werken ... en dan komt het er niet echt van ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Gouverneur
|
![]() On topic: ik heb nooit de legerdienst kunnen doen, maar denk niet dat ik het erg zou gevonden hebben...
![]() |
#126 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik begin dus niet met een uitgewerkt verhaal dat ik juist nog moet opschrijven, ik weet zelf niet hoe het verhaal loopt/gaat lopen voor ik het neerschrijf. Als ik met die schrijfsels begon heb ik dat wel geprobeerd, de figuren in het boek laten doen wat ik wou dat die doen, maar dat werkt niet. Zeg gerust dat die figuren niet meewerken, in wezen beslissen die zelf wat er gebeurt als je daarmee begrijpt wat ik bedoel. Als ik de figuren in het verhaal in een bepaalde manier stuur loopt het verhaal vast en komt er niets meer boven. Als ik dus bewust het verhaal op die of die manier laat lopen dan stopt het. Ik neem dan aan dat het verhaal uit mijn onderbewustzijn komt en dat ik daar bewust geen voeling mee heb. Totdat ik werkelijk een deel pagina's in de vuilbak werp en het terug zelf laat komen, dan gaat het weer verder, dan komt het weer vanzelf op in mijn hoofd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Minister-President
|
![]() Nooit bij het leger geweest, alhoewel ik het wel grappig zou gevonden hebben wat van die hersenloze strepentrekkers op hun plaats te zetten. En om eerlijk te zijn, al die verhaaltjes van straffen zijn gewoon te belachelijk voor woorden.
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
Er waren toen inderdaad manieren om dwarsliggers aan te pakken totdat ze braken. Totdat ze het wenend opgaven. Edit: Pas op, ik zeg niet dat het u niet zou lukken, ik heb het alleen al zoveel keer zien fout lopen. Laatst gewijzigd door HAMC : 12 september 2008 om 12:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Gouverneur
|
![]() u zegt het zelf...
Intelligence plus Character, That is the goal of true education (Martin Luther King) __________________________ Facebookpagina over Defensie Youtube kanaal Defensie Laatst gewijzigd door BladeToke : 12 september 2008 om 12:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn moeder schreef graag gedichtjes, in het engels.
Een slimme Canadese heeft ze die afgeluisd, tegen een dank woordje. Ze heeft ze gebundeld, met gedichtjes van nog 2 anderen, die ze dan in eigen naam heeft gepubliceerd. In Canada, en Amerika waarschijnlijk. Weet niet hoeveel ze er mee opgeraapt heeft, maar ze heeft er geen letter van geschreven. Zo gaat dat. Heb mijn moeder nog eens voorzichtig gewaarschuwd, maar ijdelheid heeft geen raad nodig.
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik vroeg het me af omdat ik (foutief dus) begrepen had dat jij het verhaal als een film al gezien had voor je t schreef ... kan mij dat niet voorstellen ... ik weet nooit op voorhand welke richting een verhaal uit zal gaan, dat komt tijdens t schrijven pas. mijn belangrijkste obstakel is de eenzaamheid. ik kan niet goed tegen lang alleen zijn, en als ik zit te schrijven met gezelschap krijg ik schuldgevoelens dat ik mijn gezelschap verwaarloos ;-s ... Laatst gewijzigd door Anna List : 12 september 2008 om 13:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik had al 10 jaar jezuiten achter de rug, als je dat overleeft weet je wel hoe je met een systeem kan rammelen, zonder dat je als oorzaak aanzien wt hoor ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
begin misschien eens een zwam topic over ik ben een schrijver ofzo...
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die dame, die jouw moeders gedichten ontfutselde, heette die soms Emily Dickinson? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() Jamaar, die topic was ook maar nergens toe doend gezwam hoor (ik geef hier even de opinie van sommigen weer over mijn bijdragen)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeie vraag, ga dat dit weekend zelf eens moeten vragen.
![]() |
#139 |
|
![]() Ga eens weg vriend, wij zijn hier baas, gij niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() Wie is 'wij'? Gij toch niet .
Laatst gewijzigd door system : 13 september 2008 om 20:22. |
![]() |
![]() |