Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 september 2008, 22:08   #121
Rapture
Staatssecretaris

Rapture's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jbl Bekijk bericht
Excuseer maar de crisis zit bij de vlamingen. Peeters doe een voorstel, de walen aanvaarder dat met voorbehoud, da's logisch. Wij zijn nu enkele uren later en de vlaamse regering heeft nu onder elkaar ruzie. Na de splitsing van België de splitsing van vlaanderen? Komaan dit is niet meer serieus te nemen onze politici zijn incompetent zeker de vlaamse. Het laatste jaar zijn de kemels van vlaamse kant niet meer te tellen het is een bende idioten die de verkiezingsuitslag fout interpreteren, een partijtje van 5% dwingt alle vlamingen tot uitspraken die ronduit schandalig zijn. Kortom stop ermee en breng dringend een aantal bevoegdheden terug op ferderaal niveau zodat er terug wat eenheid en logica kan komen, want het ferderale systeem is mislukt da's nu wel duidelijk. Dus leer uit uw fouten en stop de opsplitsing van bevoegdheden en geef aan de deelstaten hun culturele functie en laat het daarbij aub.
hierzie, een unitarist...
Zijn die nog nie zeldzaam genoeg om in reservaten te steken?
Een reservaat genaamd de BUB zal zich over u ontfermen zodat uw soort zeker niet zal uitsterven
Oud 10 september 2008, 22:12   #122
jbl
Lokaal Raadslid

Standaard

[quote=jbl;3682436]Excuseer maar de crisis zit bij de vlamingen. Peeters doet een voorstel, de walen aanvaarden dat met voorbehoud, da's logisch. Wij zijn nu enkele uren later en de vlaamse regering heeft nu onder elkaar ruzie. Na de splitsing van België de splitsing van vlaanderen? Komaan dit is niet meer serieus te nemen onze politici zijn incompetent zeker de vlaamse. Het laatste jaar zijn de kemels van vlaamse kant niet meer te tellen het is een bende idioten die de verkiezingsuitslag fout interpreteren, een partijtje van 5% dwingt alle vlamingen tot uitspraken die ronduit schandalig zijn. Kortom stop ermee en breng dringend een aantal bevoegdheden terug op federaal niveau zodat er terug wat eenheid en logica kan komen, want het federale systeem is mislukt da's nu wel duidelijk, eenheid en uniformiteit binnen België is de enigste oplossing.
Dus leer uit uw fouten en stop de opsplitsing van bevoegdheden en geef aan de deelstaten hun culturele functie en laat het daarbij aub. Er is geen waals noch vlzaams front, de meerderheid van de bevolking snap het niet meer en er is geen probleem tussen walen en vlamingen punt uit. Als België niet kan blijven bestaat, zeg dan ook vaarwel aan europa kortom idioot tot en met.

Laatst gewijzigd door jbl : 10 september 2008 om 22:18.
jbl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 22:13   #123
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Excuseer maar de crisis zit bij de vlamingen. Peeters doe een voorstel, de walen aanvaarder dat met voorbehoud, da's logisch. Wij zijn nu enkele uren later en de vlaamse regering heeft nu onder elkaar ruzie. Na de splitsing van België de splitsing van vlaanderen? Komaan dit is niet meer serieus te nemen onze politici zijn incompetent zeker de vlaamse. Het laatste jaar zijn de kemels van vlaamse kant niet meer te tellen het is een bende idioten die de verkiezingsuitslag fout interpreteren, een partijtje van 5% dwingt alle vlamingen tot uitspraken die ronduit schandalig zijn. Kortom stop ermee en breng dringend een aantal bevoegdheden terug op ferderaal niveau zodat er terug wat eenheid en logica kan komen, want het ferderale systeem is mislukt da's nu wel duidelijk. Dus leer uit uw fouten en stop de opsplitsing van bevoegdheden en geef aan de deelstaten hun culturele functie en laat het daarbij aub.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 22:16   #124
jbl
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Oud 10 september 2008, 22:19   #125
Hallebarde
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
1 Ik ben vooral geïnteresseerd in de gevolgen voor de burger.
2 Waarmee dan wel? Toeval?
3 Elke grens heeft gevolgen voor import/export.
4 Jij ziet geen reden, maar of er een reden is, vraag je voor alle zekerheid misschien eens aan die instellingen.
5 Wallonië zal er inderdaad armer worden. Zoek alvast een andere afzetmarkt voor vele produkten uit Vlaanderen. Dat zal ook geen invloed hebben op onze Vlaamse economie.
6 Geef eens al die redenen. De vennootschapsbelasting verlagen? Wallonië zal (moeten) volgen. Dan kunnen de bedrijven shoppen waar de lasten laagst zijn. Goed voor de economie? Goed voor de bedrijven! De gemiddelde koopkracht zal dus niet stijgen, en zeker niet de koopkracht van het gemiddeld Vlaams gezin. Wie zal er de verlaging van de vennootschapsbelasting betalen?
7 Dat geld heb je in de vorige alinea al uitgegeven aan de vermindering van de vennootschapsbelasting. Aan hoeveel miljard euro vermindering van vennootschapsbelasting had je gedacht? De vermindering van de patronale bijdrage bedraagt 5 miljard euro. Hoeveel miljard de notionele aftrek kost weten we nog niet.
8 Wallonië moet een realistische koers aanhouden en het is opgelost. Leg eens uit hoe die realistische koers er zo ongeveer uitziet.
9 Leg dat eens uit, nadenken en narekenen is een bewijs dat je niet over "één millikloot intelligentie beschikt"
Artisjok, uw poneringen in uw puntjes 1, 2 en 3 (en volgende) maken mij duidelijk dat het geen enkele zin heeft om u één en ander uit te leggen.

Het staat u vanzelfsprekend vrij uw mening te koesteren. Laat het ons daar dan bij laten, OK ?

Laatst gewijzigd door Hallebarde : 10 september 2008 om 22:20.
Hallebarde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 22:22   #126
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Verschaeve

Verschaeve
Oud 10 september 2008, 22:22   #127
jbl
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rapture Bekijk bericht
hierzie, een unitarist...
Zijn die nog nie zeldzaam genoeg om in reservaten te steken?
Een reservaat genaamd de BUB zal zich over u ontfermen zodat uw soort zeker niet zal uitsterven
Vlaams nationalisten bestaan sinds woII en zijn al 10 jaar ,zij het voor mij iets te langzaam, aan het uitsterven. vu verdwenen, alle vlaamse activiteiten zoals wake, bedevaart trekken geen volk meer, vlaams blok in verval, wat blijft er nog over 5% van NVA?
Unitaristen bestaan sinds 1830 en nog steeds springlevend.

Laatst gewijzigd door jbl : 10 september 2008 om 22:23.
Oud 10 september 2008, 22:25   #128
jbl
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Verschaeve
Bedoelt u die pastoor die zo graag naar fototjes van naakte jongelingen keek?
Oud 10 september 2008, 22:30   #129
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vlaams nationalisten bestaan sinds woII en zijn al 10 jaar ,zij het voor mij iets te langzaam, aan het uitsterven. vu verdwenen, alle vlaamse activiteiten zoals wake, bedevaart trekken geen volk meer, vlaams blok in verval, wat blijft er nog over 5% van NVA?
Goed voor jou!
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 22:34   #130
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bedoelt u die pastoor die zo graag naar fototjes van naakte jongelingen keek?
Ik bedoel de pastoor die al Vlaams-nationalist was in WWI.

Verschaeve

Verschaeve
Oud 10 september 2008, 22:35   #131
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jbl
Belgie moet zich zeker geen zorgen maken, het blijft eeuwig bestaan zoals God.

Verschaeve
Oud 10 september 2008, 22:38   #132
jbl
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Ik bedoel de pastoor die al Vlaams-nationalist was in WWI.

Verschaeve
Och ja sorry ik was onvolledig, die collaborateur die graag naar fototjes van naakte jongelingen keek. inderdaad 't is die die ik bedoel.

Laatst gewijzigd door jbl : 10 september 2008 om 22:39.
Oud 10 september 2008, 22:42   #133
Rapture
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Zelfs als het CERN per ongeluk een zwart gat creëert die de hele aardbol opzuigt dan nog zal Belgique blijven bestaan.
Oud 10 september 2008, 22:42   #134
jbl
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Het verschil is dat België bestaat, of God bestaat daar is niet iedereen het over eens.

Laatst gewijzigd door jbl : 10 september 2008 om 22:48.
Oud 10 september 2008, 22:43   #135
Rapture
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Het verschil is dat België bestaat, of God bestaat daar is niet iedereen het over eens.
Het feit dat België bestaat bewijst al dat God niet bestaat.

(ofwel ist gewoon een smeerlapke)
Oud 10 september 2008, 22:45   #136
jbl
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Zelfs als het CERN per ongeluk een zwart gat creëert die de hele aardbol opzuigt dan nog zal Belgique blijven bestaan.
't is te hopen dat het zwart gat dan alle ruziemakende vlaamse ministers opzuigt, ze zitten nu toch samen. Onze waalse vrienden liggen in bed of genieten nu van een goeie pint en gelijk hebben ze!!! Ik denk wel dat we voor BDW een serieus gat zullen moeten creëren anders geraakt hij er niet door!!

Laatst gewijzigd door jbl : 10 september 2008 om 22:47.
Oud 10 september 2008, 22:48   #137
Rapture
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
't is te hopen dat het zwart gat dan alle ruziemakende vlaamse ministers opzuigt, ze zitten nu toch samen. Onze waalse vrienden liggen in bed of genieten nu van een goeie pint en gelijk hebben ze!!! Ik denk wel dat we voor BDW een serieus gat zullen moeten creëren anders geraakt hij er niet door!!
Di Rupo zal het erg naar zijn goesting hebben in dat zwarte gat.
Oud 10 september 2008, 22:54   #138
jbl
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Di Rupo zal het erg naar zijn goesting hebben in dat zwarte gat.
Voor BDW met het een droom zijn want dan kan hij onderhandelingen starten over de splitsing van het melkwegstelsel hier is echt dringend nood aan, veel te groot, teveel sterren (de ene schijnt feller dan de andere dit kan toch niet he), planeten enz... eeuwen werk!!

Laatst gewijzigd door jbl : 10 september 2008 om 22:58.
Oud 10 september 2008, 22:57   #139
jbl
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Het feit dat België bestaat bewijst al dat God niet bestaat.

(ofwel ist gewoon een smeerlapke)
Ik heb niet gezegd dat God niet bestaat, enkel dat niet iedereen het daarover eens is.
Oud 10 september 2008, 23:01   #140
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Het zit sommige mensen precies hoog dat de doodsklokken luiden over Belgie.

Verschaeve
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be