![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zijn die nog nie zeldzaam genoeg om in reservaten te steken? Een reservaat genaamd de BUB zal zich over u ontfermen zodat uw soort zeker niet zal uitsterven ![]()
![]() |
![]() |
#122 |
Lokaal Raadslid
|
![]() [quote=jbl;3682436]Excuseer maar de crisis zit bij de vlamingen. Peeters doet een voorstel, de walen aanvaarden dat met voorbehoud, da's logisch. Wij zijn nu enkele uren later en de vlaamse regering heeft nu onder elkaar ruzie. Na de splitsing van België de splitsing van vlaanderen? Komaan dit is niet meer serieus te nemen onze politici zijn incompetent zeker de vlaamse. Het laatste jaar zijn de kemels van vlaamse kant niet meer te tellen het is een bende idioten die de verkiezingsuitslag fout interpreteren, een partijtje van 5% dwingt alle vlamingen tot uitspraken die ronduit schandalig zijn. Kortom stop ermee en breng dringend een aantal bevoegdheden terug op federaal niveau zodat er terug wat eenheid en logica kan komen, want het federale systeem is mislukt da's nu wel duidelijk, eenheid en uniformiteit binnen België is de enigste oplossing.
Dus leer uit uw fouten en stop de opsplitsing van bevoegdheden en geef aan de deelstaten hun culturele functie en laat het daarbij aub. Er is geen waals noch vlzaams front, de meerderheid van de bevolking snap het niet meer en er is geen probleem tussen walen en vlamingen punt uit. Als België niet kan blijven bestaat, zeg dan ook vaarwel aan europa kortom idioot tot en met. Laatst gewijzigd door jbl : 10 september 2008 om 22:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het staat u vanzelfsprekend vrij uw mening te koesteren. Laat het ons daar dan bij laten, OK ? Laatst gewijzigd door Hallebarde : 10 september 2008 om 22:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Unitaristen bestaan sinds 1830 en nog steeds springlevend. Laatst gewijzigd door jbl : 10 september 2008 om 22:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Och ja sorry ik was onvolledig, die collaborateur die graag naar fototjes van naakte jongelingen keek. inderdaad 't is die die ik bedoel.
Laatst gewijzigd door jbl : 10 september 2008 om 22:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Staatssecretaris
|
![]() Zelfs als het CERN per ongeluk een zwart gat creëert die de hele aardbol opzuigt dan nog zal Belgique blijven bestaan.
![]() |
#134 |
Lokaal Raadslid
|
![]() ![]() Laatst gewijzigd door jbl : 10 september 2008 om 22:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
(ofwel ist gewoon een smeerlapke)
![]() |
![]() |
#136 |
Lokaal Raadslid
|
![]() 't is te hopen dat het zwart gat dan alle ruziemakende vlaamse ministers opzuigt, ze zitten nu toch samen. Onze waalse vrienden liggen in bed of genieten nu van een goeie pint en gelijk hebben ze!!! Ik denk wel dat we voor BDW een serieus gat zullen moeten creëren anders geraakt hij er niet door!!
Laatst gewijzigd door jbl : 10 september 2008 om 22:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#138 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Voor BDW met het een droom zijn want dan kan hij onderhandelingen starten over de splitsing van het melkwegstelsel hier is echt dringend nood aan, veel te groot, teveel sterren (de ene schijnt feller dan de andere dit kan toch niet he), planeten enz... eeuwen werk!!
Laatst gewijzigd door jbl : 10 september 2008 om 22:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
|
![]() Het zit sommige mensen precies hoog dat de doodsklokken luiden over Belgie.
|
![]() |
![]() |