![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En intussen zit ik al 22 jaar in de haute finance. Mijn ogen zijn met de jaren heel heel hard opengegaan en mijn inzichten in tal van zaken compleet veranderd. En tussen haakjes - het zijn vooral europeanen die in de complottheorie geloven - en niet van de minste zoals bv Von Buelow. En het is niet omdat we niet in het officiele 9-11 verhaal geloven dat we daarom in alle conspiracy verhalen gaan geloven. Mij is het absoluut niet te doen om mensen te overtuigen van een complot. Enkel van open te staan en NIETS uit te sluiten. En zeker van niet zomaar alles te aanvaarden wat via de gewone "kwailiteitsmedia" de wereld wordt ingestuurd. Het probleem in heel die complotmaterie is dat de mensen het gewoon niet aankunnen van andere mogelijkheden onder ogen te zien.
![]() |
![]() |
#122 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij hebben een eindeloos respect voor alle slachtoffers die er toen zijn gevallen... Dat respect is zo groot dat wij de hele waarheid boven tafel willen zien komen... Dacht U echt dat wij dit voor onszelf doen....Nee meneer,wij willen liever voorkomen dat er in de toekomst wéér zulke zaken kunnen gebeuren die niet zuiver op de graat zijn,en die bepaalde organisaties toelaten om miljarden te verdienen op het leed van onschuldigen... Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tuurlijk, maar we moeten ons bij de feiten houden. En als je de feiten van 9/11 bekijkt dan is het onmogelijk te concluderen dat het hier puur onkunde en opportunisme is.
![]() |
![]() |
#124 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat luidt uw evaluatie?
![]() |