![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ken niet veel van de technische kant ervan, maar blijkbaar is mijn eerste veronderstelling (dat men deze types gsm niet kon traceren) fout, omdat het inherent is aan het systeem zelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Met 'afluisteren' bedoelt men 'aftappen' 'meeluisteren' kortom het gesprek meevolgen dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
|
![]() tiens, ik zou het heel vreemd vinden waarom dat niet kan bij bepaalde types gsm. kan uw man daar wat meer uitleg over geven? ik wil best wat moeite doen om de technische kant ervan te begrijpen..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Europees Commissaris
|
![]() Als ik het goed begrijp kun je die Nokia zo programmeren dat je via sms een sim-id kan inpikken.
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() Ik heb gehoord dat een hacker ooit het rekeningnummer van een rekening met het resultaat van een paar meer dan geslaagde hacks als telefoonnummer in zo'n Nokia 1100 had opgeslagen en dat die gestolen en zoek is geraakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
|
![]() haha derjust weer een marokkaan aan de telefoon gehad. Ik zeg hem dat ik de gsm enkel verkoop als hij mij de reden vertelt.
Bon, na een kwartier belt hij terug met het verhaaltje dat er een chip in zit die ge eruit kunt halen en in een laptop kunt steken, waarna ge overal gratis kunt surfen. onzin natuurlijk, en dat heb ik hem ook duidelijk gemaakt. Tja, de gsm ligt hier nog altijd te wachten op degene die de ware reden ervan wil bekendmaken. En dan mag ie hem kopen, voor 100 euro weliswaar ![]() Laatst gewijzigd door Ambiorix : 1 november 2008 om 16:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Minister
|
![]() zalige topic!
ik heb al een paar vrij aannemelijke theorieën gehoord, maar de meesten verklaren niet waarom de gsm van dat specifieke bouwjaar moet zijn. ik ben ook benieuwd naar de reden. als ge de reden weet wilt ge hem misschien niet meer verkopen.. er is in elk geval iets niet kosjer (of eerder halal) aan dit alles. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die ziet eruit als eentje uit latere bouwjaren. Maar ik vermoed dat men na 2002 de software of interne hardware wat heeft gewijzigd waardoor die dingen plots minder interessant werden voor een bepaald categorie personen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Vreemdeling
|
![]() Mensennn Ik zoek die telefoon ook Ik Hoop dat iemand van jullie er 1tje thuis heeft liggen of meer Die gene mag seggen wat hij er voor wil ik ben bereid je 150 per telefoon te geven hij mag vol me krassen zijn als hij het maar doen als je niet weet welk bouwjaar dan typ je *#0000# in je telefoon en dan zie je het ik hoop snellll van jullie te horenn.!!
Groetjess ![]() Ps: over prijs valt te over leggen Nokia 1100 Bouwjaar 2001 uit duitsland.! |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
Kheb de gsm ondertussen van het internet gehaald en aan mijn ma gegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() allez, ma Ambiorix kan beginnen aftappen.
![]() |
#134 |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() welk model en welk jaar en welke specificaties zijn dat exact?
ik vertrek over enkele weken naar azië, misschien kan ik er mij daar een stuk of 10 inslaan en ze hier doorverkopen aan mijn stadsgenoten ![]()
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hitler is niet tot in azië geraakt, jammer voor jou.
![]() |
#136 |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() hitler??? ik dacht dat het over een niet traceerbare gsm ging... wat the hell heeft hitler daar mee te zien?
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Duitsland moest die GSM zijn.
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() Is er nog nieuws? Dit is zo spannend!
Ik ga al je draden langslopen op zoek naar spanning en sensatie. Migranten verschillen van autochtonen in dat zij dynamischer zijn en altijd op zoek zijn naar een verbetering van hun situatie. Ze hebben hun land verlaten om een beter bestaan voor zichzelf, hun kinderen en familie te vinden. Deze dynamiek zorgt soms voor misverstanden en angst voor overvleugeling bij autochtonen. Ik zou voorstellen dat wij deze potentie juist ten gunste van Europa aanwenden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |