Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 november 2008, 18:08   #121
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moser Bekijk bericht
Neen, jij heb niks met het VB te maken hoor.

Het is gewoon louter toeval dat je in zowat elk topic over het VB, het cordon sanitair enzov.. telkens opduikt als de eeuwige advocaat van het belang, zelfs nog erger dan HAMC die daar ook zijn specaliteit van gemaakt heeft. Wie probeer je eigenlijk iets wijs te maken? O wee uw gebeente als je iets over het VB zegt of je krijgt de loeiende Distel achter je aan, maar die heeft absoluut geen sympathie voor die partij hoor. Hij kan er alleen geen kritiek op verdragen en reageert dan nogal hysterisch. Oei, een voorbeeld!

Die truc kennen we ook. Overal waar ze kunnen diezelfde zever gaan uitdragen maar dan gaan beweren dat ze vooral niks met die partij willen te maken hebben.
Amai Distel, je bent nog erger als ik. Dat is geen goed nieuws man.

Alleszins Moser, leg me het verband tussen het VB en mezelf nog eens uit?

Want wat ik begrijp van het VB is dat ze mensen zoals ik snel in de gevangenis willen.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2008, 18:19   #122
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Alleszins Moser, leg me het verband tussen het VB en mezelf nog eens uit?
En dat komt dan van diene mens die ooit zei dat ie op het VB zou stemmen(indien ie kon, want ie mag niet meer blijkbaar) omdat dat volgens hem de enige manier is om zijn grote droom (Vlaamse onafhankelijkheid) te bekomen. Ohja, en dat ie het zelfs met de duivel zou doen omdat te bekomen. Kwestie van absoluut geen principes te hebben.

Mocht ik weten waar het staat ik bezorg u de quote maar ik heb er de kracht niet meer voor om ook dat nog eens te gaan opzoeken.
moser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2008, 18:22   #123
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En dat komt dan van diene mens die ooit zei dat ie op het VB zou stemmen(indien ie kon, want ie mag niet meer blijkbaar) omdat dat volgens hem de enige manier is om zijn grote droom (Vlaamse onafhankelijkheid) te bekomen. Ohja, en dat ie het zelfs met de duivel zou doen omdat te bekomen. Kwestie van absoluut geen principes te hebben.

Mocht ik weten waar het staat ik bezorg u de quote maar ik heb er de kracht niet meer voor om ook dat nog eens te gaan opzoeken.
Oh, ik weet wel dat ik voor onafhankelijkheid op het VB ZOU stemmen maar zoals u zei, ik heb geen politieke rechten.

Dus ik stem niet voor het VB en ik heb er geen link mee.

Dus probeer anders nog eens.

Verschaeve
Oud 12 november 2008, 18:28   #124
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Grapjas.

Je bent blijkbaar van je eerste leugen niet gebarsten he Piet?

Belgie is voor eeuwig!
Niet alleen voor eeuwig. Voor eeuwig en drie dagen.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2008, 18:37   #125
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Niet alleen voor eeuwig. Voor eeuwig en drie dagen.
En het bangelijke daaraan is dat jullie dat nog echt geloven ook.

Verschaeve
Oud 12 november 2008, 18:37   #126
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oh, ik weet wel dat ik voor onafhankelijkheid op het VB ZOU stemmen maar zoals u zei, ik heb geen politieke rechten.

Dus ik stem niet voor het VB en ik heb er geen link mee.

Dus probeer anders nog eens.
Het is niet omdat je geen politieke rechten hebt dat je niet meer bestaat. Uw ideologie komt overéén met hun ideologie dat heb je zelf verklaard en dat stop jij ook niet weg (behalve nu dan ). Want vanaf dat men zijn mond open doet over die partij of daarop kritiek uit heb je altijd dezelfde 2 �* 3 "usual suspects" aan uw gat plakken en net die komen dan later doodleuk beweren geen enkele affiniteit te hebben met die partij. Schei toch uit, man.
moser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2008, 18:45   #127
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is niet omdat je geen politieke rechten hebt dat je niet meer bestaat. Uw ideologie komt overéén met hun ideologie dat heb je zelf verklaard en dat stop jij ook niet weg (behalve nu dan ). Want vanaf dat men zijn mond open doet over die partij of daarop kritiek uit heb je altijd dezelfde 2 �* 3 "usual suspects" aan uw gat plakken en net die komen dan later doodleuk beweren geen enkele affiniteit te hebben met die partij. Schei toch uit, man.
Mijn ideologie? Die komt overeen met de ideologie van het VB?

Verschaeve

Laatst gewijzigd door HAMC : 12 november 2008 om 18:46.
Oud 12 november 2008, 18:47   #128
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Mijn ideologie? Die komt overeen met de ideologie van het VB?

Natuurlijk, anders zou u er niet op gaan stemmen. Wat zit u hier toch steeds rond de pot te draaien. Kom uit voor uw zaak en steek uw kop zo niet de hele tijd in het zand.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2008, 18:52   #129
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Natuurlijk, anders zou u er niet op gaan stemmen. Wat zit u hier toch steeds rond de pot te draaien. Kom uit voor uw zaak en steek uw kop zo niet de hele tijd in het zand.
Hell's Angels keuren burgerlijke normen en waarden af en erkennen geen regels behalve de eigen.
Klinkt niet echt VB-achtig.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2008, 18:55   #130
Graziëlla
Schepen

Graziëlla's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Die Serge is een echte onnozelaar en het feit dat de krant "Le Soir" daarmee akkoord gaat, is zeer erg volgens mij. Bovendien, over zijn brief aan Sarkozy : denkt u echt dat Nicolas Sarkozy aandacht aan zijn briefske zal geven? Denk u niet dat hij iets anders te doen heeft? Sarkozy heeft trouwens al zijn mening daarover geuit : hij heeft gezegd dat België groot genoeg was om hun problemen zichzelf op te lossen. Beleefde manier om te zeggen : "Votre rattachisme, vous pouvez vous le mettre l�* où je pense".
Maar dan een onnozelaar die heel veel kwaad zal doen. Realiseer u maar dat héél wat mensen zich zullen laten beïnvloeden door hem, "want ja, het staat in Le Soir"."

Dat Le Soir zulke zaken plaatst is een ramp, dat er alleen maar voor zorgt dat de haat langs beide zijden alleen maar groter wordt.

Ik geloof nooit dat België zal splitsen, daarom is het van belang dat de bevolkingsgroepen goed met elkaar omgaan. En ik vrees dat dat laatste aan het wegvallen is.
Oud 12 november 2008, 19:00   #131
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Wel, NU worden die VNV-kopstukken door de VB-top NOG STEEDS geknuffeld en gehuldigd.

Ik heb nooit gezegd dat VB-kiezers nazi-sympathieën hebben. De VB-top daarentegen, des te meer.
Dat zal dan wel weer in het grootste geheim gebeurd zijn waar jij en enkel jij ongemerkt toegang verkregen had zeker?

Want op geen enkel congres van de laatste 17 jaar blijkt ook maar iets van wat jij hier fantaseert.

Zoals gewoonlijk met jou.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2008, 19:02   #132
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zou VB stemmen als ik daarmee onafhankelijkheid verkrijg, net zoals ik KP zou stemmen als me dat onafhankelijkheid zou brengen, of SPa of VLD of eenders wie die me dichter bij een Vlaamse staat brengt.

Maar apart van onafhankelijkheid vind ik niets aan het VB, integendeel, de meeste mensen die ik ken vandaar zijn wereldvreemde gekken.

Verschaeve
Oud 12 november 2008, 19:08   #133
Graziëlla
Schepen

Standaard

Citaat:
.

Het gaat er hierom dat de situatie tussen Vlamingen en Walen door bepaalde mensen zo op de spits gedreven is dat ze stilaan buitenproportionele vormen aanneemt. Dat besef je allicht zelf niet als je je eigen bericht leest maar daar lijdt jij jammergenoeg ook aan. Vergelijking maken �* la le soir = Der sturmer en RTBF= radio mille collines getuigt van een ongelooflijk verlies met de realiteit gecreëerd door jaren van brainwash en gepolariseer. Neen, daar ben ik niet voor verantwoordelijk, daar zijn de nationalisten zelf voor verantwoordelijk. Die "Serge" is een gevolg van het gedrag van bepaalde Vlamingen en dat resulteert uiteraard in tegenreacties. Als Vlaanderen imo discriminerende maatregelen zoals bvb de wooncode begint te hanteren dan moet je niet verbaasd zijn dat er een Franstalige met een groot bakkes ooit gaat schreeuwen: "fasco's!". Dat heeft men zelf meegecreëerd en het stoort mij dat dan net die mensen het verontwaardigd slachtoffertje gaan uithangen. Plots zijn ze dan geen Flaminganten meer maar gewone Vlaamse burgers gechoqueerd door de reacties van sommige Franstaligen.
Kijk eens aan! Het is weeral van de Vlamingen! Dat ben ik nu meer dan beu, zie!

Heb je er al eens over nagedacht waarom de Vlamingen zich zo beginnen manifesteren? Heb je er eigenlijk over nagedacht dat hetgene wat jij 'een actie van de Vlamingen' noemt, gewoon een reactie tegen de Walen is?

Ik was tevreden met België, vroeger. Maar na wat ik nu allemaal gezien, gelezen en gehoord heb, ben ik gewoon diep ontgoocheld. België hoeft voor mij niet meer.

Ik wil niet samenleven met een volk dat ons in zijn media afschildert als 'onbetrouwbaar, bandieten, ruw, oorlogszuchtig'. Allemaal termen die in Le Soir voorkomen als het over de Vlamingen gaat.

België is rot.
Oud 12 november 2008, 19:08   #134
Diederik v.d Elzas
Banneling

Standaard

Citaat:
Allez, bekent zondaar, dat gij schuldig zijt ...

Diederik v.d Elzas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2008, 19:17   #135
Vette Pois(s)on

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
VB+NV-a samen mag men imo schatten op 20% separatisten. En het VB zit aan zijn plafond en het NV-a schat ik op zes �* zeven %.
Dan moet men nog weten dat veel VB-stemmers zelfs geen separatist zijn, maar enkel VB stemmen vanwege het migrantenstandpunt van die partij.
En volgens uw analyse zitten er geen separatisen in andere partijen?
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2008, 19:18   #136
Diederik v.d Elzas
Banneling

Standaard

Citaat:

Oud 12 november 2008, 19:18   #137
Diederik v.d Elzas
Banneling

Standaard

Citaat:

Oud 12 november 2008, 19:18   #138
Diederik v.d Elzas
Banneling

Standaard

Citaat:

Oud 12 november 2008, 19:18   #139
Diederik v.d Elzas
Banneling

Standaard

Citaat:

Oud 12 november 2008, 19:18   #140
Graziëlla
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pierette Bekijk bericht
'In elke Vlaams nationalist sluimert een crimineel en nazist' (dixit 'Serge')
Een fascistisch volk? (1): Le Soir met 'Serge' ten aanval

'Serge' startte 2 maand geleden een forum op de website van Le Soir, met een brief aan de Franse president. Daarin vergelijkt hij Vlaanderen vandaag met nazi Duitsland in de jaren '30 en roept de president op tussen te komen.
Eigenlijke doel is de wereldwijde verkondiging van een 'subliminale' boodschap over de flagrante schendingen van de rechten van de Franstaligen in België door een fascistisch volk.
Zodat er wellicht hier iemand de aanklachten zo beu wordt, dat hij doorslaat. Dan heeft Serge 'politiek gewonnen'...

Op een tweede forum schreef hij eerder dat Vlaanderen de laatste totalitaire gemeenschap in West-Europa is. KLIK HIER OM VERDER TE LEZEN : http://www.nieuwpierke.be/forum_voor...ie/nl/node/298

Volop gesteund door Le Soir… KLIK HIER http://forums.lesoir.be/index.php?showtopic=12051

tijd om te scheiden en de geldkraan dicht te draaien voor die tsjeef van Peeters nog meer schade aanricht...
Ik zou zeggen: in plaats van uw tijd en energie te verspelen met Pietje en Moser, is het misschien beter naar het forum van Serge te gaan, en hen jullie standpunten te verdedigen.
Laat de Waalse medebroeders zien dat wij zo slecht nog niet zijn, en dat Serge meer dan ongelijk heeft.

Maar wel beleefd blijven hoor, zodat de Walen niet moeten denken van: "wat een onbeschoft volk is me dat?".

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be