Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 december 2008, 12:17   #121
-=EXCALIBUR=-
Staatssecretaris

-=EXCALIBUR=-'s schermafbeelding

Standaard

In grote lijnen haal ik dit uit de cijfers: wie niet met vreemdelingen in bed kruipt en geen homofiele trekjes heeft heeft al minder kans om besmet te geraken.

Laatst gewijzigd door -=EXCALIBUR=- : 2 december 2008 om 12:19.
-=EXCALIBUR=- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2008, 02:42   #122
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eliyahu Bekijk bericht
Bs'd

Natuurlijk hebben ook vrouwen hier voordeel van, want als er drie keer minder mannen besmet raken, kunnen zij ook maar drie keer minder vrouwen besmetten.

Eliyahu
tot op zekere hoogte (weeral) _in tegenstelling tot je reply in de vorige post_ is dat waar... zolang er niet al teveel promescue gedrag voorkomt en niet al teveel homo's of (erger) bi's rondlopen

kortom die maatregel _en ik berust me op de bronnen die jij mij voorschotelde_ deugt niet echt
het is geen afdoend, en zeker geen alleenstaand_ middel waardig en wordt ook nergens aanbevolen zoals jij beweerde... er wordt enkel beweerd dat het in zekere zin 'werkt'

al jouw wiskunde kennis _ jouw argument _ ten spijt slaag je er ook (hier weer) niet in een deftige afleiding te maken
je mag kansen alleen maar vermenigvuldigen als het gaat om twee gebeurtenissen die totaal onafhankelijk zijn van elkaar
dat lijkt me in beiden gevallen niet zo te zijn daar er ten minste één gemeenschappelijke factor ergens aanwezig is : de kans dat er een hiv-besmet persoon bij betrokken is
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2008, 02:46   #123
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -=EXCALIBUR=- Bekijk bericht
In grote lijnen haal ik dit uit de cijfers: wie niet met vreemdelingen in bed kruipt en geen homofiele trekjes heeft heeft al minder kans om besmet te geraken.
daar komt het zowat grotendeels op neer... en liefst dan nog eens besneden is : lekker conform en misschien net veilig genoeg voor die scheve schaatsen _dat is nog nét toelaatbaar voor een man maar uiteraard niet voor diens vrouw _ op te vangen
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2008, 12:45   #124
Eliyahu
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
het is geen afdoend, en zeker geen alleenstaand_ middel waardig en wordt ook nergens aanbevolen zoals jij beweerde... er wordt enkel beweerd dat het in zekere zin 'werkt'
Bs'd

Als je de discussie gevolgd had, dan had je geweten dat zowel UNAIDS als de WHO, de wereldgezondheidsorganistatie, besnijdenis aanbevelen.

Citaat:
al jouw wiskunde kennis _ jouw argument _ ten spijt slaag je er ook (hier weer) niet in een deftige afleiding te maken
je mag kansen alleen maar vermenigvuldigen als het gaat om twee gebeurtenissen die totaal onafhankelijk zijn van elkaar
dat lijkt me in beiden gevallen niet zo te zijn daar er ten minste één gemeenschappelijke factor ergens aanwezig is : de kans dat er een hiv-besmet persoon bij betrokken is
Je had beter moeten opletten op school.

Eliyahu
Eliyahu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2008, 12:49   #125
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bs'd

Als je de discussie gevolgd had, dan had je geweten dat zowel UNAIDS als de WHO, de wereldgezondheidsorganistatie, besnijdenis aanbevelen.

Je had beter moeten opletten op school.

Eliyahu
Tja, het lijkt me een korte-termijn oplossing. Maar misschien zijn er voor Afrika wel geen lange-termijn oplossingen.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2008, 14:53   #126
Eliyahu
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Tja, het lijkt me een korte-termijn oplossing. Maar misschien zijn er voor Afrika wel geen lange-termijn oplossingen.
Bs'd

De besnijdenis werkt een leven lang, dus "korte termijn oplossing" is niet de juiste benaming.

Eliyahu
Eliyahu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2008, 14:55   #127
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bs'd

De besnijdenis werkt een leven lang, dus "korte termijn oplossing" is niet de juiste benaming.

Eliyahu
Het probleem is dat die mensen teveel seks hebben (en dus ziektes verspreiden en teveel kinderen krijgen), niet dat ze er ziek van worden.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be