![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Staatssecretaris
|
![]() In grote lijnen haal ik dit uit de cijfers: wie niet met vreemdelingen in bed kruipt en geen homofiele trekjes heeft heeft al minder kans om besmet te geraken.
Laatst gewijzigd door -=EXCALIBUR=- : 2 december 2008 om 12:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
kortom die maatregel _en ik berust me op de bronnen die jij mij voorschotelde_ deugt niet echt het is geen afdoend, en zeker geen alleenstaand_ middel waardig en wordt ook nergens aanbevolen zoals jij beweerde... er wordt enkel beweerd dat het in zekere zin 'werkt' al jouw wiskunde kennis _ jouw argument _ ten spijt slaag je er ook (hier weer) niet in een deftige afleiding te maken je mag kansen alleen maar vermenigvuldigen als het gaat om twee gebeurtenissen die totaal onafhankelijk zijn van elkaar dat lijkt me in beiden gevallen niet zo te zijn daar er ten minste één gemeenschappelijke factor ergens aanwezig is : de kans dat er een hiv-besmet persoon bij betrokken is |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() daar komt het zowat grotendeels op neer... en liefst dan nog eens besneden is : lekker conform en misschien net veilig genoeg voor die scheve schaatsen _dat is nog nét toelaatbaar voor een man maar uiteraard niet voor diens vrouw _ op te vangen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je de discussie gevolgd had, dan had je geweten dat zowel UNAIDS als de WHO, de wereldgezondheidsorganistatie, besnijdenis aanbevelen. Citaat:
Eliyahu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |