Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 november 2008, 14:38   #121
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Kan iemand nog eens de link geven van het filpje waar je dit nog eens op kunt bekijken?
Klopt het dat even een beeld is te zien van Al Pacino?
Wanneer dit zo is mag je er voor wedden dat Marokkaanse jongeren uit een aandachtwijk regisseur zijn die bewuste film is een cultfilm onder Marokkaanse jongeren; de migrant die het maakt( dat dit met de neus in coke gebeurt is een detali!)
Nu ja ik kan niet meer zien of dit nu in dit filmpje aan bod kwam...
Jouw veronderstelling of fantasie (die "neus in coke" deed je die erbij om 't wat te kruiden????)

Laatst gewijzigd door filosoof : 27 november 2008 om 14:39.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2008, 14:42   #122
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ben; ooit al aandacht gehad voor hoe veel moslims denken over Vlamingen, homo's en vrouwen?
Denk je dat dit niet evenzeer via opvoeding of juist gebrek hieraan wordt meegegeven?
Koop morgen de Knack misschien verhelderend als het over islam gaat en welke denkbeelden er zo al zijn....je redeneert voor een beginnend journalist nogal...beperkt in visie!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2008, 14:46   #123
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Filo jongen kom eens uit uw kot!
Onder Marokkaanse jongeren heeft de film skarface met Al Pacino een cultbetekenis; er wordt door hen vaak naar verwezen omdat ze dit zien als een succesverhaal van de migrant die het maakt.
Dat dit gebeurt met de neus in de coke gaat over de migrant in de film en was vaak discussiepunt met jongeren, zelf vonden ze dit geen probleem; ik wel..
Dus hou eens op met steeds aan te vallen wanneer ik iets schrijf, ga eerst eens na of ik misschien een pûnt heb en kom dan weer terug ok?
Oud 27 november 2008, 15:00   #124
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Ik vraag mij af wanneer er eens een terrorismeaktie/dreiging van autochtonen naar allochtonen komt.

Of is that not done?
Mogen wij alleen maar afgeslacht worden?
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2008, 15:05   #125
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Typo; liever helemaal geen terreur;dat loopt uit anders op een burgeroorlog!
Oud 27 november 2008, 15:14   #126
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Filo jongen kom eens uit uw kot!
Onder Marokkaanse jongeren heeft de film skarface met Al Pacino een cultbetekenis; er wordt door hen vaak naar verwezen omdat ze dit zien als een succesverhaal van de migrant die het maakt.
Dat dit gebeurt met de neus in de coke gaat over de migrant in de film en was vaak discussiepunt met jongeren, zelf vonden ze dit geen probleem; ik wel..
Dus hou eens op met steeds aan te vallen wanneer ik iets schrijf, ga eerst eens na of ik misschien een pûnt heb en kom dan weer terug ok?
Citaat:
Onder Marokkaanse jongeren heeft de film skarface met Al Pacino een cultbetekenis
Dat zeg jij..
boh, mogelijk
Citaat:
met de neus in de coke gaat over de migrant in de film
-Bleek niet uit jouw post
-Ik zag de film niet (en plan ook niet hem te zien)
-In je post vind ik de link migranten-cocaïne nogal kort door de bocht.
-Ik ben niet van plan, elke keer iemand de naam van een acteur of regisseur citeert even vlug al diens films te gaan uitvlooien.
Oud 27 november 2008, 15:35   #127
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Dat zeg jij..
boh, mogelijk-Bleek niet uit jouw post
Dat bleek wel degelijk uit haar eerste post. Leest u het in dikke letters weergegeven stukje, en dan met name het onderstreepte deel, nog even mee?

Citaat:
Kan iemand nog eens de link geven van het filpje waar je dit nog eens op kunt bekijken?
Klopt het dat even een beeld is te zien van Al Pacino?
Wanneer dit zo is mag je er voor wedden dat Marokkaanse jongeren uit een aandachtwijk regisseur zijn die bewuste film is een cultfilm onder Marokkaanse jongeren; de migrant die het maakt( dat dit met de neus in coke gebeurt is een detali!)
Nu ja ik kan niet meer zien of dit nu in dit filmpje aan bod kwam...
Alice stelt dat die film een cultfilm is onder Marokkaanse jongeren, en preciseert daarna het thema (= de migrant die het maakt), waarna haar toevoeging tussen haakjes dat die migrant, uit die film dus, dat wel deed met zijn neus in een berg cocaïne.

Ik weet dat begrijpend lezen moeilijk is voor sommige mensen, maar men kan natuurlijk wel een poging daartoe wagen, nietwaar?
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2008, 16:14   #128
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Shaddy,
foei, je bent weer stout.
Je rukt zinnetjes uit de context: jij was het die de steden wilde laten branden, in déze post:
http://forum.politics.be/showpost.ph...45&postcount=1
niet ik.
beste filosoof u neemt woorden uit de context niet ik, ik heb duidelijk geschreven dat we beter onze steden laten branden ipv toe te geven aan chantage u hebt daarna een precedent losgekregen van de moderatie dat u leest goed QUOTES MOGEN UIT DE CONTEXT worden genomen en men mag niemand voor leugenaar beschuldigen het slachtoffer dient dan ook steeds maar weer zich te verdedigen

u dient zich dus ook te verdedigen immers u hebt het precedent geschapen door mij banpunten te geven omdat ik het aankloeg dat u quotes uit de context neemt tsj tsj tsj en u hebt wel gesproken over steden laten branden en ik heb die uit de context genomen net zoals u bij mij en andere doet, met toestemming van de moderatie immers het slachtoffer dient zich telkens te verdedigen niet waar beste filo?
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2008, 16:16   #129
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Ach, dat is haar gewone tactiek: mij beschuldigde ze al, haar dochter te hebben aangevallen voor ik wist dat ze er één (of meerdere?) heeft...
dat is niet correct maar dat weet u wel u probeert wederom mij boos te maken maar ik trap er niet in

ik maak gebruik van uw taktiek om u schaakmat te zetten , daar heeft de moderatie een precedent geschapen

zoals u zelf zei

Citaat:
religieuze offers.

Citaat:
Ach, haat zaaien => mogelijk rellen in een stad
Oud 27 november 2008, 16:21   #130
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Niet zo dat hun betekenis verandert of zelfs vervalst wordt wie de echte auteur is. Kijk de citaten die shaddy van mij citeert maar eens één voor één na.
Mja, zo is shaddy schijnbaar hier: haar eigen keuze
ahahahahaa filo je krijgt me niet boos maar zo is het helemaal niet integendeel ik heb me reeds voldoende verdedigd

ik wil u er op wijzen dat de moderatie heeft duidelijk gemaakt dat u zich moet verdedigen en niet persoonlijk worden of mij beschuldigen van leugens want dan krijgt u banpunten zoals u mij reeds meerdere malen hebt gegeven ... nu eventjes afwachten of de moderatie dit zich nog kan herinneren en u banpunten zal geven
Oud 27 november 2008, 16:56   #131
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Typo; liever helemaal geen terreur;dat loopt uit anders op een burgeroorlog!

ach ja we zullen dan maa het slachtoffer blijven spelen zeker?
Sta ook niet te roepen voor een burgeroorlog. Maar er mag wel s wat veranderen.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2008, 17:04   #132
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
beste filosoof u neemt woorden uit de context niet ik, ik heb duidelijk geschreven dat we beter onze steden laten branden ipv toe te geven aan chantage u hebt daarna een precedent losgekregen van de moderatie dat u leest goed QUOTES MOGEN UIT DE CONTEXT worden genomen en men mag niemand voor leugenaar beschuldigen het slachtoffer dient dan ook steeds maar weer zich te verdedigen

u dient zich dus ook te verdedigen immers u hebt het precedent geschapen door mij banpunten te geven omdat ik het aankloeg dat u quotes uit de context neemt tsj tsj tsj en u hebt wel gesproken over steden laten branden en ik heb die uit de context genomen net zoals u bij mij en andere doet, met toestemming van de moderatie immers het slachtoffer dient zich telkens te verdedigen niet waar beste filo?
Citaat:
u hebt wel gesproken over steden laten branden en ik heb die uit de context genomen
Bewijs dat

http://forum.politics.be/showpost.ph...45&postcount=1

Laatst gewijzigd door filosoof : 27 november 2008 om 17:07.
Oud 27 november 2008, 17:23   #133
benderaes
Burger

benderaes's schermafbeelding

Standaard

Oh ja. Die verdomde DT... Excuses. Ik zal ook nooit leren.

Beste Shaddy. Kunt u citeren wat ik zei ivm het beledigen van uw dochter?
Ik heb nooit ontkent dat er in de Islam fouten gebeuren. Maar ik weiger om me er bij neer te leggen dat dit iets typisch is voor de Islam. Ik geloof, in tegenstelling tot u, dat er ook 'goede moslims zijn'.
@ Alice. Als u mij weer wijst op de haat van sommige moslims tegenover vrouwen, homo's en westerlingen, dan vind ik uw blik te bekrompen. Ik heb in nooit ontkent dat dit in bepaalde gevallen zo is. Maar omgekeerd, daar heb ik geen weet van.

Persoonlijk vind ik dit geen leuke topic meer. Ik had me ingeschreven in de hoop te kunnen praten en ideeën te wisselen met mensen. Jammer genoeg zijn er op deze topic vooral mensen die willen beledigen. Wat nooit mijn bedoeling is geweest Shaddy...
Oud 27 november 2008, 17:52   #134
LastMohican
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benderaes Bekijk bericht
Oh ja. Die verdomde DT... Excuses. Ik zal ook nooit leren.

Beste Shaddy. Kunt u citeren wat ik zei ivm het beledigen van uw dochter?
Ik heb nooit ontkent dat er in de Islam fouten gebeuren. Maar ik weiger om me er bij neer te leggen dat dit iets typisch is voor de Islam. Ik geloof, in tegenstelling tot u, dat er ook 'goede moslims zijn'.
@ Alice. Als u mij weer wijst op de haat van sommige moslims tegenover vrouwen, homo's en westerlingen, dan vind ik uw blik te bekrompen. Ik heb in nooit ontkent dat dit in bepaalde gevallen zo is. Maar omgekeerd, daar heb ik geen weet van.

Persoonlijk vind ik dit geen leuke topic meer. Ik had me ingeschreven in de hoop te kunnen praten en ideeën te wisselen met mensen. Jammer genoeg zijn er op deze topic vooral mensen die willen beledigen. Wat nooit mijn bedoeling is geweest Shaddy...
Je doet het weer
LastMohican is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2008, 18:00   #135
benderaes
Burger

benderaes's schermafbeelding

Standaard

Dat heb ik nooit ontkend...
Oud 27 november 2008, 20:09   #136
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Typo; we moeten doodsimpel aan tafel; ook met radicalen. Omdat ze er zijn!
Negeren geeft hen enkel winst. Ondertussen loopt via een goed uitgebouwd netwerk info bestemt voor beleid naar doelgroepen...niemand die dit opentrekt en die rotte appels aanpakt ; ondertussen kijken we als 'koeien met kanten kollekes' naar de trein die voorbij raast.Een van de redenen waarom vooral Belgie leuk is voor radicalen ligt namelijk in het taboe; we doen er niets aan en negeren het bestaan.
Er is niet eens een meldpunt voor 'professionelen' om hun bevindingen kwijt te kunnen.
Sus merci he? Fijn dat iemand anders Filo eens op zijn plaats zet, lijkt verdorie wel een Nemofilm inplaats van een forum en wie skarface met Pacino niet kent zakt meters in mijn achting.Trouwens wie veel met jonge Marokkaanse Antwerpenaren klapt kent die fascinatie van prinsen uit de onderklasse voor die film.
Oud 27 november 2008, 20:28   #137
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Typo; we moeten doodsimpel aan tafel; ook met radicalen. Omdat ze er zijn!
Negeren geeft hen enkel winst. Ondertussen loopt via een goed uitgebouwd netwerk info bestemt voor beleid naar doelgroepen...niemand die dit opentrekt en die rotte appels aanpakt ; ondertussen kijken we als 'koeien met kanten kollekes' naar de trein die voorbij raast.Een van de redenen waarom vooral Belgie leuk is voor radicalen ligt namelijk in het taboe; we doen er niets aan en negeren het bestaan.
Er is niet eens een meldpunt voor 'professionelen' om hun bevindingen kwijt te kunnen.
Sus merci he? Fijn dat iemand anders Filo eens op zijn plaats zet, lijkt verdorie wel een Nemofilm inplaats van een forum en wie skarface met Pacino niet kent zakt meters in mijn achting.Trouwens wie veel met jonge Marokkaanse Antwerpenaren klapt kent die fascinatie van prinsen uit de onderklasse voor die film.
Zag je 't niet of schrijf je 't express?
PS, jullie twee, 't is scarface, niet skarface(klik)
Oud 27 november 2008, 21:19   #138
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en wie skarface met Pacino niet kent zakt meters in mijn achting.
Wauw, nu gaan we er écht op vooruit! Men wordt nu al beoordeeld of men al dan niet een Hollywoodfilm heeft gezien... Om toch nog enigszins geloofwaardig over te komen, misschien de titel van de film - die jij zo hoog aanslaat - correct schrijven? Het is maar een hint...

A propos, dien jij niet nog iets te weerleggen? Jij was toch zo zeker van je stuk? http://forum.politics.be/showthread.php?t=114548&page=5 (post 96).

Laatst gewijzigd door Esperanza : 27 november 2008 om 21:20.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2008, 21:23   #139
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benderaes Bekijk bericht
Ik zie dat je - als nieuwe forummer - kennis hebt gemaakt met een forummer aka "ahahahaaaa"... ?

Nou, veel geluk ermee.
Oud 28 november 2008, 02:30   #140
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ja hoor; een fout in mijn Engels; das waar je op moet ingaan! Das inhoudelijk het punt!
Bedankt hoor ; zal het nooit meer doen!

En ja; bij enige culturele ontwikkeling hoort kennis over jongerenculturen; toch voor wie hier graag meepraat over multiculturele problemen en jongeren..en filmpjes...kan geen kwaad als je dan ook een beetje weet waar dat zo over gaat...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be