![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Politieke crisis Hier kan je terecht met discussies over het ontslag van Yves Leterme, de crisis, de onderhandelaars en de deadlines. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al die ambtenaren die dan niet meer kunnen betaald worden....tjonge,tjonge.... Laatst gewijzigd door Svennies : 23 december 2008 om 18:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Minister
|
![]() lal @ azert zijn 'bewijs' :')
hij haalt het van een site die de reunie met frankrijk nastreeft ("Reunion Wallonie France"). Lijkt me logisch dat die geen dingen op hun site gaan zetten die niet in hun voordeel spelen he. Echt, gij kunt serieus dom zijn, soms vraag ik mij af of ge er moeite voor doet of niet... Zelfs INDIEN de site nog niet dubieus zou zijn, dan is het nog altijd geen bewijs. het is een stukje tekst, ik zie geen links naar onderzoeken, bewijzen,... Het is inderdaad wat het is, een typisch Azert bewijs... totale prietpraat en onzin dus! Het verbaast mij dat ge toevallig niet iemand tegengekomen zijt die u dit allemaal vertelde, toevallig ook met statistieken, bewijzen en dergelijke... of moet die meneer morgen nog langskomen? Ist bij de bakker te doen morgen? of ziede hem bij de slager?
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 23 december 2008 om 19:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
|
![]() Waar staat die kraan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is puur interpretatie, maar het doet er verder niet toe. Vermits die transfers zo onbetekenend zijn, zal niemand ze missen als België verdwijnt, nietwaar Azert? Zeker niet in de op één na sterkste regio van Frankrijk?
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
VL laat de Vlamingen in WAL echter vallen als bakstenen. een wereld van verschil. Laatst gewijzigd door azert : 23 december 2008 om 19:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
|
![]() Daarjuist op het nieuws, het gezin Martens.
Precies de achterkleinkinderen op bezoek bij de overgrootouders. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vraag maar aan je vrienden de Saxen-Coburgs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die vlamingen hebben ervoor gekozen om ginds te gaan wonen mijn beste,niemand heeft hen ertoe gedwongen.... Net zoals niemand het franskiljons rapalje heeft gedwongen om in vlaanderen te komen wonen... We laat ze zich dan maar ferm aanpassen... Of dat ze anders opkrassen,ze moeten maar eens leren te kiezen in plaats van te blijven zeuren.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() Niemand heeft de Vlaamse eigenaars gedwongen om voor veel geld hun grond te verkopen aan de heel rijke Franstaligen die in de Rand zijn komen wonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat bevrijdt de franstalige niet van de verplichting zich aan te passen en bijvoorbeeld nederlands te leren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Minister-President
|
![]() Neen, maar ze zijn net zo tevreden als de Walen die hun eigendommen in waarde zien stijgen omdat de Vlamingen (en de Nederlanders) bereid zijn om tegen een veel hogere prijs dan de gangbare te kopen.
Zie maar eens hoe veel openbare verkopen tegen de zomer worden georganiseerd, omdat men denkt dat dan de "étrangers" zullen kopen en hoe die prijzen spectaculair zakken als het seizoen voorbij is. Maar is dat een vrijgeleide om zich nadien niet aan te passen??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verschil is dat die vlamingen zich hebben aangepast aan hun nieuwe leefgemeenschap en taalgebied.... Nét dat wat U taalgenoten zo hartsgrondig vertikken..... Nu moeten ze dus maar kiezen mijn beste.... Aanpassen of wegwezen, duidelijk toch..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens, de vraag moet gesteld worden of bekrompen imperialisten zich hoe dan ook kunnen aanpassen. Of die dat psychologisch wel kunnen om te beginnen. Laat die maar samenhokken in hun getto's. Waarbij die getto's wel deel van de Vlaamse staat blijven vormen natuurlijk. Ik weet wel, een vanuit zijn natuur bekrompen imperialist begrijpt dat niet, misschien is hun verstand daar letterlijk te klein voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Begin eerst maar eens met het woord democratie toe te passen zoals het hoort..... En dan pas mag je kakelen als het je niet aanstaat..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |