![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg schoofzak, dat vetgedrukte,is dat een gewoon schrijffoutje of een opzettelijke gemaakte fout..... Als dronkoers dit te lezen krijgt gaat hij zich direkt extra trainen voor de volgende winterspelen in het langsaufen... ![]() En hebben wij ook eens een topfavoriet op de olympische winterspelen bij alle categorieën langsaufen die ze maar uitvinden,van lichte pils tot zware abdijbieren..... Laatst gewijzigd door Svennies : 4 februari 2009 om 22:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Okee sorrie, mijn kinderen kunnen ook nooit lachen met mijn jokes, mijn kleinkinderen nog een klein beetje, .. voorlopig nog.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoever kan een mens geraken....
Iets onnozels als "sport" als kiescampagne-topper lanceren. Kom eens af met sociaal-economische dingen a.u.b. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar bij de Romeinen: .... brood en spelen !
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En hij heeft dan nog "Naktschiën" vergeten. Volgens de Tirolerschilehrer iets heel interessants! Of bedoelden ze "Nachtschiën" en heb ik het weeral verkeerd verstaan??? ![]()
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, zo blijf je gewoon bezig.
Misschien de Minister van Verkeer aanwrijven dat door de snelheidsbeperking op autosnelwegen mensen later op hun werk zijn of te laat thuiskomen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Minister
|
![]() ze moeten anciaux gewoon zijne minister portefeuille afgeven...
die mens is niet capabel om ook maar één ding goed te doen (buiten het vullen van zijn zakken)
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 5 februari 2009 om 14:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Overtuigde Belgen vandaag zijn juist geromaniseerd van kop tot teen.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 5 februari 2009 om 16:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister
|
![]() Citaat:
en al die verwijten van de rest, twas grappig ![]() Anciaux: "Denkt u nu echt dat ik zo dom ben?" gans het halfrond: gniffel gniffel Anciaux: "jaja, van sommigen weten we dat dat ze dat denken." ![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 5 februari 2009 om 16:08. |
|
![]() |
![]() |