![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() Allez, nu heeft ze al geen onderzoek gedaan omdat ik geen methodologie kan voorleggen; seffens heeft Marion van San nooit bestaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En voor de mensen die niet weten wat methodologie van een onderzoek is: http://nl.wikipedia.org/wiki/Methodologie
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bwa zo hooggeleerd ben ik niet (architect). Ik weet wel hoe je wetenschappelijk onderzoek doet aangezien ik het zelf heb gedaan en waarschijnlijk nog ga doen.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is dat begonnen toen we een Minister van Begroting hadden die niet wist wat de vierkantswortel van 25 is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb de indruk dat je niet echt een cursus daglicht-ontkennen nodig hebt. Lees misschien eerst eens het artikel waarvan ik de link gaf. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk zul je collega's van Van San vinden die het onderzoek in vraag stellen; wat daarom niet betekent dat het onderzoek onjuist is.
Om te oordelen kun je best het boek lezen; dan weet je ineens welke methodologie er is gebruikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Frank Lloyd Wright heeft nooit een diploma gehaald en toch was hij een briljant architect. Jo Crepain heeft wel het diploma als architect gehaald en verschillende prijzen gewonnen. Toch is een deel van zijn architectuur slecht doordachte rommel die verkocht is met opgeblazen taalgebruik. (En voor deze uitspraak ga ik haatmail krijgen).
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 26 februari 2009 om 20:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor maar een criminologe is geen architekt; en aangezien deze mevrouw verbonden is aan de Erasmusuniversiteit denk ik niet dat ze in opdracht van de Vlaamse regering een flutonderzoek heeft uitgewerkt.
U wel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Die vergelijking gaat op voor elke academicus.
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik had dus op zijn minst een tegenargument verwacht van jou. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat weet ik zo nog niet; want u kunt als architekt best iets tekenen wat helemaal niet aan de voorwaarden van een gebouw beantwoord. Om een voorbeeld te geven, het ontwerp voor een ziekenhuis waarbij de deuren te smal waren voor ziekenhuisbedden
( echt gebeurd). Dat soort fouten blijkt vaak pas bij de uitvoering liet ik me vertellen. Een criminoloog voert gewoon een onderzoek uit waarbij meestal wordt geprobeerd om een hypothese die onderbouwd wordt met cijfermateriaal aan te tonen door middel van onderzoek met vaak een kwantitatieve ( aantallen) of kwalitatieve (casestudie met vergelijkingen met een controlegroep) methodiek. Je kunt dus zomaar niet zeggen omdat iedere academicus volgens wetmatigheden eigen aan beroepsresultaten werkt dat dit reden is om te twijfelen aan Marion van San of haar onderzoeksmethodes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gevolg is aannemer gaat failliet om te ontkomen aan verantwoordelijkheid en de verzekering van de architect moet de schadevergoeding betalen. Gelukkig is men ook aan het werken aan een verplichte verzekering voor aannemers zodat ze er niet meer zo gemakkelijk onderuit komen. Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 26 februari 2009 om 20:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het boek gelezen; dat lijkt me dus van niet dat dit in het onderzoek mankeert, heeft u het boek ook gelezen??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw redenering is anders eenvoudig: als het resultaat van een onderzoek niet in uw kraam past is het verkeerd gevoerd. Wie moet er hier in vraag gesteld worden: u of Marion Van San ? Ik denk u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Evengoed gaat dit op voor het onderzoek van Fleur Jurgens wat de cliché's over achterstelling als enkelvoudige oorzaak voor het behoren tot een onderklasse met de grond gelijk maakt.Ook dit onderzoek werd in Vlaamse media doodgezwegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En verder: "Niemand aanvaardt dat etnisch-culturele factoren enz"... Ook niet bvb de uitspraken in de koran over hoe omspringen met Joden en ongelovigen bvb, om maar één vb te geven? Niemand??? Zeg maar liever : de meerderheid van de mensen die er iets over weten aanvaarden en begrijpen dat maar al te goed! Maar men probeert hen de mond te snoeren, en zoekt allerlei middeltjes om de werkelijkheid te verdoezelen,zoals het begrip "nieuwe Belgen"! Vanwege het nieuwe kiesvee dat sommigen zo hard nodig hebben om overeind te blijven oa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben blij dat ook jij vindt dat we nu best deze socio-economische omstandigheden aanpakken en eens goed nadenken over ons onderwijs. Ik ga ook niet akkoord met sommige uitspraken van sommige religieuzen. Tegen elke "hate-speech" moet opgetreden worden, maar ik denk dat we weinig daaraan gerelateerde criminele feiten hebben in ons land. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Over de validiteit van haar (halfslachtige) conclusie kan men dus niet oordelen aangezien haar onderzoek niet correct verlopen is. De vraag is dus wie zich dogmatisch opsteld: Diegene die zich star vastklampt aan de conclusie van 1 halfslachtig onderzoek? Of. Diegene die zich baseert op een concensus van tientallen onderzoeken?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 1 maart 2009 om 17:26. |
|
![]() |
![]() |