Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 april 2004, 15:04   #121
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Voel jij je dan niet vernatwoordelijk voor het welzijn van je kind? Of is het van "als ik dood ben wat kan het mij dan nog schelen?"
Waarom niet? Wij (mijn vrouw en ik) zijn zeer goed bevriend met een homokoppel, en die kunnen fantastisch overweg met kinderen.

Ik zou in ieder geval liever willen dat ze opgevoed worden door dat homokoppel dan door bvb. het gezin Peace & Co, of Guderian & Co (hoe hetero die ook mogen zijn). Kwestie van het risico op brainwashing wat te verminderen...

Blijbkaar gaat het er bij u echter niet in dat een hetero zich zo goed kan verstaan met een homo?
Oud 14 april 2004, 15:05   #122
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje

Zo ongeveer een 100.000-tal.

Een volledige wegwerking van alle mogelijke wettelijke verschillen tussen hetero- en homokoppels is er één van (huwelijk is er al door, adoptie staat eraan te komen).
... of een atoomoorlog? Dan is alles ook opgelost!
Wat een antwoord ! Geweldig ! Fantastisch !

Oud 14 april 2004, 15:06   #123
Mieke 79
Minister

Mieke 79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mieke 79

Mijn kind zou naar het gezin van mijn broer of zus gaan. Spijtig, ik moet u ontgoochelen, dat zijn toevallig geen homo's. Ik kan er ook niet aan doen. Maar moest dat zo zijn, ik zou er geen probleem mee hebben!
Voel jij je dan niet vernatwoordelijk voor het welzijn van je kind? Of is het van "als ik dood ben wat kan het mij dan nog schelen?"
Tuurlijk wel! Bij mijn broer of zus, zou mijn kind zeer goed en gelukkig opgroeien, daar ben ik zeker van. Net als dat ook het geval zou zijn, moesten zij homoseksueel zijn...
Oud 14 april 2004, 15:08   #124
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Waarom niet? Wij (mijn vrouw en ik) zijn zeer goed bevriend met een homokoppel, en die kunnen fantastisch overweg met kinderen.

Ik zou in ieder geval liever willen dat ze opgevoed worden door dat homokoppel dan door bvb. het gezin Peace & Co, of Guderian & Co (hoe hetero die ook mogen zijn). Kwestie van het risico op brainwashing wat te verminderen...

Blijbkaar gaat het er bij u echter niet in dat een hetero zich zo goed kan verstaan met een homo?
Volledig naast de kwestie! Lees eerst eens al de postings hier vooraleer onzin uit te kramen! Wie hier gelijke rechten voor holebi-koppels eist moet eerst eens goed nadenken over de gevolgen hiervan! Denk eens iets verder dan dat uw neus lang is!
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2004, 15:09   #125
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mieke 79
Citaat:

Tuurlijk wel! Bij mijn broer of zus, zou mijn kind zeer goed en gelukkig opgroeien, daar ben ik zeker van. Net als dat ook het geval zou zijn, moesten zij homoseksueel zijn...
Maar ze zijn het niet! dus...
Oud 14 april 2004, 15:11   #126
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Volledig naast de kwestie! Lees eerst eens al de postings hier vooraleer onzin uit te kramen! Wie hier gelijke rechten voor holebi-koppels eist moet eerst eens goed nadenken over de gevolgen hiervan! Denk eens iets verder dan dat uw neus lang is!
Wat is er volledig naast de kwestie? U vroeg of ik mijn kinderen zou "durven" laten grootbrengen door een homo koppel. Ik zeg "ja". Zijn er nog andere gevolgen, misschien? Als u daar niet tegen kunt, gelieve u dan te onthouden van enig verder commentaar.
Oud 14 april 2004, 15:17   #127
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Citaat:
Wat is er volledig naast de kwestie? U vroeg of ik mijn kinderen zou "durven" laten grootbrengen door een homo koppel. Ik zeg "ja". Zijn er nog andere gevolgen, misschien? Als u daar niet tegen kunt, gelieve u dan te onthouden van enig verder commentaar.
Ik vroeg dat wel aan mieke he! (hopelijk zijn uw kinderen wel ietsje slimmer dan u!)
Oud 14 april 2004, 15:25   #128
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik vroeg dat wel aan mieke he! (hopelijk zijn uw kinderen wel ietsje slimmer dan u!)
Ach ja, en als iemand anders antwoord geeft op een vraag, dan is dat "naast de kwestie".

(hopelijk zijn uw kinderen wel ietsje BELEEFDER dan u).
Oud 14 april 2004, 16:05   #129
sebby
Burgemeester

Standaard

Oud 14 april 2004, 18:37   #130
Oussaka, Malik
Vreemdeling

Standaard

Lief Bartje,

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Graag bewijzen graag dat homo's
- ziek zijn;
- geestelijk ziek zijn;
- dat we enkel aan konten en abnormale handelingen denken
Easy, als je je stelling even wat aanpast. Ik vermoed dat je met homo's niet het Latijnse zelfstandig naamwoord bedoelt, maar wel mensen (vooral dan mannen ?) die kiezen voor partners van hetzelfde geslacht ?

- Sommige homo's zijn ziek, kijk maar eens in de wintermaanden hoeveel er naar de dokter lopen. Griep, skivakantie met gebroken hart en nog wat andere onderdelen, ...

- In psychiatrische inrichtingen ga je zeker ook homo's vinden, niet ?

- dat werkwoord (konten) vind ik niet terug, kan je even verduidelijken ? konten, ik kont, ik kontte, ik heb gekont ?
Oussaka, Malik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2004, 18:41   #131
Oussaka, Malik
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blanke Strijder

Is dat normaal ?
Neen, niet normaal, die buikspieren. Veel oefening baart kunst. Hoe zit het met jouw blanke buik ?
Oussaka, Malik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2004, 18:59   #132
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oussaka, Malik
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blanke Strijder

Is dat normaal ?
Neen, niet normaal, die buikspieren. Veel oefening baart kunst. Hoe zit het met jouw blanke buik ?
Is dat niet het promotieteam van Bart Simpson Somers voor de olympische spelen van 2016?
Oud 14 april 2004, 19:02   #133
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Hopelijk heeft niemand anders dat gezien.

Een blik op die foto en die spelen komen nooit naar België
Oud 14 april 2004, 19:12   #134
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

De coming man is tot veel in staat...the sky is the limit!
Oud 14 april 2004, 20:51   #135
bartje
Minister-President

Standaard

Uiteraard nog altijd geen bewijzen, en de homohaat van de Vlaams Blokkers, toeval of niet, stapelt zich maar op. Kijk maar eens naar de uitlatingen van Radicaal, Guderian, En Blanke Krijger etc... Uitlatingen die gewoon onaanvaardbaar zijn! Door zo'n mensen gaat de wereld gewoonweg kapot, die geen respect hebben! Totaal geen!

Beseffen zij dan echt niet dat ook homo's willen gelukkig zijn met véél liefde, tederheid en genegenheid. En als zij willen huwen dat hem niemand dat recht mag ontnemen... oh ja VlaamsBlokkers zouden dat uiteraard wel doen (zie Bart Laeremans januari vorig jaar). Het begint echt te kriebelen om nog eens enkele uitspraken van onder het stof te halen om toch maar eens aan te tonen hoe homohatend het Vlaams Blok wel is!

Waarom hebben homo's geen recht op een gelukkig gezinsleven... Ah ja De homofoben hier hebben liever dat een kind nog ongelukkig is en in een of andere instelling vertoeft waar het totaal geen vader noch moeder heeft ipv liefdevol opgevoed te worden door 2 mama's of 2 papa's. Trouwens er zijn al kinderen hé die opgevoed worden in een gezin met 2 ouders van hetzelfde geslacht...

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2004, 20:54   #136
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Uiteraard nog altijd geen bewijzen, en de homohaat van de Vlaams Blokkers, toeval of niet, stapelt zich maar op. Kijk maar eens naar de uitlatingen van Radicaal, Guderian, En Blanke Krijger etc... Uitlatingen die gewoon onaanvaardbaar zijn! Door zo'n mensen gaat de wereld gewoonweg kapot, die geen respect hebben! Totaal geen!

Beseffen zij dan echt niet dat ook homo's willen gelukkig zijn met véél liefde, tederheid en genegenheid. En als zij willen huwen dat hem niemand dat recht mag ontnemen... oh ja VlaamsBlokkers zouden dat uiteraard wel doen (zie Bart Laeremans januari vorig jaar). Het begint echt te kriebelen om nog eens enkele uitspraken van onder het stof te halen om toch maar eens aan te tonen hoe homohatend het Vlaams Blok wel is!

Waarom hebben homo's geen recht op een gelukkig gezinsleven... Ah ja De homofoben hier hebben liever dat een kind nog ongelukkig is en in een of andere instelling vertoeft waar het totaal geen vader noch moeder heeft ipv liefdevol opgevoed te worden door 2 mama's of 2 papa's. Trouwens er zijn al kinderen hé die opgevoed worden in een gezin met 2 ouders van hetzelfde geslacht...
trekt het u niet aan, de figuren zoals blanke strijder en radicaal die hier het ideale gezin propaganderen zullen ironisch genoeg waarschijnlijk zelf de rest van hun leven single blijven
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2004, 21:10   #137
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Ach Bart, trek u dat toch niet aan.

De marginale blokkers zijn zoals tekkels (= een rashond). Luid blaffen en als je je omdraait zullen ze wel eens in je hielen proberen bijten, maar eens je je omdraait zitten ze rap onder de kast. Trouwens, ze zijn toch zo van "eigen volk eerst" gedachte. Hoewel ze homoseksualiteit verfoeien, denk ik niet dat de haat tot het bot gaat.

Ik maak mij echter heus zorgen om andere groepen, wiens homohaat veel grotere vormen aanneemt en het zelfs een onderdeel maken van hun religie. Op dit forum staat er een verhaal van een franse brusselaar, die homo is, en niet meer op straat durft komen omdat er enkele huizen verder een schooltje is met veel migrantenjongeren die hem al eens flink hebben geïntimideerd... juist, omdat hij homo is.

Als zelfs hun imams al roepen dat homoseksualiteit een ziekte is dat moet worden uitgeroeid, vervallen al die kleine Alexandra cooltjes in het niets. So, let's keep a little perspective here.

Ik wacht echter nog altijd tot de dag wanneer de homo-beweging de ballen krijgt om eens een bekende moslim, zoals Imam Khalil El Moumni, of AEL'er Dyab Abu JahJah uit te roepen tot homohater van het jaar. De laatste in kwestie weigerde in de show van Jurgen Verstrepen openlijk te zeggen dat Homo's evenveel rechten verdienden als hetero's.
Oud 14 april 2004, 22:36   #138
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat zijn die gevolgen volgens jou, Jan?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2004, 23:06   #139
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Er is ooit een studie geweest (die hebben we destijds op de schoolbanken nog besproken) waaruit bleek dat kiezers van extreem-rechts algemeen gesproken uit een lagere sociale klassen komen en een zeer laag zelfbeeld hebben. Ze leven met een onverklaarbare angst voor "het onbekende".

Ze zijn niet tevreden met zichzelf en projecteren hun frustraties op anderen. "De andere" is altijd schuldig aan het eigen falen. Dus ja: wie zit hier dan met het probleem? Juist, ja.

En nog iets: achter het anonieme computerschermpje drurft men al wat meer, nietwaar? Ik denk niet dat "blanke strijder" (de naam alleen al) zijn uitspraken in een vol café (dus voor een grote groep mensen) of gewoon face-to-face zou durven herhalen. Hij zou waarschijnlijk in z'n broek doen, en met reden overigens.

Eigenlijk moeten we enkel medelijden hebben met dat soort mensen. Want zij zijn uitendelijk de sukkelaars! Alleen zullen ze daar wellicht nooit achterkomen. Maar euh... who cares?
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2004, 00:15   #140
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!
Er is ooit een studie geweest (die hebben we destijds op de schoolbanken nog besproken) waaruit bleek dat kiezers van extreem-rechts algemeen gesproken uit een lagere sociale klassen komen en een zeer laag zelfbeeld hebben. Ze leven met een onverklaarbare angst voor "het onbekende".

Ze zijn niet tevreden met zichzelf en projecteren hun frustraties op anderen. "De andere" is altijd schuldig aan het eigen falen. Dus ja: wie zit hier dan met het probleem? Juist, ja.

En nog iets: achter het anonieme computerschermpje drurft men al wat meer, nietwaar? Ik denk niet dat "blanke strijder" (de naam alleen al) zijn uitspraken in een vol café (dus voor een grote groep mensen) of gewoon face-to-face zou durven herhalen. Hij zou waarschijnlijk in z'n broek doen, en met reden overigens.

Eigenlijk moeten we enkel medelijden hebben met dat soort mensen. Want zij zijn uitendelijk de sukkelaars! Alleen zullen ze daar wellicht nooit achterkomen. Maar euh... who cares?
Ik stem ook Vlaams Blok en iedereen die me kent weet dat. Ik zal niet ontkennen dat er velen die ik ken er ook op stemmen Ik ga dan ook meest van al met intelligent volk om :o En zeggen dat ik uit een lage klasse kom , das wel zever 8) Kan me meer permitteren dan gij ooit zult dromen Wat wil je daar nu eigenlijk mee bereiken? Dat jij stelt dat mensen uit een lagere klasse minderwaardig zijn en uit lompigheid op een zogezegd extreem-rechtse partij ( we weten dat je doelt op het VB dat niet eens extreel rechts is) vind ik ronduit schandalig. Ik dacht dat het juist de sossen waren die deze groep moesten aanspreken , maar blijkbaar hebben die mensen toch nog genoeg verstand in het bolleke om te weten wat ze kiezen. Ik verkondig mijn mening trouwens overal. Niet enkel op dit forumke.

Over dat laag zelfbeeld ga ik ni veel zeggen , ik weet wat ik waard ben maar ben daarom nog geen bluffer 8) Dus die studie trekt op geen ***

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be