![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je bent ook al veiliger zo je 't in 't buitenland koopt maar daar vind je de adressen moeilijker en (tenzij uit een buurland) dan moet je 't nog binnen smokkelen: per vliegtuig wordt heel moeilijk. ![]() ![]() 't Is allemaal doenbaar, mits tijd, geld en kennissen, daar twijfel ik niet aan, maar de wapenverzameling van vaderwapenfanaat is zoveel bereikbaarder. Mij werd in Egypte een pracht van een Beretta 92 aangeboden: 500$ maar ik wist ook wel dat ik er waarschijnlijk niet mee door de luchthavencontrole zou slibberen. Je auto nemen en er een in 't oosten kopen, zoals de AK47 van Robklop... Laatst gewijzigd door filosoof : 13 maart 2009 om 13:12. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ook de slagpin, ook de extractor. Edit: Iedereen die ooit bij het leger is geweest weet dat, tot en met de .50. Laatst gewijzigd door HAMC : 13 maart 2009 om 13:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Genoeg gezien bij Fal, Vigneron (hoewel, zit daar de slagpin niet vast?) en GP, thnx. Laatst gewijzigd door filosoof : 13 maart 2009 om 13:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
|
![]() Citaat:
Slecht opgelet dus toen je bij het leger was. Natuurlijk, de jongens die in het magazijn stonden die weten dat niet he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() De politie en het gerecht kunnen immers niets tegen je doen. De intentie om een strafbaar feit te plegen is niet strafbaar. Enkel wanneer je effectief een illegaal wapen hebt gekocht kan men iets tegen je doen. Citaat:
2. Het wapen van HVT (marlin 336) koste ongeveer 500 euro. Mij maak je niet wijs dat zulke gasten niet over een ferm budget beschikken gezien de huidige proliferatie van Ipods en Iphones. Citaat:
Dit feit wordt trouwens angstvallig verzwegen. 2. Er bestaan trouwens ontraceerbare kogels: PPB's en Sabots. Volledig uit elkaar halen en in verschillende keren (met nog wat andere rommel bij) opsturen naar een postbus hier in België via een pakjesdienst.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#127 |
Minister
|
![]() Dit klopt!!!
![]() |
#128 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#129 | |
|
![]() Citaat:
Intentie is weldegelijk strafbaar dus ik denk dat u zich vergist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat is nu net de kloterij dat men dit nooit met zekerheid weet!
![]() |
![]() |
#131 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Blijkbaar heeft toen jou ook niemand geholpen en je maar laten zitten met al die opgekropte gevoelens van onbegrip etc....Niet moeilijk dat sommigen dan het heft in eiogen handen nemen en wraak nemen. Het enigste wat u kan doen is weerwraak nemen op al degene die hetzelfde gedrag vertonen van de mensen die jou toen hebben gekloot.
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zelfs in het zwarte circuit geraakt men niet zo gemakkelijk meer aan wapens. Het is juist omdat het zo simpel niet meer is om aan een wapen te geraken, dat deze slachtpartijen minder gebeuren. Ik ben ervan overtuigd als men morgen terug sneller aan een wapen kan geraken via het zwarte circuit en dat nu in deze chaotische tijden dat men nog veel meer slachtpartijen gaat krijgen.
![]() |
![]() |
#133 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...n-wapens.dhtml http://nl.wikipedia.org/wiki/Wapenwet_(Belgi%C3%AB) Citaat:
Gedurende 10 jaar stijgen het aantal incidenten op scholen. En blijkbaar heeft u niet de moeite gedaan om dit te lezen: http://forum.politics.be/showpost.ph...6&postcount=54
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 13 maart 2009 om 14:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
You all laugh at me because I'm different but I laugh at you because you're all the same! David Icke Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 13 maart 2009 om 14:40. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#137 |
Minister
|
![]() Dacht ik toch ook al!
![]() |
#138 |
Minister
|
![]() Moet je wel zien dat je de nest achteraf nog terug in elkaar kunt steken!
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Minister
|
![]() Citaat: