Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 maart 2009, 14:31   #121
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

wat een kleuterklasdiscussie is het weeral geworden hier
globalmedia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2009, 14:32   #122
dominatrix
Minister-President

dominatrix's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Ik kan me niet herinneren dat ik iets over jou gezegd heb. Wie ben jij trouwens?
Ik zeg toch ook op MIJN overtuiging, daar de topic hier gaat over mijn partij en ik hier merk dat het weer eens nodig wordt geacht Dolf uit de kast te halen.
Oud 14 maart 2009, 14:32   #123
dominatrix
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
wat een kleuterklasdiscussie is het weeral geworden hier
Dat is dus echt!
Oud 14 maart 2009, 14:32   #124
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix Bekijk bericht
Dat is dus echt!
en het begon al bij phara
globalmedia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2009, 14:50   #125
dominatrix
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
en het begon al bij phara
haha ja, dat klopt... zij is begonnen!

Maar, on-topic. Kan iemand mijn stelling omtrent de hoofddoeken eens aanvallen of afbreken aub? (Of misschien bijtreden... ?)
Oud 14 maart 2009, 15:09   #126
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix
Kort samengevat: Indien wij onze wetten, reglementen dienen te wijzigen op iets wat in causaliteit zijn afkomst geniet in een geloof (in deze zelfs uitheems) dan doen wij dingen die indruisen tegen een fundament van onze samenleving: Scheiding van Kerk en Staat. Dit is een versterkende in de argumentatie van de symboliek achter de hoofddoek. De vrije wil, ingegeven door het geloof.
Als ze die hoofddoek in haar badkamer wil dragen is er geen kat die zich daar iets van aantrekt.

Van mij mag ze die ook in het openbare leven dragen en ermee de straat op gaan, net zoals iemand anders met een omgekeerde bloempot op zijn hoofd de straat op kan gaan. Maar het is dan wel hun eigen verantwoordelijkheid hoe de mensen erop gaan reageren.
Zelf stond ik ooit op de roltrap achter zo'n ingepakt kind met een kapmantel die zo lang was dat hij over de grond sleepte en dus ook telkens bijna vastgeraakte aan de draaiende roltrap.
Normaal verwittig ik dan de persoon in kwestie, nu stond ik gewoon lekker te wachten tot ie vastzat: eigen schuld dikke bult.

maar om die ene huddevudmadam les te laten geven met haar "lapje stof" om: dat zou bij mij niet pakken! Mijn dochters zijn afgestudeerd, maar in een niet-islamitische school zou ik briesend gaan reclameren vermits mijn dochters helemaal niet hoeven te leren dat hun juffrouw met een lap stof op haar hoofd moet rondlopen "omdat ze dan herkenbaar is als moslima, en niet door de mannelijke moslims zal wordne lastiggevallen " want ZO staat het in hun gebruiksaanwijzing. En d�*t is een regelrechte belediging en bedreiging tegenover de niet-gehoofddoekte meisjes en vrouwen in dit land.

Maar het is niks: binnenkort loop ik met een indianenpluim op mijn hoofd en een plakkaat eronder dat we ons op deze manier héél veilig voelen want dat alle verkrachters nu weten dat ze zich maar beter aan de huddevudden kunnen vergrijpen, want die vr�*gen er dus gewoonweg om nietwaar.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2009, 15:23   #127
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Tot hier het "wetenschappelijke" en "academische" niveau van onze onverlaat.
Als ge niets beters te vertellen hebt. Ga dan in de zandbak spelen.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2009, 15:23   #128
dominatrix
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Als ze die hoofddoek in haar badkamer wil dragen is er geen kat die zich daar iets van aantrekt.

Van mij mag ze die ook in het openbare leven dragen en ermee de straat op gaan, net zoals iemand anders met een omgekeerde bloempot op zijn hoofd de straat op kan gaan. Maar het is dan wel hun eigen verantwoordelijkheid hoe de mensen erop gaan reageren.
Zelf stond ik ooit op de roltrap achter zo'n ingepakt kind met een kapmantel die zo lang was dat hij over de grond sleepte en dus ook telkens bijna vastgeraakte aan de draaiende roltrap.
Normaal verwittig ik dan de persoon in kwestie, nu stond ik gewoon lekker te wachten tot ie vastzat: eigen schuld dikke bult.

maar om die ene huddevudmadam les te laten geven met haar "lapje stof" om: dat zou bij mij niet pakken! Mijn dochters zijn afgestudeerd, maar in een niet-islamitische school zou ik briesend gaan reclameren vermits mijn dochters helemaal niet hoeven te leren dat hun juffrouw met een lap stof op haar hoofd moet rondlopen "omdat ze dan herkenbaar is als moslima, en niet door de mannelijke moslims zal wordne lastiggevallen " want ZO staat het in hun gebruiksaanwijzing. En d�*t is een regelrechte belediging en bedreiging tegenover de niet-gehoofddoekte meisjes en vrouwen in dit land.

Maar het is niks: binnenkort loop ik met een indianenpluim op mijn hoofd en een plakkaat eronder dat we ons op deze manier héél veilig voelen want dat alle verkrachters nu weten dat ze zich maar beter aan de huddevudden kunnen vergrijpen, want die vr�*gen er dus gewoonweg om nietwaar.
Net waar het om gaat, de Islam kunnen we binnen de perken houden, of misschien zelfs terugdringen via onze methodiek maar dan zal het moeten plaatsgrijpen via het publieke recht geldende in openbare instanties. En de tijd dringt om dit te doen, of er is binnenkort helemaal niks meer over om er nog aan te beginnen.

Les geven met een hoofddoek is één van die zaken die te maken hebben met het uitoefenen van een publiek ambt. De hoofddoek dient hier dus niet getolereerd te worden. (Waar ik school liep was het sowieso absoluut uitgesloten een hoofddeksel te dragen)
Oud 14 maart 2009, 15:24   #129
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Zachte Anarchist Bekijk bericht
Germanist?
Nee
Oud 14 maart 2009, 15:24   #130
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Germanist?
Nee
Oud 14 maart 2009, 15:24   #131
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Germanist?
Nee
Oud 14 maart 2009, 15:28   #132
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Germanist?
U bent altijd volkomen vrij van spellingsfouten zeker ? laat mij niet lachen. Inhoudelijk hebt u blijkbaar niet veel te vertellen. Uw stijl komt mij bekend voor Ministe van Agitatie ?
Oud 14 maart 2009, 15:33   #133
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Honoré gepluimd Bekijk bericht
Goed dat ik dit weet zodat m'n stem zeker niet gaat naar een partij als VB die blijkbaar geen problemen heeft met de Afrikanisering van Europa !
Is er feitelijk nog een verschil tussen het vreemdelingenstandpunt van het VB en dat van andere partijen ???
Men moet alles op alles zetten om toch maar voor een democraat te worden aanzien. Dit zullen ze ondertussen bij het Vb wel doorhebben. Willen ze iets te zeggen krijgen zullen ze mee in de strontpoel moeten leren baden waar al die zogenaamde belzieke democraten zich in baden. Eigen volk opzij schuiven en zogenaamde verrijkers verwelkomen ten koste van hetgeen waar ze ooit mee naar de kiezer zijn gestapt, "eigen volk eerst".

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2009, 15:35   #134
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Germanist?

Kenmerkend voor links. Dat misplaatste superioriteitsgevoel. Wat heeft u van uw leven gemaakt ? Ik heb eeb eigen zaak met personeel en u ? Schrijffouten , ik probeel er op te letten maar ik ga niet beweren dat ik er nooit maak. U wel ?
Oud 14 maart 2009, 15:44   #135
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Kenmerkend voor links. Dat misplaatste superioriteitsgevoel. Wat heeft u van uw leven gemaakt ? Ik heb eeb eigen zaak met personeel en u ? Schrijffouten , ik probeel er op te letten maar ik ga niet beweren dat ik er nooit maak. U wel ?
Schrijffoutjes en linkse gaan niet samen. Dat ze met hun gedachtengoed de samenleving verkloten doen ze enkel en alleen op een correcte foutloze schrijfwijze.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2009, 15:46   #136
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Inderdaad... da's te ver boven zijn niveau. Een kleuterleidster daarentegen zou hem nog één en ander kunnen bijbrengen.
Weerom een zeer inhoudelijke tussenkomst. Echt van uitzonderlijk niveau. U mag trots zijn op uzelf.
Oud 14 maart 2009, 15:52   #137
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Schrijffoutjes en linkse gaan niet samen. Dat ze met hun gedachtengoed de samenleving verkloten doen ze enkel en alleen op een correcte foutloze schrijfwijze.

Hun tussenkomsten zijn evenmin foutloos, alleen voel ik niet steeds de behoefte daarop te reageren.
Oud 14 maart 2009, 16:36   #138
Kritische Theorie
Gouverneur

Kritische Theorie's schermafbeelding

Standaard

Voelt er iemand zich bedreigd door die drie meisjes? Vindt iemand dat onderdrukte vormen? Kan er iemand eerlijk zeggen dat met deze meisjes niet valt samen te leven?

Kritische Theorie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2009, 16:39   #139
Kritische Theorie
Gouverneur

Kritische Theorie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als ge niets beters te vertellen hebt. Ga dan in de zandbak spelen.
Citaat:
Weerom een zeer inhoudelijke tussenkomst. Echt van uitzonderlijk niveau. U mag trots zijn op uzelf.

Kritische Theorie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2009, 16:54   #140
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kritische Theorie Bekijk bericht
Voelt er iemand zich bedreigd door die drie meisjes?
Neen, maar wel door de islam, en daar ging het over.

Citaat:
Vindt iemand dat onderdrukte vormen?
Neen, maar elders, ook in ons landje, gebeurt dat wel door de islam, en daar ging het over.

Citaat:
Kan er iemand eerlijk zeggen dat met deze meisjes niet valt samen te leven?
Neen, maar wel met de islam, en daar ging het over.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be