![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik onthou: VP houdt van slogans.
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is wel zo dat als ik zou zeggen dat iemand 'rake dingen' zegt, dat ik dan als voorbeeld niet ga afkomen met wat slogans.
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k vind mijn argumentaties, als ik moeite doe, overigens niet zo denderend slecht.
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat is waar, maar u doet wel niet zo vaak moeite. Soms is de manier van discussie die u voert behoorlijk arrogant, waar u uzelf indekt door u redenering niet bloot te geven en erg op de vlakte te blijven. Wat mij vooral stoort dat u zelden een alternatief in de discussie werp. Hierdoor kunnen de betrokkenen niet verder en kan er niets geleerd worden uit een discussie en eindigd deze in zinloos schelden. Ik heb graag dat mensen mijn stellingen ten gronde weerleggen of op zijn minst zwakke punten blootleggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jean-Pierre Van Rossem is een zeer intelligent man.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is zeker geen idioot, ik heb gisteren het interview met hem in DS gelezen en zijn analyse van de huidige financiële crisis bevat zeker een aantal sterke punten, hoewel ik het helemaal niet eens ben met zijn oplossing.
JPVR is echter ook een bedrieger geweest die mensen wijsmaakte dat hij hun geld kon verdubbelen. Hij geeft in het artikel in DS trouwens openlijk toe dat hij ging lopen met hun geld. Op het toppunt van zijn "carrière" had meneer zo' n 800 miljoen euro, 7 kastelen, een reeks ferrari's en de mensen die hun geld aan hem hadden toevertrouwd waren quasi alles kwijt. Voor zo iemand kan ik geen respect opbrengen, ongeacht welke diploma's/kennis hij heeft. Ik denk niet dat België ooit financiële oplichters heeft gekend die zoveel mensen in miserie achterliet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat u vindt dat ik al dan niet zou moeten doen interesseert me maar zeer middelimatig.
Citaat:
De man heeft in de gevangenis gezeten, zeer terecht trouwens, omdat hij tientallen mensen eenvoudig heeft opgelicht, bestolen. Hij vertelde een systeem te hebben om rendabel te investeren op de beurs, kreeg grote sommen geld van goedgelovige mensen, en ging vervolgens met dat geld de grote sier doen. Met andere woorden : of je het graag hebt of niet : jouw Van Rossem is een vulgaire oplichter. BTW: zijn verhaal over Robin Hood van de haute finance , dat is gewoon om zijn imago van dief te verbeteren naar een goede ziel. Bwahaha. De reden waarom ik boos ben op die smeerlap van een Van Rossem, komt juist omdat ik iemand weet die hem toen 150.000 frank heeft toevertrouwd. En alles is weg, natuurlijk. Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Antoon : 6 april 2009 om 14:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik snap die fascinatie met 'slim' en 'niet slim' eigenlijk niet. Heel intelligente mensen - whatever dat je daarmee wilt bedoelen - kunnen heel onware zaken zeggen en het nog menen ook en omgekeerd.
Waarover het, imo, moet gaan zijn de redeneringen en argumenten in deze of gene vakgebied, onderwerp, etc. Daar kunnen heel 'intelligente' mensen heel hard in falen. Einstein was bijvoorbeeld een volkomen nul op politiek en economisch vlak. Dat maakt hem niet dom, alleen had hij geen kennis/inzicht in die zaken.
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij hebt wel op iedereen commentaar, hé? Je zal wel van jezelf denken dat jij uitzonderlijk intelligent bent. En interessant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand beweert het tegenovergestelde. Maar hij is een vulaire oplichter en een dief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat politici oneerlijk zijn, en als je steelt van mensen die het zich kunnen permitteren (uw eigen vaststelling overigens), dan is het ok voor u? Dan moeten we misschien de wet in die richting wijzigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hier ging het niet over het al dan niet terechte karakter van Van Rossem's veroordeling, wel over zijn ideeën, met name over de crisis. Ik heb meer vertrouwen in Van Rossem op dat punt, dan in opperidioot en Sarkozyslaaf Reynders.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terzake : Ik ben er zeker van dat Van Rossem een interessante uitleg heeft over de crisis. Maar ik ben toch blij dat Sarcozy en Reynder aan de macht zijn, en niet Van Rossem. ![]() |
|
![]() |
![]() |