![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
niemand is geinteresseerd in uw mening. ge moet hier niet proberen om grappig te zijn, of interessant. ge zult hier nooit enige naam of populariteit verwerven. ge hebt het gewoon niet. niks diepgang, niks dat in de buurt van frisheid of originaliteit komt. ik had dat al meteen gezien. ge zijt wellicht zo'n vakidioot die 1 ding redelijk goed kan en zich daar professioneel mee kan bewijzen maar voor de rest op alle vlakken een grote nul is. ga in uw villake een 'aangename persoonlijkheid' zitten wezen, bij uw vrouwke, die is misschien geinteresseerd in wat gij te zeggen hebt. vegeteer verder op wat ge aan stoffelijke dingen bezit en de titels die achter uw naam staan, want zonder dat zijt ge een lege doos. een naakte slak. een gapend gat in tijd en ruimte. Laatst gewijzigd door Mitgard : 27 maart 2009 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Joh, Gardy.
![]() Ik vind lantjes soms best prima. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door lantjes : 27 maart 2009 om 13:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() of doe nog wat jankerig met katten.
de 'gevoelige' uithangen, om vrouwen geil te maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 't heeft toch wel iets hé...er zijn lelijker dingen op de wereld.
Chromodoris Magnifica Lantjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 't Is 't seizoen nog niet, er zitten op dit ogenblik geen achtergelaten sukkeltjes. Worden de vrouwen daar geil van? Daar zal ik alvast geen misbruik van maken zo wanhopig naar wat intimiteit verlangend hoef ik niet te zijn. Maar als je wil komen helpen....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
kijk, mitgard niemand is geinteresseerd in uw mening. ge moet hier niet proberen om grappig te zijn, of interessant. ge zult hier nooit enige naam of populariteit verwerven. ge hebt het gewoon niet. niks diepgang, niks dat in de buurt van frisheid of originaliteit komt. ik had dat al meteen gezien. ge zijt wellicht zo'n vakidioot die 1 ding redelijk goed kan en zich daar professioneel mee kan bewijzen maar voor de rest op alle vlakken een grote nul is. ga in uw krochtje een 'aangename persoonlijkheid' zitten wezen, bij uw cavia, die is misschien geinteresseerd in wat gij te zeggen hebt. vegeteer verder op wat ge aan stoffelijke dingen bezit en de topics die achter uw naam staan, want zonder dat zijt ge een lege doos. een naakte slak. een gapend gat in tijd en ruimte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() Dat gij uit Germania INFERIOR komt, verbaast mij ook niet. Ik denk dat alles aan u een beetje inferior is, als gij zo op uw tenen getrapt zijt om dat stuk onbenul.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() en google eens op 'germania inferior'. leer wat bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik zou zo'n krampachtig gezochte woordspeling nooit durven posten. de moed der wanhoop druipt er vanaf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() oei, copulator is aan 't doorflippen.
dat was niet mijn bedoeling, echt niet. hopelijk komt het goed met hem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |