![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() jullie willen meer foto's?
ok dan. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [img] |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() kim clijsters had het de afgelopen dagen druk druk druk.
de Limburgse blondine moest in verschillende amerikaanse televisieshows opdraven. americans, they love a Winner. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ugh... dat die beker erbij moest is wel erg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() en dat amerikaans vlagske dan.
maar soit, daar gaat het niet om. kim is een uitstekende ambassadrice voor b... allez, voor Vlaanderen. moest nederland een kim clijsters hebben, zag de hemel en aarde er oranje nu. hier krijgt ze te horen dat 'het vrouwentennis toch maar van laag niveau is'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier heb je een punt. Ik stond perplex toen de media (VRT, De Morgen, De Standaard, ...) dat bleven herhalen en het vandaag nog steeds doen. Ik vraag me af wie opdracht geeft om dat te blijven herhalen tot elk kieken dat ook gaat denken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zo las ik laatst een belachelijk opiniestuk op de site van het nieuwsblad van ene hans nogwat. die vond het schandalig dat tennissters met 'een buikje' (sic) het zo ver kunnen schoppen in een grand slam. een bewijs voor het 'lage niveau' zowaar. nu zou ik erin kunnen komen dat dat wel het geval zou zijn bij sporten als wielrennen en veldlopen. maar tennis is bij mijn weten op de eerste plaats een technische sport, waar precisieslagen en snelle spurtjes op korte afstand belangrijker zijn dan duurlopen. maarja, ik ben geen sportjournalist hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() Fila moet clijsters nog bonus van 300.000 dollar.
![]() Na haar triomf op de US Open heeft Kim Clijsters contractueel een bonus van om en bij de 300.000 dollar te goed van haar sponsor Fila. Dat weet het Amerikaanse nieuwskanaal CNBC Het Italiaanse sportkledingmerk had helemaal geen rekening gehouden met een eventuele eindwinst. Daarom 'vergaten' ze dan ook om zich te verzekeren voor deze bonus. Dat wil zeggen dat Fila het hele bedrag zelf moet ophoesten. Volgens de bookmakers had de Limburgse een kans op veertig om het grandslam-toernooi te winnen. Fila wil niet reageren op dit feit, maar beweert overgelukkig te zijn met de overwinning van Clijsters "die de zichtbaarheid van het merk ten goede komt." -------------------------------------- 1,6 miljoen dollar prijzengeld + 300.000 bonus van de sponsor maakt 1,9 miljoen dollar voor Kim. kun je leuke dingen mee doen. of zoals Eberhard (fan van het eerste uur) me onlangs vertelde: dat zijn heel wat flappen voor deze ho. en zo is het. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 18 september 2009 om 01:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrouwen die topsport doen, zien er meestal lelijk uit.
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is daarom dat idioten constant virusmails over Sharapova en consoorten openen en daarmee deel gaan uitmaken van almaar weer een botnet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() Kim Clijsters op cover van grootste Britse vrouwenblad
![]() Kim Clijsters staat binnenkort op de cover van YOU!, het meest gelezen vrouwenblad van Groot-Brittanië. Het nummer met Kim op de cover ligt op 22 november in de winkel. De winnares van de US Open poseerde onder andere met haar hond Diesel. De angelsaksische wereld ondergaat de invloed van het kleine Vlaanderen via Kim Clijsters. Kim Clijsters? where does she live? Belgium? She speaks Dutch doesn't she? oh Flanders? http://www.youtube.com/watch?v=tDaDwBmJn8I |
![]() |
![]() |