![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Minister-President
|
![]() mensen zonder humor bannen zichzelf
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ah dus flanelcondoom en circe hadden dus geen humor?
![]() Ok, fijn dat je het ook zo bekijkt. Ik ben het met je eens.
#123 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#124 | |
|
![]() Citaat:
![]() Alleen vind ik niet dat je alles humoristisch kan bezien. Soms moet je gewoon regels toepassen, anders wordt het een complete chaos. Of moeten we ook maar lachen als morgen een paar pedo's je kinderen onder handen nemen? ![]()
Chaos is het woord dat we bedacht hebben voor een orde die we niet begrijpen. Laatst gewijzigd door Duvelke : 8 juli 2009 om 15:56. |
|
![]() |
![]() |
#125 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ter info: artikel 21, lid 1 van de Wet betreffende het auteursrecht en de naburige rechten: § 1. Het citeren uit een werk dat op geoorloofde wijze openbaar is gemaakt, ten behoeve van kritiek, polemiek, recensie, onderwijs, of in het kader van wetenschappelijke werkzaamheden, maakt geen inbreuk op het auteursrecht, voor zover zulks geschiedt overeenkomstig de eerlijke beroepsgebruiken en het beoogde doel zulks wettigt. Het citeren bedoeld in het vorige lid moet de bron en de naam van de auteur vermelden, tenzij dit niet mogelijk blijkt.
![]() |
![]() |
#126 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Laat ons politiekers filosofen ideologen en ander gespuis dat ons wenst te komen verlichten
in een hopelijk niet al te verre toekomst met fluwelen handschoenen aanpakken - zo niet komen ze nimmermeer terug... Ik herinner me vagelijk dat een van die personen met een andere dan de gangbare vlaamse huidskleur bijna een volle week op een racistische wijze geschoffeert werd zonder dat de moderatie de moeite nam om in te grijpen; De persoon in kwestie liet dat geblaat van witte schapen over zich heen gaan met een gratie die hem echt stond en ik schaamde me bijna dat ik op dit forum al eens pleeg te posten... Laat ons in zover het niet persoonlijk beledigend is toch een grote mate van vrijheid van mening laten, ook als ze diegenen die in de eerste plaats (de politiekers en ideologen) zich van dit voorrecht moeten bedienen er niet al te best tegen kunnen.
#127 |
Banneling
|
![]() Mijnheer Dewinter is het boegbeeld van een politieke partij. Een partij die standpunten heeft die ik niet in mijn hart draag. Een politieke partij kan niet worden vergeleken met een moedige vrouw. Deze laatste doet dit onbaatzuchtig.
|
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#129 |
|
![]() dubbelprofiel van C2C?
allesins, ik vond het een tof forummer |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vreemde situatie, indien men haar of zijn avatar bekijkt ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 8 juli 2009 om 16:34. |
|
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() Ja, indien het een opiniestuk bedoeld voor verdere verspreiding betreft of indien het werk in het publieke domein valt. Je mag bvb bijbel, koran, Molière, Shakespeare etc citeren (ook op de vertaling kan nog copyright gelden). Ook een politiek statement van een politicus. Met zijn mémoires of een interview kan 't al anders liggen.
Laatst gewijzigd door filosoof : 8 juli 2009 om 16:51. |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook geen idee wat de aanleiding tot de ban van circe was. Laatst gewijzigd door filosoof : 8 juli 2009 om 16:46. |
|
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 8 juli 2009 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
|
![]() Indien hij permanent geband zou worden, zou dat een absoluut gemis voor het forum zijn, want hij was intelligent, had een apart gevoel voor humor - hij hield ervan om mensen op hun paard te zetten - en beschikte niet zelden over originele invalshoeken.
Spijtig dat zijn soms wel intelligente opmerkingen verduisterd werden door zijn arrogante manier van optreden en zijn bijwijlen absoluut zwart-wit manier van denken. |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lees in deze draad dat ook Circe werd gebannen. Een dwaze beslissing van de moderatie, want hiermee wordt bewezen dat er naast de studentenvisie, waar de schoolboekskesredeneringen primeren, geen plaats is voor levensdeskundigen.
Spijtig. |
![]() |
![]() |
#137 |
|
![]() kom kom, nu moet ge niet doen alsof ouderdom ook wijsheid impliceert, da's pas dwaas.
|
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Minister-President
|
![]() Als er een ding is dat je Flanel niet kan verwijten, dan zijn het wel schoolboekjesredeneringen. M.i. geeft Flanel meer blijk van levenservaring dan pakweg iemand als Circe, die meestal niet verder komt dan citaatjes uit een of ander boek.
#140 |
|
![]() |
![]() |