Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 mei 2009, 12:58   #121
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Neen, ik heb juist goed nagedacht. Het is niet aan jou als politicus om de burger te gaan voorlezen hoe hij moet denken!

Dus: op welke partij moet men stemmen als men denkt dat er "something rotten in the Kingdom of Belgium" is? En waarom?
Weeral fout!

Eerstens ben ik geen politicus, had een technische opleiding en beroep, maar wel brede belangstelling waaronder politiek, maar heb nooit een mandaat nagestreefd.
Tweedens lees ik aan niemand voor hoe men moet denken, tenzij goed nadenken. Zie hoger!

Ik stem voor de partij die naar mijn oordeel het meest toe bijdraagt om het onbestuurbare België te vervangen door beter bestuurbare onderdelen.
Oud 3 mei 2009, 13:02   #122
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Ik hoorde ooit een Vlaams filmmaker vertellen naar aanleiding van een documentaire van M. Moore iets in de zin van "Moore kan die kritiek ten minste nog uiten in de VS. Zoiets maken zou ik België onmogelijk zijn." en verder "Probeer in België maar eens een film over Leopold 2 te maken."
Probeer maar eens in België een zeer degelijk boek uit te geven over Mitterand, als je naam Koen Dillen is.

Dus toegegeven, in uitzonderlijk gevallen is er geen echte persvrijheid maar wel 'Buchverbrennung', maar dat was wellicht niet wat je bedoelde.
Oud 3 mei 2009, 18:43   #123
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
Weeral fout!

Eerstens ben ik geen politicus, had een technische opleiding en beroep, maar wel brede belangstelling waaronder politiek, maar heb nooit een mandaat nagestreefd.
Tweedens lees ik aan niemand voor hoe men moet denken, tenzij goed nadenken. Zie hoger!

Ik stem voor de partij die naar mijn oordeel het meest toe bijdraagt om het onbestuurbare België te vervangen door beter bestuurbare onderdelen.
Je hebt op dit forum verklaard deel te maken van het partijbestuur van het Vlaams Belang. Ik spreek mijn wantrouwen uit voor de tenoren van politiek & pers. Jij maakt je daar vrolijk over, terwijl het Vlaams Belang toch vroeger nog veel scherpere kritiek uitte & beweerde een alternatief te zijn.

Is het Vlaams Belang dan een braaf, liberaal partijtje geworden?
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2009, 20:58   #124
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Je hebt op dit forum verklaard deel te maken van het partijbestuur van het Vlaams Belang.
Ik spreek mijn wantrouwen uit voor de tenoren van politiek & pers. Jij maakt je daar vrolijk over, terwijl het Vlaams Belang toch vroeger nog veel scherpere kritiek uitte & beweerde een alternatief te zijn.

Is het Vlaams Belang dan een braaf, liberaal partijtje geworden?
Jaren geleden was ik lid VB-afdelingsbestuur, intussen hebben jongeren de taak overgenomen.
Ik stel ook wantrouwen in heel wat tenoren van poltiek en pers, maar niet in allemaal natuurlijk!
Het VB vroeger te scherp, en nu te braaf! 't Is ook nooit goed hé!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be