![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Moet naaktlopen kunnen? | |||
Ja, iedereen mag naaktlopen |
![]() ![]() ![]() |
11 | 40,74% |
Ja, maar niet iedereen (het oog wilt ook wat) |
![]() ![]() ![]() |
8 | 29,63% |
't interesseert mij niet |
![]() ![]() ![]() |
5 | 18,52% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 11,11% |
Aantal stemmers: 27. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Parlementslid
|
![]() In theorie, niets op tegen. Net zoals er op 99 % van de naaktstranden naakt gewandeld, gezwommen, gevolleyd of gebasket wordt, zou naaktwandelen in de natuur van mij mogen. Er gaat natuurlijk altijd een probleem zijn met 'sexueel-gemotiveerden' en misdadige types, wat je in beschermde naturistische gebieden zelden hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar ik wel geen probleem mee heb, is dat dan in zo een naturistenpark of naaktstrand gebeurt, daar kies je er dan zelf voor om daarmee geconfronteerd te worden. Ge kunt naakt inderdaad scheiden van sex, t is niet omdat een vrouw zo goed als niets, of niets aanheeft, dat ge er zomaar uw gangen mee kunt gaan, trouwens t is meestal interessanter als ze toch iets aanhebben, ... ![]() Voor die laatste categorie maak je het dan echt wel heel laagdrempelig... Dus van mij hoeft dat niet op het openbaar terrein toegelaten worden, ... t zelfde met al die bospoepers, t zal wel leuk zijn, maar doe dat op een plaats waar er niemand last van heeft, ... bvb niet vlak naast ne speeltuin of in een zone waar wandelaars etc komen. |
|
![]() |
![]() |