![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Burger
|
![]() i love that shirts! 8)
|
![]() |
![]() |
#122 | |
Burger
|
![]() Meer dan jij ooit zult verkopen
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#123 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#124 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#125 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() Idem dito wat die video betreft ( debat met Bruno Y. )
De B.U.B. beweerde onlangs dat de leden die opname hebben gezien. N-VA' er heeft op dit forum ongeveer één maand geleden, aan de B.U.B. gevraagt, waar en wanneer deze bijéénkomst heeft plaats gevonden( tot op heden heeft deze geen antwoord ontvangen)???? Daarom ben ik zo vrij geweest om een paar leden van de B.U.B. te contacteren, om hen te confronteren met deze vraag. De voormalige ondervoorzitter( Bruno Y.)heeft mij de ledenlijst doorgespeelt, ondanks het feit dat ik nooit lid ben geweest van de B.U.B. De gecontacteerde leden hebben nooit een uitnodiging ontvangen voor deze video-uitzending. De B.U.B. kan dit weerleggen aan de hand van plaats, datum, enz....??? |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou die video graag vertonen, maar die is helaas niet in mijn bezit.
|
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Als er nu iemand is die we nooit, jamais, nie zullen uitnodigen om samen met ons naar die video te kijken, dan ben jij het Peter.
![]() |
#129 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent niet de enige die die video graag wil zien, zelfs wij hebben hem nog niet gezien. Maar je bent uiteraard welkom om hem samen met ons te zien. Geef anders een keer uw mailadres via pb, dan stuur ik een mailtje wanneer hij klaar is.
#131 |
Vreemdeling
|
![]() Uw probleem wanneer onze leden de video niet te zien krijgen?
![]() |
![]() |