![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Stemgedrag na de veroordeling wegens racisme | |||
Ik stemde vroeger Blok en blijf dat doen |
![]() ![]() ![]() |
42 | 38,53% |
Ik stemde vroeger Blok maar doe het nu niet meer |
![]() ![]() ![]() |
4 | 3,67% |
Ik stemde vroeger geen Blok maar ga het nu wel doen |
![]() ![]() ![]() |
31 | 28,44% |
Ik stemde vroeger geen Blok en ga het nu ook niet doen |
![]() ![]() ![]() |
32 | 29,36% |
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of bedoel je dat, als er een minderheid voor een wet is, het wél een democratische wet is omdat ze toevallig jou en je eigen geestesgenoten bevalt?
![]() |
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als die kwiet nen eenmanslijst had opgericht (in het verleden spreek ik nu)en toevallig in mijn kiesdistrict was opgekomen en dus de kleinste lijst zou hebben dan zou die mijn stem hebben gekregen. tot gisteren.
Moest die mens binnen enkele jaren opkomen dan zou ik moeten kiezen tussen hem en het Vlaams Blok dus. Tja ik ben van mening dat die Verbeke zijn ding mag zeggen en doen. Als die mens daar gelukkig mee is met te geloven dat de holocaust nooit heeft plaatsgevonden wie ben ik dan om die mens iets in de weg te leggen. Net zoals de AEL zijn ding mag zeggen en doen van mij. Ik ben hier op dit forum trouwens de enige die af en toe eens opkomt voor dat recht van de AEL trouwens. Stel dat de AEL ook vervolgd zou worden... djeezus mensen dan wordt het wel heel moeilijk kiezen he... Trouwens interessant wat circe hier schrijft dat de wijziging van assisen naar een correctionele rechtbank er kwam op vraag van het CGKR in 1999, en dat dat centrum onder de 1ste minister valt.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#124 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Verbod van discriminatie Het genot van de rechten en vrijheden die in dit Verdrag zijn vermeld, moet worden verzekerd zonder enig onderscheid op welke grond ook, zoals geslacht, ras, kleur, taal, godsdienst, politieke of andere mening,nationale of maatschappelijke afkomst, het behoren tot een nationale minderheid, vermogen, geboorte of andere status. Dit is slechts één van de voorbeelden!
![]() |
![]() |
#125 |
|
![]() Mieke je zegt dat je geen logisch verband ziet tussen de twee.
Das de kritiek die ik vroeger ook altijd van mijne wiskundeleraar kreeg. Dat ik niet logisch nadacht. Want wiskunde is logisch. Maar het was nooit mijn ding. mag het nog trouwens onlogisch denken ? of gaat dat ook voor de correctionele rechtbank komen binnenkort ? Maar allez ik zal het nog eens proberen en heel kort : ik stem voor mensen die politiek vervolgd worden. Vroeger op kleine partijkes die geen kans kregen van de grote partijen en nu op een iets groter partij die belaagd wordt door de grote partijen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
en opletten wat ge antwoord he! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Elke dictatuur begint met censuur. Citaat:
[size=2]Ik heb hier nog altijd een bak Palm voor je staan.. ![]()
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() thePiano schreef:
Citaat:
![]() Wat een gemiste kans! ![]()
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Waarom stemt u niet louter op vrouwen? Zij zijn ook het slachtoffer van onze maatschappen die al eeuwen en eeuwen een mannenmaatschappij is, en slechts nu pas een beetje begint te veranderen. Dit vind ik ongeveer hetzelfde wat u zegt. In onze samenleving staat -naar mijn mening- niet alles op de vrije meningsuiting. Ik oordeel bij volgende verkiezingen op basis van wat me nauw aan het hart ligt, wat ik belangrijk vind: jobs en tewerkstelling. Hoe gaan we dat oplossen?
![]() |
![]() |
#130 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Lekker tegendraads! Heb je wel es over het anarchisme gedacht? ![]()
![]() |
![]() |
#131 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
(Verhofstadts tirade tegen de AEL in de Kamer verleden jaar vond ik een schande.)
![]() |
![]() |
#132 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hetgeen ThePiano verklaart hoort eerder thuis op een Inquisitie rechtbank... en heeft niets te maken met democratie. Nog dit. De wet veroordeelt discriminatie maar... stelt alleen maar specifieke gevallen strafbaar. Het FDF mag zonder problemen een congres van de Bond der Grote Gezinnen verbieden op de Heysel (Brussel) omdat ze Vlaams zijn. Nochthans is deze vorm van discriminatie verboden volgens de Europese Verklaring van de Rechten van de Mens. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
reden te meer voor op het Blok te stemmen! Of wil je een moslimmaatschappij? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
-Wie zegt dat dat het fundament van de democratie is? Er zijn anderen die zeggen dat dat vrije, algemene verkiezingen zijn. -Ik heb wel een heel aantal vakken bij rechten gehad. VZW's zijn dat particulieren voor de wet? [size=6]En het belangrijkste: Ik kan me niet meer goed herinneren waarvoor ik die bak verdiend had!!!!!!!!!! AI![/size]
![]() |
![]() |
#136 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Flink hé!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verbod van discriminatie Het genot van de rechten en vrijheden die in dit Verdrag zijn vermeld, moet worden verzekerd zonder enig onderscheid op welke grond ook, zoals geslacht, ras, kleur, taal, godsdienst, politieke of andere mening,nationale of maatschappelijke afkomst, het behoren tot een nationale minderheid, vermogen,geboorte of andere status.Raad eens aan wie ik nu moet denken?
![]() Vreemd, maar ik zie ze daar in dit land nog geen proces tegen aanspannen wegens overtreden van de racismewet.
![]() |
#138 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote="Jean-Pierre"]
Citaat:
![]() |
![]() |
#139 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat: