Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 mei 2009, 09:50   #121
monza
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
slaven hoeven idd niets te vrezen wanneer zij geen kritiek meer mogen uiten en hun recht op vrije meningsuiting beperkt wordt

in china zouden mijn organen idd al lang per opbod verkocht geweest zijn - daarvan ben ik mij zeer wel bewust
Laten we al hopen dat ze uw hersenen niet recycleren.
monza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2009, 09:53   #122
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Laten we al hopen dat ze uw hersenen niet recycleren.
nu beledigd u weer en maakt zich schuldig aan smaad

volgens uw eigen meningen zou u meer dan een jaar moeten krijgen - alleen al voor uw verwijten en beledigingen hier in dit topic

en een smilietje maskeert zoiets niet
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2009, 09:57   #123
monza
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
nu beledigd u weer en maakt zich schuldig aan smaad

volgens uw eigen meningen zou u meer dan een jaar moeten krijgen - alleen al voor uw verwijten en beledigingen hier in dit topic

en een smilietje maskeert zoiets niet
dat is laster of eerroof, ik heb u al gezegd u moet de wet lezen alvorens u zo'n uitspraken wil doen. Volgens mijn mening mag ik dit niet doen naar personen die een publieke functie hebben want dan is het smaad. Maar door u reactie staaft u mijn vorige reactie en is het dus geen verwijt meer maar een gewoon een feit.
Maar u kent dus niet het verschil tussen verwijten of cynisme, net zoals u niet het verschil kent tussen democraitie en dictatuur of smaad en laster.
Oud 29 mei 2009, 10:03   #124

Standaard

Citaat:
Volgens mijn mening mag ik dit niet doen naar personen die een publieke functie hebben want dan is het smaad.
in een dictatuur mag je zulks idd niet doen naar personen toe die een publieke functie bekleden - in een dictatuur is de bevolking idd ondergeschikt aan de overheid - in een democratie is dat omgekeerd en bestaan er geen heilige huisjes en mag alles door het slijk gehaald worden (zie bvb hans teeuwen - in china zou hij al lang veroordeelt zijn )

u heeft bovendien bush verweten onbekwaam te zijn gebleken toen hij een publieke functie bekleedde - volgens uw eigen redenering moet u nu de gevangenis in
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 mei 2009 om 10:04.
Oud 29 mei 2009, 10:06   #125
monza
Gouverneur

Standaard

U bewijst weeral dat men opmerkingen over u terecht zijn. U wil niet lezen of u kan het niet, want ik heb niet gezegd dat Bush tijdens zijn functie onbekwaam was maar voordien.
Volgens mijn mening moeten ze u het zwijgen opleggen want u vertelt leugens

Citaat:
zever, gezever

Nog niet zo heel lang geleden was de president van de VSA de zoon van... En die heeft ook gewoon zijn bekende naam gebruikt. Erger nog die heeft voordien enkel bewezen dat hij niet bekwaam was.
Dus uw OVLD bashing is weer gebaseerd op gebakken lucht.

Laatst gewijzigd door monza : 29 mei 2009 om 10:06.
Oud 29 mei 2009, 10:07   #126

Standaard

en volgens mij hebt u het recht om zowel mij als overheden onbekwaamheid te verwijten
Oud 8 augustus 2009, 09:43   #127
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:

Monza
Volgens mijn mening moeten ze u het zwijgen opleggen
Blijkbaar heeft hij zelf zijn kazematten opgerold.

Laatst gewijzigd door eno2 : 8 augustus 2009 om 09:44.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be