![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Gouverneur
|
![]() Laten we al hopen dat ze uw hersenen niet recycleren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
volgens uw eigen meningen zou u meer dan een jaar moeten krijgen - alleen al voor uw verwijten en beledigingen hier in dit topic en een smilietje maskeert zoiets niet ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar u kent dus niet het verschil tussen verwijten of cynisme, net zoals u niet het verschil kent tussen democraitie en dictatuur of smaad en laster. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
|
![]() Citaat:
u heeft bovendien bush verweten onbekwaam te zijn gebleken toen hij een publieke functie bekleedde - volgens uw eigen redenering moet u nu de gevangenis in
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 mei 2009 om 10:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Gouverneur
|
![]() U bewijst weeral dat men opmerkingen over u terecht zijn. U wil niet lezen of u kan het niet, want ik heb niet gezegd dat Bush tijdens zijn functie onbekwaam was maar voordien.
Volgens mijn mening moeten ze u het zwijgen opleggen want u vertelt leugens ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door monza : 29 mei 2009 om 10:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
|
![]() en volgens mij hebt u het recht om zowel mij als overheden onbekwaamheid te verwijten
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 8 augustus 2009 om 09:44. |
|
![]() |
![]() |