![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar ik vroeger ging deed men het zelfs niet op de handen of zo . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar serieus... het zou zielig zijn mocht het echt zijn, maar:
1. Papa betaalt voor een tattoo in het gezicht van zijn dochter die nog maar amper uit de puber-stage is? 2. In slaap vallen terwijl je halve gezicht getatoeëerd wordt? Dat is een leugen ofwel was ze zo dronken of stoned dat ze het niet voelde. Maar in slaap vallen terwijl zelfs je neus met naalden wordt bewerkt? Yeah right. 3. Papa betaalde voor drie bolletjes naast haar oog en ging toen een ijsje eten. Dat ijsje was blijkbaar een 9-gangen menu want hij is uuuuuuren weggeweest. Anders kon die kerel dat hele schilderij niet op haar gezicht zetten. 4. Een vader die betaalt opdat zijn 18-jarig kind een tattoo op het gezicht krijgt moet uit zijn ouderschapsrechten worden gezet. 5. Iemand die je huid gaat volspuiten vertrouwen als je er niet eens mee kan praten wegens een taalverschil? Dit verhaal stinkt.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 17 juni 2009 om 01:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() Ik krijg er ook kop noch staart aan:
"ik deed mijn ogen dicht, en moet in slaap gevallen zijn" "papa stelde voor om die shop binnen te gaan en vroeg of ik een tattoo wilde" (ik kan wel niet goed West-Vlaams dus mogelijk zegt ze iets anders?? ik zei "ja joat, da kan geen kwaad" Ook wel raar dat de man toch Engels blijkt te praten (in het journaal), beweert dat zij van alles op de hoogte was en er een getuige van heeft maar dan toch met geld over de brug komt? Hoe dan ook: arm meisje. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet dat ik een tattoo gastje ga verdedigen, maar zou jij in slaap vallen als ze je gezicht met naalden bewerken? Ik denk van niet. Zou je vader een ijsje gaan eten van 5-6 uur (want vertel me niet dat ie die sterren op een uurtje kon plaatsen) vooraleer je je dochter gaat ophalen? En gezien hij zelf vol tatoeages staat moest hij al weten dat je best meteen naar huis kan na een tatoeage om die te verzorgen. Maar dat was blijkbaar niet nodig op zijn armen en dus ook niet in het gezicht van zijn dochter. Het verhaal stinkt. En het blijft stinken.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 17 juni 2009 om 01:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik ook grappig vind is dat ze zegt dat ze niet buiten durft komen omdat ze lelijk is
![]() ...Gelukkig kijkt er niemand tv eh ![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 17 juni 2009 om 05:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zou een grond van waarheid kunnen inzitten...
Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Moest één van m'n kinderen 18 zijn en een tattoo willen zou ik ze der wel effe over laten nadenken . Spontaan een tekening op hun lijf zetten is iets waar ze toch spijt van krijgen ... (En zeker niet op hun gezicht of zo , der zijn plaatsen genoeg ) . In dit geval zou het de vader zijn geweest die tegen z'n dochter spontaan voorstelde "wil je even een tattoo laten zetten ? " . Dan vraag ik me wel af waarom hij het toelaat op haar gezicht , waarom hij meer betaald heeft dan de prijs van drie sterretjes (die tattoeerder werkt ook voor z'nen boterham) , en vooral , waarom hij ze er alleen liet ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() (Maar als je dan gaat kijken hoe ingewanden er uitzien is dat toch ook maar een verzinseltje volgens mij ...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [NWO-modus=]Volgens mij zijn het gewoon hennatatoeages en is het een complot tussen de familie en de tatoeëerder om de laatste publiciteit voor zijn winkel te bezorgen.[/NWO-modus]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Mss vormen die sterren wel een kaart van het heelal waardoor we achter de planeet van de grote NWO-leiders kunnen komen .... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |