![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Parlementslid
|
![]() Dan zou je ook beseffen hoe het voelt als ze wegvalt. Nu heb je er geen idee van in welke hel Yasmine geweest is.
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik vel daar geen oordeel over. Wat je hier over haar schrijft is pure speculatie. Ook Yasmine kan zich opgeleefd gevoeld hebben. Of ga jij daar nu een 'leeftijd' op plakken wanneer zulks aanvaardbaar is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie niet in waarom dat de enige reden zou zijn ... Het kan zijn dat haar scheiding er een deeltje van uitmaakt maar of dat nu de hoofdreden zou zijn , daar kunnen we enkel naar gissen . Wij weten niet wat er in haar hoofd rondging hé ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Jij bent wss zo iemand die staat te roepen dat iedereen naar eigen believen uit het leven mag stappen...tot het gebeurt bij iemand met aanzien. En dan komt janken dat het toch zo erg is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Parlementslid
|
![]() Neen. Dat kunnen we niet weten. Waarom dan speculeren ? Ze heeft gedaan wat ze gedaan heeft. En daar is niet meer over te vertellen. Blijft rouwen over.
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begrijp jij nu werkelijk niet wat het verschil is tussen zelfbeschikkingsrecht en rouw?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zij is diegene die het waard maakt dat ik doorga. Zij zal ook altijd de enige zijn. Iemand anders wens ik mij ook niet.
![]() |
![]() |
#130 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
We moeten alle middelen inzetten op zulke mensen terug de draad te laten oppikken. Ik betreur enkel dat de maatschappij hier in faalt, en dat ze een uit weg zoekt om het 'goed' te praten. Zoals het legaliseren van euthanasie voor mensen die aan die 'levensmoeheid' lijden. Wat dat ze levensmoe was daar mogen we wel vanuit gaan. ( als de berichtgevingen kloppen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Parlementslid
|
![]() Erwinvds, als mijn vrouw iets overkomt. Dan geef ook ik op. Dan is er niks meer om voor te leven.
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() Ik neem om te beginnen geen vrouw.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#135 |
Schepen
|
![]() Tja, het is nogal een bizarre dag geweest qua bekende doden
![]()
![]() |
#136 |
Parlementslid
|
![]() Gij wordt al genoeg genomen.
![]() |
#137 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
respecteer je liefde voor je vrouw. Maar wat je zegt, is onzin. Voor je je vrouw leerde kennen ,had je OOK een leven en dat moet ook de moeite waarde geweest zijn anders had je haar niet leren kennen.
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Parlementslid
|
![]() Manta, ik sprak over mezelf. Dat zegt nu eens totaal niks over anderen. Iedereen maakt dat voor zichzelf uit. Exact zoals Yasmine gedaan heeft.
Ik heb niet de ambitie om voor een ander te denken.
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |