![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2) Ik ben tegen censuur 3) Als u er aanstoot aan neemt, moet u de mods waarschuwen 4) Naar mijn aanvoelen is de tekening niet gericht tegen joden, wel tegen Israël 5) Als u meent dat mensen met wie u van mening verschilt nood hebben aan medische hulp, bevindt u zich op een discussieforum op de verkeerde plaats.
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelaya verzette zich tegen de geplande privatizatie van de Hondurese energiemaatschappij, de havens, en het gezondheidssysteem. Dat was niet naar de zin van voornamelijk 13 families die Honduras als hun privébezit beschouwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() We komen tot de kern van de zaak ...
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet over welke tekening het gaat. Tekeningen moeten gewoon niet verboden worden. Als je ze begint te verbieden raak je aan het recht op vrije meningsuiting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() Alsof daar veel verschil in zit. Het is net zoals zeggen, ik ben tegen Nederland maar heb niks tegen Nederlanders. Die tekening is een duidelijke vewijzing naar leugenachtige complotverhalen over een Joods wereldcomplot. Een kapitalist vergezeld van een Israelische militair met haakneus. Het is zoals ik al veel gemerkt heb, qua Jodenhaat sluiten extreem-links en extreem-rechts perfect op elkaar aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() Dit is een tekening die duidelijk aanzet tot Jodenhaat. Mss dat u dat niet begrijpt, de meeste mensen nochtans wel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Internationaal erkent couppleger, en defacto president van Honduras, belooft economische verbetering met hulp van de VS en Europa via een vrijhandelsverdrag. Is er iets wat niet verteld wordt in heel dit coupverhaal? Kan en zo een cynisch spel gespeeld worden?...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn berichten dat de policie in Honduras op gewelddadige wijze jongeren recruteert, door hen uit hun huizen te halen in armere wijken, en verplicht meeneemt.
WTF, dat is jaren '80 stijl. Zo laag is het continent sinds lang niet meer gevallen. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 2 juli 2009 om 01:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar u moet daar tegen ons niet over zeuren; laat het aan de moderatoren weten. Dat zij er hun plan mee trekken. Ik heb de cartoon niet geplaatst, ik voel me derhalve niet aangesproken. tsssssssss, die lange tenen toch ...
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 2 juli 2009 om 01:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als hier een spel gespeeld wordt kan dit zeer gevaarlijk worden. Als je de Honduresen hoop geeft zoals nu gedaan wordt, kan je verwachten dat ze hun angst voor deze repressie willen overwinnen en voor hun rechten opkomen. Als dan blijkt dat hier een dubbel spel gespeeld wordt heb je een bloedbad...een bloedbad omdat sommigen niet hun werkelijke kleur tav de internationale gemeenschap durfden tonen...Ik hoop dat dit scenario zich niet volstrekt.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 2 juli 2009 om 01:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat is misschien het meest cynische aan de coup: om de democratie en de grondwet te beschermen, gijzelt en kidnapt men de verkozen president en schort men de grondwettelijke rechten op ... Doet me denken aan het opkomen voor de vrijheid van moslimmeisje door hun hoofddoek te verbieden. Of nog meer, aan de Amerikaanse Majoor Booris die over het Vietnamese dorp Ben Tre zei: "We had to destroy the village in order to save it".
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gevolg Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 2 juli 2009 om 02:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 2 juli 2009 om 11:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |