![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mij gaat het niet om mijn gelijk, maar ik zag gewoon geen greintje humor of ironie in jouw reactie.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 5 juli 2009 om 22:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ik heb hier in het stad een appartementje gevonden waar ik naartoe verhuis volgend jaar (als de huidige eigenaar eruit is) kheb liever dat iedereen in nederland van mijn familie woont (in almere woont de broer van mams al door zijn werk) Laatst gewijzigd door Shadowke : 5 juli 2009 om 22:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() amai wat een zinsbouw in die laatste zin.
klopt langs geen kanten. ik ben precies moe aan het worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Dat in combinatie met sommigen hun 'angst' voor alles wat protestants is (zeer zichtbaar in dit forum trouwens) bracht me tot mijn reactie.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 5 juli 2009 om 22:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Angst voor een religie ... raar woord, je kan er een afkeer van hebben, of er gewoon neutraal tegenover staan, er niets van willen weten, maar angst...?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik laat me dat niet aanpraten, ben dus totaal niet PoCo. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Er is een absolute scheiding tussen kerk en staat Hoofddoeken worden er niet getollereerd-zonder discussie Dat ligt toch dichter bij het Vlaanderen dat elke Vlaming wenst!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, eerlijk gezegd wel - een land waarvan de MP zegt dat een mens niet kan functioneren ZONDER religie (Balkenende) en een minister van Justitie (EHB) een cartoonist laat oppakken door 10 politie-agenten, omwille van een paar cartoons - zou ik hoegenaamd niet als écht vrij en democratisch kunnen bestempelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begin dan maar alvast je Frans te oefenen. Of dacht je misschien dat het Frankrijk dat vrijheid, gelijkheid en broederlijkheid hoog in het vaandel voert zal toelaten dat je ergens nog in een andere taal terecht zal kunnen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ook wij hebben, wat dat betreft, onze mankementen: men denke maar aan ons eigen centrum voor inquisitie en gedachtebestrijding. Ik zou wel kunnen zeggen dat dit een Europees (zelf westers) probleem is. Als we dan toch van de Fransen wat willen leren, dan tóch maar het liefst al ons buurland. Ik denk niet dat veel Vlamingen het daarmee oneens zijn. ![]() Maar inderdaad, Nederland kan men zeker geen 10/10 geven en men zou geen bruggen slaan tussen Vlaanderen en Nederland indien men het blindweg verheerlijkt met holle retoriek. ![]()
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 6 juli 2009 om 08:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Een hereniging is helemaal niet aan de orde. Zelfs een onafhankelijk Vlaanderen is nog niet aan de orde. Als de 20 'ers van nu ,de macht gaan overnemen van de huidige politici en media-kaste ,kan over een samenwerking tussen Nederland en Vlaanderen gesproken worden.Het is nu nog veel te vroeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Minister
|
![]() Voor jongen mensen, met veel enthousiasme en plannen voor een Verenigd Nederland heb ik meer respect dan voor verstokte Belgicisten.
Dit entthousiasme verdient steun. Ook als de uitwerking nog heel lang gaat duren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Europees Commissaris
|
![]() Heel juist: Het doel heiligt alle middelen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hoe kunnen Nedelanders het best reageren op "Hollanderhaat"? |
|
![]() |
![]() |