![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Europees Commissaris
|
![]() Nieuw Vlaams?
Maar je antwoord niet op mijn vraag: waarom wrs?
![]() |
#122 |
Europees Commissaris
|
![]() Meer dan verwerpelijk. Maar het gaat allang niet meer over de daad, wel over de motieven.
![]() |
#123 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het doel is duidelijk: nog meer hun cultuur opdringen in Europa door zichzelf als slachtoffers af te schilderen.
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand beweert toch dat ge geen kritiek moogt hebben op een ideologie ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Neen, simpele afkortingen. Vlaams is trouwens geen taal. Nederlands wel ![]() "Maar je antwoord niet op mijn vraag: waarom wrs?" Omdat dat in deze bron staat. Bron: http://antwerpen.indymedia.org/node/901 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zijn ze dan niet het slachtoffer van haatcampagnes? De haat op het internet is nogmaal gestegen dit jaar. Vaak ging het om haat jegens moslims.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
- Ten tweede dat degenen die wel binnengelaten zijn de eigen cultuur zoveel mogelijk hadden afgezworen en waren opgegaan in, en geabsorbeerd door de lokale autochtone populatie. - Ten derde hebben overheden in gans Europa het nagelaten om in te grijpen zodra allochtonen van diverse pluimage, maar voornamelijk moslims, bovenaan alle negatieve statistieken staan (onevenredig toegenomen criminaliteit, onveiligheid op straat, groepsverkrachtingen, werklozen, andere subsidievretende zaken, en ga zo maar door). - Ten vierde hebben veel Europese overheden dubbele nationaliteiten toegelaten voor die inwijkelingen. - Ten vijfde hebben veel Europese overheden ingeweken minderheden actief gesteund voor het behoud van eigen cultuur, ongeacht hoe achterlijk en niet-compatibel met de lokale cultuur die ook mocht zijn. - Ten zesde hebben overheden, stevig geholpen door enge extreemlinkse clubjes internationalisten et al, veel te vaak de autochtoon die voor zijn rechten opkwam voor racist en erger uitgemaakt en vervolgd, terwijl anderzijds de diverse uitingen van racisme door inwijkelingen werd goedgepraat, onder de tafel gemoffeld en/of compleet ontkend. - Ten zevende al die achterlijke regelingen van zogenaamde 'positieve discriminatie' die geen ene zier geholpen hebben. - Ten achtste het laten verloederen van hele steden waar inwijkelingen de overhand hebben gekregen. - Ten negende, tiende, elfde, enz enz enz enz... de lijst is schier oneindig. En dat alles, anoniempje, zet op den duur kwaad bloed bij heel veel autochtonen. Als de overheid, die er immers is om de belangen van de burgers te dienen, keer op keer faalt dat te doen, en mensen steeds meer vervreemd worden in hun eigen omgeving, dan verliezen mensen hun vertrouwen en op den duur gaan mensen dan zelf op zoek naar ad hoc oplossingen. De dood van die Egyptische is daar een triest voorbeeld van. En zolang de overheden rondom in Europa lekker blijven doorgaan met het compleet negeren van de wensen en grieven van autochtone man en vrouw op straat, zullen er nog veel meer van dit soort trieste incidenten gaan komen. Steeds meer mensen pikken het niet langer, en steeds meer mensen zien in dat die multiculturele heilstaat in werkelijkheid een helstaat is, die nooit of te nimmer kan functioneren, tenzij onder zeer zware repressie zoals onder het communistische regime in het voormalig oostblok. En daar pas ik, en met mij zeer velen, voor. Citaat:
Tja, als u zo'n mening bent toegedaan, zijn we heel rap uitgepraat natuurlijk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik geef een ringel-s altijd met SS weer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ken wat Russen en die zijn heel erg nationalistisch en racistisch, maar geen enkele die bij een extreem rechtse groepering zouden gaan, juist omdat ze zo nationalistisch zijn.
![]() |
![]() |
#133 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U zou er eens beter aan doen om alles eens rustig door te lezen en tot u door te laten dringen vooraleer u uw onzin komt spuien, want u ben de draad compleet kwijt zo te zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een paar jaar is niet wat ik noem een lange tijd.
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() En die afkeer van molims, cq de islam komt uiteraard helemaal vanuit het niets en is totaal ongegrond, he WeiSSe Rose? De islam zelf zit daar natuurlijk helemaal voor niets tussen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik hou mij aan websites van normale mensen, tenzij iemand mij een link stuurt.
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() ( ik had die krantekop uiteraard gezien maar heb dat artikel bewust niet gelezen omdat ik mijn buik vol heb van GMM-verhalen : GEKKEN Met Messen
ik wil dergelijke typen niet afleren van met messen te zwaaien maar zou hen de toegang tot mijn land simpelweg ontzeggen ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Tip: i.p.v. die SS kan u ook gewoon een 'b' gebruiken. Is zoveel makkelijker, tenzij u die SS natuurlijk met een bedoeling aanhaalt... . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Trouwens, zogoed als alle extreem-rechtse groeperingen zijn nationalistisch. Ga maar eens na ![]() |
|
![]() |
![]() |