![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor hem is niets strafbaar. Zelfs al zou hij zijn wijf in publiek de strot over snijden dan nog is hij niet strafbaar. Ze kunnen hem dan wel afzetten maar dat kunnen ze nu ook, alleen doen ze het niet. Ook dan zullen ze hem wel dekken met de verontschuldiging dat het buiten zijn wil gebeurde, het was sterker dan hij zelf en ze had hem zover gedreven enz.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik denk dat de Vorst wel voor zichzelf kan uitmaken of Hij nu een nieuwe jacht nodig heeft of niet. Niemand heeft Hem hiervoor ter verantwoording te roepen. Dit zijn Zijn zaken.
Alle mensen die hier kritiek op hebben zijn van het jaloerse en egoïstische type dat niemand anders iets gunt.
![]() |
#124 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben het trouwens volkomen eens met uw eerbiedwaardig standpunt : ook ik moet niets weten van al die jaloerse en egoïstische stukken sjagrijn, die niemand anders iets gunnen. Maar wijl ik u aan het lijntje heb, gelieve het u van aan mijn volkomen terechte bede gevolg te geven. Ik heb namelijk mijn zinnen gezet op een nieuw optrekje om en nabij de Hollywood Hills. Tweedehands natuurlijk ; het is immers crisis. Wil mij dat zo snel mogelijk gunnen, en mij laten weten wanneer de ongeveer vier miljoen dollar op mijn rekening zal worden gestort. PS. Bij nadere overweging, make that tien miljoen dollar. Kwestie van een beetje marge te hebben, nietwaar. PPS. Bwoch, laten we een rond getal nemen, eigenlijk. Twintig miljoen dollar, allez. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dezelfde vorst die in zijn 21 juli toespraak oproept om minder materialistisch te zijn. Of let op mijn woorden, niet op mijn daden. Zelfs de BTW op het jacht gunt hij ons niet toch bijna 1 miljoen euro.
![]() |
![]() |
#127 |
Staatssecretaris
|
![]() Verstandige zet: meer consumeren oliet de vrije markt en creëert jobs. Wat een geweldige koning; ik voel mij een fiere Belg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij moet dan wel in eigen land consumeren onnozele Belg
![]() |
![]() |
#130 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bericht geschreven om 9u17
Citaat:
Erg als je na 2 minuten niet meer weet wat je geschreven hebt. Ik geloof dat ze daar pilletjes voor hebben.
![]() |
![]() |
#132 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt mensen die moeten bijleggen aan de koning zijn jacht terwijl deze mensen moeite hebben om elke maand rond te komen. En het zijn wij die egoistisch zijn? ![]() Geef mij het geld maar om zulk jacht te kopen. Ik zal morgen ook wel stoppen met werken, ik zal voor mijn paleis ook wel eens 1 keer bijleggen met gekregen geld om wat onderhoud te doen. Niet jaloers zijn dan e. ![]() Dit zijn ronduit triestige praktijken die niet meer van deze tijd zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() Dit is inherent aan de keuze van een dynastie. Ik ben het er absoluut niet mee eens maar ik ben ook maar 1/10.000.000° van de Belgische bevolking.
Als 1,00001 Belgen op 2,00000 kiezen voor een president (voor mijn part zoals in Oostenrijk) dan is dat zo. Of omgekeerd. Maar hoe kan je dit weten als je geen BROV (Bindend Referendum Op Volksinitiatief) wil invoeren ? Wil je de échte mening van de Belg kennen ? Stem Vivant en stap eindelijk eens af van die koehandelende particratie ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() Tenzij je fors demagogisch optreedt �* la LDD (maak het dan ook maar waar) moet je als eerlijke beweging toch maar zien dat je de kiesdrempel haalt om je ideeën in wetten om te zetten. Nele Lijnen en Roland Duchatelet staan nu inderdaad verder dan dat fameus Vlaams Belang dat al meer dan 30 jaar beweert ooit eens productief te kunnen zijn maar liever toch de cash optrekt dan hun nek te moeten uitsteken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() Ik ben wel fier op de technologische verwezenlijkingen van de Belgen. Overal ter wereld. De kranten zouden er goed aan doen om ook daar enkele pagina's mee te vullen in plaats van dat niet-aflatende communautaire gesteuk !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Momenteel is er automatisch een koningshuis die miljarden opgespost hebben tot nu toe. k zie niemand voor of tegen stemmen...het is er gewoon en dat moet in mijn ogen gedaan zijn. Eerst op een partij stemmen en dan hopen op afschaffing van het koningshuis...veel te grote en onzekere omweg. Trouwens, het koningshuis mag er voor mijn part blijven, maar de immens grote bedragen die ze blijkbaar krijgen om niets te doen moet gedaan zijn.
![]() |
![]() |