![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je ook iets relevant te vertellen? Een simpel antwoord te geven op mijn vraag, meneer de collaborateur met de verdeel-en-heers politiek van de kapitalistische burgerij?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vervolgens zullen open grenzen ook geen probleem meer vormen. Laatst gewijzigd door Kapitein Nemo : 22 augustus 2009 om 10:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Minister
|
![]() Dat zeg jij, knecht van de petit-bourgeoisie en klasse-verrader.
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "¡Abajo la inteligencia!"
Dat lijkt bij sommigen toch wel aardig gelukt te zijn, maar het is niet echt wat men 'inspirerend' zou kunnen noemen. "¡Viva la muerte!" Arrazoiaren ametsak monstruak eragiten dute. QED
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() 't Is dan nog verkeerd geciteerd. Millán-Astray riep tegen Unamuno: "¡Muera la inteligencia! ¡Viva la muerte!".
Badakizu euskaraz? Laatst gewijzigd door Kapitein Nemo : 22 augustus 2009 om 12:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Klopt. Vandaar mijn reactie. De reactie van Miguel de Unamuno was anders ook niet mis. Hoed af voor die oude man! 2. Ez, baina ikasi nahi nuke. Zu?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Euskara ikasten ari naiz.
![]() Laatst gewijzigd door Kapitein Nemo : 22 augustus 2009 om 13:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Bai eta ez. Grammaticaal valt het nogal mee, maar je hebt geen enkel aanknopingspunt voor de woordenschat en dat is wel lastig.
Laatst gewijzigd door Kapitein Nemo : 22 augustus 2009 om 13:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds is het 'geen enkel aanknopingspunt voor de woordenschat hebben' een probleem dat ik bij zowat èlke taal (behalve dan een Germaanse, en dan nog) ervaar. Daar is maar één oplossing voor: studeren. Dat vergt tijd, en een inspanning. Maar ik vind dat wel een leukere bezigheid dan pakweg golfen of met een bende pummels rond een flipperkast hangen. Hoe ouder ik word, hoe moeilijker ik de woorden die ik leer kan onthouden, dat wel. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vergezocht? Helemaal niet... Ik las op het subforum Links (niet dat het daar echt thuishoort) dat jij geen verschil ziet tussen Vlaanderen en de Europese Unie "behalve de grootte en de taal". Dan moet je dus beter leren zien. Anders zal zelfs Pelgrim beamen dat je een knecht van de grootburgerij bent... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() Als je de vraag aan mij stelt, dan zeg ik dat de negers (niet per se als negers, maar als ingevoerde vreemdelingen) begeleid teruggekeerd zullen worden en de opgesomde subculturen als subculturen zullen verdwijnen, omdat de staat niet langer een "neutraal" (= liberaal) karakter zal hebben, maar wel op een actieve en positieve manier aan natievorming zal doen.
Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 22 augustus 2009 om 15:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een culturele en etnische dictatuur dus. En jij verwacht ooit samen te kunnen werken met linksen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 22 augustus 2009 om 15:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een culturele en etnische dictatuur, met deportatie van "ingevoerde vreemdelingen", en het doen "verdwijnen" van andere ongewensten.
Tja, ik zal wel een fetisjiste zijn, maar dat lijkt me toch maar een bedenkelijk programma.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 22 augustus 2009 om 15:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tenzij jij een bijzonder sterke attractor kunt bouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() Entropie daalt niet. Er zijn geen omkeerbare processen. Wie dat niet begrijpt is gedoemd om te vallen.
Hitler viel. Mussolini viel. De ayatollahs zullen vallen. Hij wie veranderingen wil zien, beseft het beter zo snel mogelijk. En niet enkel zijn de processen onomkeerbaar, maar die processen trekken zich bovendien niks aan van de machthebbers. Men denkt een grote roerganger te zijn, maar eigenlijk port men een olifant met een grassprietje. |
![]() |
![]() |