![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vraag bij het solicitatiegesprek voor een secretaresse.
"Hoeveel is 3 x 3". De eerste: "Het zou zes kunnen zijn". De tweede: "Ik gok op acht". De derde: "Dat is negen". Wie kreeg de job denk je? Juist, die met de dikste tetten.
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De juffrouw vraagt in de klas welke ouders er veel geld verdienen.
Bartje zegt: Mijn moeder is hoer, die verdient veel geld. Pietje: Mijn vader is politieagent, die verdient ook veel. Jantje zit er nogal beteutert bij en de juf vraagt: En Jantje, verdient uw vader ook veel? Mijn vader is vrachtwagenchauffeur. Als er geen hoeren en politieagenten zouden zijn zou hij ook veel geld verdienen.