![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Kan ik het helpen dat alle seksverslaafden in mijn dorp neuken wat ze kunnen neuken , meestal een dito seksverslaafde man dus , soms eens een zatte hitsige teef. Het deert hen niet , als ze maar kunnen neuken , en dat is dan meestal een seksverslaafde man , een zogeheten homo .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 3 september 2009 om 19:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laat mij eventjes raden,...Urk?
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#126 |
Vreemdeling
|
![]() Zolang er alleen consenting adults bij betrokken zijn heb ik geen enkel probleem met homofilie of sexverslaving.
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze neuken dus alles .
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en dan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat de maat vol is .
Homofiel en seksverslaafd wordt je door verwaarlozing in je jeugd . In mijn puberteit 3 homovoorstellen gekregen ![]() 1) Peter , zoon van een architect , ma huismoeder , zogezegd goede jeugd . Ouders keken echter niet naar hun kinderen , kinderen kregen in de zomermaanden een paar duizend frank , ik heb het over de jaren ' 90 , ouders vertoefden aan zee . Is nu kapitein van een minivoetbalploeg , na afloop gaan ze samen gaan douchen ![]() Is hetero getrouwd met 1 kind . Heb ooit iets gehad met zijn zus Mieke die prompt meldde , ge moogt hem steken waar ge wilt ![]() 2) Philippe , komt uit een gezin van 8 , vader dronkaard , moeder kon nauwelijks gaan van de spataders . Werd nadien het beste vriendje van de onderpastoor ![]() Heeft een tiental mislukte relaties met mannen & vrouwen achter de rug . 3) Jan , ouders depressief , keken niet naar hun kinderen. Volbloedhomofiel , samenwonend met een travestie . Zijn zus An , goede tongkusser woont nu samen met een bi die wekelijks overspel pleegt met een man of een vrouw .
![]() |
#131 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Helaas sta ik op de negeerlijst van onze anaaldeskundige, anders zou ik hem zeker de tip geven zich in te schrijven voor de Comedy Cup. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, d�*n begrijp ik zijn afkeer. Dat is pas pervers!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#137 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De emmer is vol.
Homo's moeten maar eens durven toegeven dat hun voorkeur niets te maken heeft met hun geaardheid maar wel met een vlugge wip.
![]() |
#138 |
Staatssecretaris
|
![]() Homofilie=priesterdom, homoseksualiteit is eventueel seksverslaving ja maar noem mij aub niet homofiel, dat grijpt terug naar de tijd van Will Ferdy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() De homo's die ik ken maken geen onderscheid tussen man of vrouw . Gezien homo's vlugger te versieren zijn dan vrouwen ( behoudens hier en daar een hitsige teef ) wordt het een gewoonte om met mannen seks te hebben en beginnen ze seks met vrouwen vreemd te vinden ![]()
![]() |