![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jack Kay:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 1 oktober 2009 om 00:26. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Europees Commissaris
|
![]() Van toepassing hier: oud maar goud, een voormalige KGB agent legt het mechanisme van ideological subversion uit:
Exposure to true information does not matter anymore... How to Brainwash A Nation |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() U.S.: Iran urged to change ways or 'pay the price'
We worden voorbereid |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hypothese: Heel de ophef, de dreiging van oorlog, is om de sancties tegen Iran zo hard mogelijk te maken. De Europeanen wordt geen onderhandelde uitweg geboden. Ze worden 'verplicht' mee te werken Iran te isoleren onder de dreiging van een oorlog. Ergens denk ik dat dat het spel is dat Israel speelt. Ik geloof ergens niet dat ze durven Iran aanvallen, en Obama lijkt me niet het type om ons aan de rand van grote oorlog te brengen. Hij heeft al 2 a 3 oorlogstaferelen.
Het gaat er vooral om Iran's ontwikkling te belemmeren. Die atoomwapendreiging is niet meer als iets voor het publiek, om het moeilijker te maken nee te zeggen, om te kunnen blijven denken dat er slechts het goede gewild wordt. Zelfs de bevolking in Israël gaat er niet van uit dat Iran hen zou aanvallen. 'Iedereen' behalve een paar hardline propagandaverspreiders en gelovers weet dat dat een absurde veronderstelling is. Iran kan echter blijven zijn 'no-first-strike' politiek herhalen, in de westerse pers zal dit zo veel mogelijk verzwegen worden, ten voordele van een meermalen ontmaskerde 'in zee drijf' logica. Waar is het respect van onze leiders en onze media voor hun bevolking opdat ze ons zo durven beliegen? Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 1 oktober 2009 om 14:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() En het kan niet snel genoeg gaan
Obama: Iran must allow IAEA 'unfettered' access in two weeks http://politicalticker.blogs.cnn.com...-in-two-weeks/ hey, show us the nukes (you don't have). hey, YOU MUST SHOW US THE NUKES (YOU DON'T HAVE). HEY, EVERYBODY THEY'RE NOT SHOWING US THE NUKES THEY DON'T HAVE |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() Me: Israel must allow IAEA 'unfettered' access in two weeks
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan stel ik mij weer de vraag: waarom komt Achmedinejad steeds weer en met de regelmaat van een klok aankondigen, in éénzelfde zin, dat Iran ondanks alles gaat blijven doorgaan met het ontwikkelen van een Nucleair programma èn dat Israel van de kaart moet worden geveegd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is inderdaad een bloedige dictatuur.
Citaat:
Citaat:
Verder ben ik van mening dat eerder Europa moet geholpen worden, omwille van haar zachte, naïeve en zwakke houding tegenover de echte gevaren die haar bedreigen. En die komen niet uit Israel. U schreef terecht : Citaat:
Laatst gewijzigd door Antoon : 2 oktober 2009 om 11:25. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hou dan ook een beetje rekening met hen die precies het omgekeerde doen: alles wat van het Westen komt is slecht, verkeerd, schandalig, noem maar op.... maar de bloedige Ayatollahs, de vreselijke Hamas en consoorten, de terroristen in Irak en Afghanistan die regelmatig tientallen burgers vermoorden, die kunnen niets verkeerd doen. Natuurlijk niet. Let er maar eens op. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ahmadinejads laatste speech: http://www.globalsecurity.org/wmd/li...918-irna02.htm Is het niet zo dat Israël lobbyde om ervoor te zorgen dat delegaties het zouden opstappen tijdens de Speech van Ahmadinejad? Wát in de speech is het dat die delegaties zo borst stootte eigenlijk? Of was het geen reaktie op de inhoud van de speech...de loopjongens gaan lopen. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 2 oktober 2009 om 14:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met meer dan 100 doden op pak 5 miljoen inwoners (dat komt overeen met 1200 doden op 60 miljoen inwoners) is de recente staatsgreep in Honduras eveneens een 'bloedige dictatuur' te noemen. De recente verkiezingen in Iran, waar u zo vlijtig aan meewerkte op dit forum om het bloedig karakter ervan te tonen hadden 7 doden tot gevolg. De couppplegers in honduras, die mogen o.a. op financiële steun uit de VS blijven rekenen. Legale spelletjes worden zelfs gespeeld om toch maar niet te erkennen dat het een coup zou geweest zijn. En weet u wie dat militaire regime in Tegucigalpa als enigste (voor zover ik weet) erkende...Israël.
Ik pleit niet vóór of tegen Iran noch Israel. Ik pleit tegen oorlogsstokerij gebaseerd op leugens, en spijtig genoeg staat de westerse pers vol leugens als het op Iran aankomt, net zoals dat het geval was vóór de oorlog in Irak. Wat Iran herhaalt (zoals deze week nog) is een 'no first strike' policy niet een 'wij willen Israel aanvallen' policy. Slechts door propaganda wordt deze waarheid omgedraaid. Liegt Iran? Wie weet. Maar wat zeker is is dat de westerse media en verschillende politici hieromtrend liegen. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 2 oktober 2009 om 14:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over het nut van het opstappen van de delegaties heb ik ook mijn twijfels, maar hier ging het over = weer eens = het in twijfel brengen van het bestaan van de holocaust. Ik vraag mij trouwens af waarom hij er telkens weer zo obsessief over begint. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar dan nog, het is niet omdat er 100 mensen in Honduras zijn vermoord dat de bloedige neerklopping van een vreedzame betoging in Iran ok is, omdat er dan zogezegd 'slechts' 7 doden zouden zijn geteld. Wat is dat nu voor een redenering. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#137 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Zionisten en liegen, het blijven nu eenmaal synoniemen !
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Top Things you Think You Know about Iran that are not True Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil u geloven als u het kan bewijzen. Dat ene citaat dat steeds maar als bewijs gebruikt wordt is al verschillende keren uitgelegd en toont niet aan dat Iran Israël van de kaart wil vegen. Het is propaganda. Een leugen die tot het oneindige toe herhaald wordt blijft echter een leugen. U zal zien dat er in de Ahmadinejad toespraken voor de VN geen zot oorlogszucht staat te verkopen, als u de moeite zou nemen ze te lezen of beluisteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De VS daarentegen heeft kernwapens. Voor wanneer de eerste VN-inspectie?
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 4 oktober 2009 om 21:30. |
|
![]() |
![]() |