![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
maar dat ze eveneens plichten hebben vergeet jij blijkbaar. het gemeenschapsonderwijs is neutraal. het gemeenschapsonderwijs, in casu het a'pse atheneum, heeft de moslimleerlingen jarenlang de GUNST verleend om hoofddoeken te dragen. de moslims in a'pen hebben hier misbruik van gemaakt door medeleerlingen onder druk te zetten om dat ding te dragen. daarom hebben de 2 athenea die GUNST ingetrokken. in 99% vd a'pse GO scholen zijn religieuze symbolen al decennialang verboden vanwege de neutraliteit De moslimgemeenschap heeft de PLICHT om de belgische wetten na te leven. Neutraliteit vh GO respecteren en schoolplicht naleven. eens ze hun PLICHTENnakomen kunnen we terug praten. zolang ze het gelijkheidsprincipe ondermijnen en meer rechten eisen als andere godsdiensten moet je hen kort houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Dat het VB niet "de spreekbuis" is van de gemiddelde Vlamingen weet iedereen, maar dat de gemiddelde Vlaming voor een verbod is op het dragen van de hoofdoek op school weet ook iedereen....wel buiten u natuurlijk... En deze peilingen komen niet van internet fora, maar wel van verschillende media, diezelfde media die een verlies aangaven van het VB...of mogen we deze peilingen enkel gebruiken als ze u ten goede komen ? Laatst gewijzigd door DenDane : 18 september 2009 om 17:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het was inderdaad zodanig eenvoudig dat het gemakkelijk te weerleggen was...
Laatst gewijzigd door DenDane : 18 september 2009 om 18:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() op winterdagen? Jij.
![]() |
#127 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() wat is dan je probleem sanctus?
je erkend dat moslims plichten hebben je erkend dat moslims de belgische wetten moeten volgen je erkend dat het GO rekening moet houden met alle erkende godsdiensten en de neutraliteit kiest zodat al die godsdiensten in een schoolse omgeving kunnen samenleven en -werken. het is natuurlijk zonde dat je het VB erbij gooit om alle voorstander van dit verbod te criminaliseren als onverdraagzame, fascistische en racistische individuen. op die manier maak je duidelijk dat je je vele male superieur voelt aan elke voorstander van dit verbod. dat je daarmee ook de leiding vh Gemeenschapsonderwijs op diezelfde fascistische, racistische en onverdraagzame hoop gooit is je natuurlijk totaal ontgaan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Over MIJN partij : ik heb een enkele : de onverbloemde waarheid. En aan wie dicht je die toe ??? dan weet ik waar ik me, misschien, bij moet aansluiten ![]() ![]() ![]()
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 18 september 2009 om 18:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ca%C3%A...en_in_de_islam |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het hoofddoekenverbod is het beste wat ons in tijden overkomen is.
Er is nog hoop mensen. Er is nog hoop. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gemeenteraad Dison sluit drie hoofddoekdraagsters uit Die vuile Vaals-Belangers toch! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k Weet niet, zo te zien valt dat toch nogal redelijk mee.
http://www.waldemar-xxx.com/galls/fl...her/index.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
u mag zeveren en zagen over rechten en belgische wetten, over een paar decennia wil ik u in onze grootsteden of althans bepaalde wijken hierin nog eens met u vrouwke zien rondwandelen, zonder hoofddoek wel te verstaan. vele mensen noemen het islamofobie maar wacht maar eens als uw vrouw word bekogeld door jonge moslims en die uw vrouw een hoer noemen enkel en alleen omdat ze geen hoofddoek draagt eens kijken of u dan nog zo door zevert over rechten inzake godsdienst vrijheid. de islam is een ziekelijke religie vergelijkbaar met de nazi idealogie, hun enige wat hun kweeksnelheid overtreft is hun arrogantie en agressie ten opzichte van andere waarmee ze moeten samenleving en dit is nog erger daar vele van hun nog maar net zijn ingevoerd. U denkt dat u veilig bent in uw belgenlandje maar dat dachten heel veel joegoslaviërs ook ongetwijfeld totdat de bom barste Hoelang gaan we nog doorgaan met het verwennen van een religie die haaks staat op alles waarover wij denken en hoe wij leven??? het zijn onze wetten, waarden en vrijheden die de islam een levensbestaan geven in belgië en het zijn de moslims die deze zaken misbruiken om hun ziekelijk bestaan als norm te willen zetten en als het beschermen van onze vrijheid en waarden moet gebeuren met bepaalde acties en wetten die een religie beperken dan vind ik dit een gerechtvaardigde keuze zeker als die religie al meermaals bewezen heeft een gevaar te vormen ten opzichte van westerse samenleving. En we leven nu eenmaal in het westen en niet in het midden oosten of eender gek islamitisch land dus het is perfect normaal dat we dit gedrag niet willen en kunnen dulden. en als de moslims hier zo graag een hoofdoek willen dat ze dan meteen hun koffers pakken en in mekka desnoods zelf gaan werken en wonen! maar weet je wat, de meeste moslims wat hier wonen teren op de voordelen van de westerse samenleving maar het nadeel is wonen met ongelovigen en zelfs dat willen ze niet doen maar ook wetende dat men in de islamitisch landen bepaalde vrijheden niet meer heeft die hier vanzelfsprekend zijn. dit is dus een zeer hypocriete houding van menig moslims die hier wonen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Koop de dvd: " De Weg naar Mekka" Zie en lees ook via onderstaande url. > http://multiblog.vrt.be/dewegnaarmekka/ Op sommige momenten durfde Jan Leyers nog niet eens te denken.... Dit had allemaal niets te maken met puur cultuur ginds, het ging meestal over pure godsdienst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik lees eerlijk gezegd liever geen literatuur van iemand wiens werkelijke wens "in de media aandacht staan" is. Met alle respect voor zijn persoon, maar dan studeer ik toch liever met mensen welke hun eigen persoon minder belangrijk vinden dan de informatie welke zij brengen en daadwerkelijk ook onderzoek plegen over hetgeen zij brengen. Willekeurige getuigenissen mogen onze kennis niet vormen over problemen welke veel complexer zijn dan hoe hij soms laat afbeelden. Maar mag ik vragen, wat bedoelt u precies "met hij durft nog niet eens te denken" ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als de omstaanders hem dan zouden verstaan dan was Jan niet in levende toestand terug in België geraakt ![]() Ik moet wel zeggen dat Jan nogal neigt tot katholicisme. Is een indruk die ik heb uit zijn vorige programma's op tv die hij presenteerde. Toch vind ik het goed wat Jan heeft gedaan met deze serie. Ook die over de Kruisvaarders. Je moet ze zien die series, dan kan je ook oordelen he. En niet beginnen kijken met vooroordelen over Jan. Zoveel vragen stelt Jan niet. Het zijn de mensen ginds die veel aan het woord zijn. Het is wel gek dat je als niet-moslim onmogelijk in Mekka kan geraken. In Rome is iedereen welkom niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Voor de zo één prijskaartje, zou men toch redelijk mogen verwachten ten minste de 'Paus' te kunnen zien. Op teve maar verder niets! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik ben eigenlijk diep van binnen overtuigd dat er een 3de WO aankomt...het kan ook niet anders. Europa gaat op een dag zich keren tegen de Islam..onherroepelijk. En dan vrees ik ervoor dat het zwaar zal verliezen in die strijd. Vele getuigenissen doorheen de geschiedenis staven dat feit en de Islam-onvriendelijke attitude van het westen ontkent het niet. Toen de VS Afghanistan en Irak binnenvielen, was het enkel een kwestie van tijd alvorens Iran en dergelijke zich zouden mengen in de strijd. Nu geloof ik wel dat er vele geheime bondgenootschappen zijn binnen die Arabische wereld met het westen, maar het volk is bitter en draagt met de dag meer haat tov het westen. Volgens de Islamitische geschriften (voorspellingen) zal er eerst opnieuw een kalifaatschap worden opgericht (met Mehdi als Kalief), welke een voorwaarde is voor de "djihaad al ajien" (verplichte oorlog voor alle moslims) te kunnen starten. Waarna de 3de WO zal uitbreken. Alle moslims weten dit en ik denk dat elke anti-Islamitische maatregel in Belgie enkel de moslims sterkt in die overtuiging. Nu _denk_ ik...dat de VS op dit ogenblik met Obama als (publiekelijk) leider het niet oninteressant zou vinden om een "verenigde staten van de Islamitische wereld" op te richten. Om zodoende de macht te centralisren en 1 aanspreekpunt te hanteren en van daaruit de macht uit te oefenen over die gehele wereld. Het is trouwens ook de reden van een sterk Europa (het liefst met Turkye als bondgenoot....omwille van zijn leger). Mogelijk zoek ik het allemaal erg ver, maar ik kon de link leggen met de islamitische voorspellingen over een kalifaat naar "het einde der tijden" toe. Als binnen de ambtstermijn van Obama of toch in de volgende, zo'n verenigde staten worden opgericht..dan is het enkel nog een kwestie van tijd volgens mij alvorens de bom ontploft. Het vlaams belang zal dan allang ergens in een bunkerke ondergedoken zijn ![]() Onze kinderen wacht nog een...aangename toekomst. Laatst gewijzigd door viaSanctus : 19 september 2009 om 05:53. |
|
![]() |
![]() |