Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 september 2009, 17:08   #121
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door viaSanctus Bekijk bericht
Moslims hebben hun rechten, punt uit! Als je een recht wil ontnemen, doe je dat op democratische manier en volgens het Europees recht.
dat moslims rechten hebben zal niemand ontkennen.
maar dat ze eveneens plichten hebben vergeet jij blijkbaar.

het gemeenschapsonderwijs is neutraal. het gemeenschapsonderwijs, in casu het a'pse atheneum, heeft de moslimleerlingen jarenlang de GUNST verleend om hoofddoeken te dragen.
de moslims in a'pen hebben hier misbruik van gemaakt door medeleerlingen onder druk te zetten om dat ding te dragen.

daarom hebben de 2 athenea die GUNST ingetrokken. in 99% vd a'pse GO scholen zijn religieuze symbolen al decennialang verboden vanwege de neutraliteit
De moslimgemeenschap heeft de PLICHT om de belgische wetten na te leven. Neutraliteit vh GO respecteren en schoolplicht naleven.
eens ze hun PLICHTENnakomen kunnen we terug praten. zolang ze het gelijkheidsprincipe ondermijnen en meer rechten eisen als andere godsdiensten moet je hen kort houden.
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2009, 17:13   #122
viaSanctus
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
dat moslims rechten hebben zal niemand ontkennen.
maar dat ze eveneens plichten hebben vergeet jij blijkbaar.
....
-->

Citaat:
Alles is meermaals herhaald... (en nog maar eens)
...
Islam is een erkende belgische godsdienst, punt amen en uit! Als een scholengroep om bepaalde redenen beslist om de hoofddoek te verbieden is dat een absoluut recht! Ik als laatste zal dat betwisten! Vind ik het een goed idee? neen helemaal niet, maar ik zal het recht van de scholengroep beschermen.
...
viaSanctus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2009, 17:26   #123
DenDane
Provinciaal Gedeputeerde

DenDane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Volgens sommige enquêtes en votes (vooral op fora)

vet, italic en onderlijnd..mogelijk ziet u niet goed

Dit is nog steeds een politics forum dacht ik? En _de_ voorstander van dit alles is toch wel het vb, of vergis ik mij?

en trouwens de uitslag maakte duidelijk dat het Vlaams belang toch niet echt de spreekbuis is van de "hardwerkende arme bedrogen Vlaming" of wel? En dat doen net die sensatie-media ook...spreken in naam van een beperkte groep mensen en laten lijken het voor iedereen te doen. Aldus mijn argument.
Nogmaals..... waarom brengt u het VB in deze discusie als u perfect weet dat deze beslissing totaal niet door hun genomen is.
Dat het VB niet "de spreekbuis" is van de gemiddelde Vlamingen weet iedereen, maar dat de gemiddelde Vlaming voor een verbod is op het dragen van de hoofdoek op school weet ook iedereen....wel buiten u natuurlijk...
En deze peilingen komen niet van internet fora, maar wel van verschillende media, diezelfde media die een verlies aangaven van het VB...of mogen we deze peilingen enkel gebruiken als ze u ten goede komen ?

Laatst gewijzigd door DenDane : 18 september 2009 om 17:29.
DenDane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2009, 17:34   #124
viaSanctus
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DenDane Bekijk bericht
Nogmaals..... waarom brengt u het VB in deze discusie als u perfect weet dat deze beslissing totaal niet door hun genomen is.
Dat het VB niet "de spreekbuis" is van de gemiddelde Vlamingen weet iedereen, maar dat de gemiddelde Vlaming voor een verbod is op het dragen van de hoofdoek op school weet ook iedereen....wel buiten u natuurlijk...
En deze peilingen komen niet van internet fora, maar wel van verschillende media, diezelfde media die een verlies aangaven van het VB...of mogen we deze peilingen enkel gebruiken als ze u ten goede komen ?
het was een eenvoudig argument..Waarom kronkelt u zo?
Oud 18 september 2009, 18:02   #125
DenDane
Provinciaal Gedeputeerde

DenDane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
het was een eenvoudig argument..Waarom kronkelt u zo?
Het was inderdaad zodanig eenvoudig dat het gemakkelijk te weerleggen was...

Laatst gewijzigd door DenDane : 18 september 2009 om 18:03.
DenDane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2009, 18:08   #126
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Eigen baas over eigen lijf dan ook. Wie heeft er verdomme last van dat iemand naakt wil lopen ? Die mensen moeten zich absoluut niet laten doen maar in verzet gaan tegen deze onderdrukking.
op winterdagen? Jij.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2009, 18:31   #127
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

wat is dan je probleem sanctus?
je erkend dat moslims plichten hebben
je erkend dat moslims de belgische wetten moeten volgen
je erkend dat het GO rekening moet houden met alle erkende godsdiensten en de neutraliteit kiest zodat al die godsdiensten in een schoolse omgeving kunnen samenleven en -werken.

het is natuurlijk zonde dat je het VB erbij gooit om alle voorstander van dit verbod te criminaliseren als onverdraagzame, fascistische en racistische individuen.
op die manier maak je duidelijk dat je je vele male superieur voelt aan elke voorstander van dit verbod.

dat je daarmee ook de leiding vh Gemeenschapsonderwijs op diezelfde fascistische, racistische en onverdraagzame hoop gooit is je natuurlijk totaal ontgaan
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2009, 18:58   #128
rookie
Staatssecretaris

rookie's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Citaat:
Uw partij dankt u voor het bijdragen aan hun geloofwaardigheid
zoals in de andere discussie : als je geen argumenten meer hebt ga je persoonlijk weer noppes
Over MIJN partij : ik heb een enkele : de onverbloemde waarheid. En aan wie dicht je die toe ??? dan weet ik waar ik me, misschien, bij moet aansluiten

Laatst gewijzigd door rookie : 18 september 2009 om 18:59.
rookie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2009, 23:03   #129
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard Samenvattinkjes van Astrid Essed IN STRIJD MET FUNDAMENTELE BESCHAVINGSPRINCIPES

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Astrid Essed Bekijk bericht
HOOFDDOEKENVERBOD OP VLAAMSE SCHOLEN IN STRIJD MET FUNDAMENTELE RECHTEN EN BESCHAVINGSPRINCIPES

Het doorvoeren van het hoofddoekenverbod is discriminerend en werkt verdere stigmatisering van moslims in de hand.

Als zodanig is het niet alleen een schending van de democratische Belgische rechtsstaat, maar ook van de universele beschavingsprincipes.

Astrid Essed
Amsterdam
Dus de vlag van de Djihâd toestaan is volgens Mevrouw Multispam een mijlpaal in het herstel van de beschaving en de inachtneming van de mensenrechten? En waarom bestaat er dan een islamitische versie van de mensenrechten? Om een beschaafdere versie aan te reiken?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Ca%C3%A...en_in_de_islam
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2009, 23:10   #130
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Het hoofddoekenverbod is het beste wat ons in tijden overkomen is.
Er is nog hoop mensen. Er is nog hoop.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2009, 23:47   #131
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En _de_ voorstander van dit alles is toch wel het vb, of vergis ik mij?
Ja, en zelfs in Wallonie lopen ze nu al achter het VB aan.

Gemeenteraad Dison sluit drie hoofddoekdraagsters uit

Die vuile Vaals-Belangers toch!
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2009, 00:41   #132
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
op winterdagen? Jij.
'k Weet niet, zo te zien valt dat toch nogal redelijk mee.

http://www.waldemar-xxx.com/galls/fl...her/index.html
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2009, 00:55   #133
slegie
Staatssecretaris

slegie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Alles is meermaals herhaald...

Nazisme en andere verboden ideologieën worden vergeleken met de Islam en als argument gebruikt waarom de Islam zou moeten aan banden worden geslagen. Volstrekt illegaal!. Grappig dat net diegene die beweren "de wet te moeten gehoorzamen" zelf buiten de perken treden.

Als verwezen wordt naar welke mensen staan te juichen bij bepaalde uitspraken, dan automatisch heb je gezegd dat de persoon welke je aanspreekt behoort tot die groep. Meer bepaald het vlaams belang in dit geval. De referentie dat het vlaams belang het extreemst van iedereen de Vlaamse belangen probeert te beschermen lijkt geen logische verwijzing, maar sneller gebruikt men dit eenvoudige argument als verwijt dat men erbij hoort. Dan vraag ik me toch bewust af, als u zo zo sterk op dezelfde lijn als het vb staat, waar stemt u dan wel voor als u niet vereenzelvigt wil worden met hen.

Telkensmale wordt de intollerantie van sommige landen hierheen gehaald, maar dan enkel om de intollerantie van zichzelf te staven. Moeten wij nu een voorbeeld nemen aan die landen of moeten wij het voorbeeld stellen?
Is niet net zoals in die landen, hier de tegenkanting uit extreme hoek de reden tot onverdraagzaamheid? Uiteraard!

Illegaliteiten worden in hetzelfde straatje geplaatst als rechten en de rechten worden dan ondemocratisch uitgedeeld.

Islam is een erkende belgische godsdienst, punt amen en uit! Als een scholengroep om bepaalde redenen beslist om de hoofddoek te verbieden is dat een absoluut recht! Ik als laatste zal dat betwisten! Vind ik het een goed idee? neen helemaal niet, maar ik zal het recht van de scholengroep beschermen.

Daarentegen heeft elke belg het recht op onderwijs binnen een school welke binnen de erkende godsdienst zijn visie past. In dit geval de Islam en meerbepaalde voor moslimas welke de hoofddoek willen dragen. De vaag is nu, en terecht, is het daadwerkelijk een geloofsartikel welke tot de plichten behoort van de moslima? En daar kan je terecht OBJECTIEF! onderzoek naar doen.

Verder kan men niet ontkennen dat dit een zuivere klopjacht is op moslims! met alle absurde argumentaties en definities van ideologieën welke pas geboren werden toen dit debat ontstond.

u mag zeveren en zagen over rechten en belgische wetten, over een paar decennia wil ik u in onze grootsteden of althans bepaalde wijken hierin nog eens met u vrouwke zien rondwandelen, zonder hoofddoek wel te verstaan.

vele mensen noemen het islamofobie maar wacht maar eens als uw vrouw word bekogeld door jonge moslims en die uw vrouw een hoer noemen enkel en alleen omdat ze geen hoofddoek draagt

eens kijken of u dan nog zo door zevert over rechten inzake godsdienst vrijheid.

de islam is een ziekelijke religie vergelijkbaar met de nazi idealogie,

hun enige wat hun kweeksnelheid overtreft is hun arrogantie en agressie ten opzichte van andere waarmee ze moeten samenleving en dit is nog erger daar vele van hun nog maar net zijn ingevoerd.

U denkt dat u veilig bent in uw belgenlandje maar dat dachten heel veel joegoslaviërs ook ongetwijfeld totdat de bom barste

Hoelang gaan we nog doorgaan met het verwennen van een religie die haaks staat op alles waarover wij denken en hoe wij leven???

het zijn onze wetten, waarden en vrijheden die de islam een levensbestaan geven in belgië en het zijn de moslims die deze zaken misbruiken om hun ziekelijk bestaan als norm te willen zetten en als het beschermen van onze vrijheid en waarden moet gebeuren met bepaalde acties en wetten die een religie beperken dan vind ik dit een gerechtvaardigde keuze zeker als die religie al meermaals bewezen heeft een gevaar te vormen ten opzichte van westerse samenleving.

En we leven nu eenmaal in het westen en niet in het midden oosten of eender gek islamitisch land dus het is perfect normaal dat we dit gedrag niet willen en kunnen dulden.
en als de moslims hier zo graag een hoofdoek willen dat ze dan meteen hun koffers pakken en in mekka desnoods zelf gaan werken en wonen!

maar weet je wat, de meeste moslims wat hier wonen teren op de voordelen van de westerse samenleving maar het nadeel is wonen met ongelovigen en zelfs dat willen ze niet doen maar ook wetende dat men in de islamitisch landen bepaalde vrijheden niet meer heeft die hier vanzelfsprekend zijn.
dit is dus een zeer hypocriete houding van menig moslims die hier wonen
slegie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2009, 04:29   #134
viaSanctus
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slegie Bekijk bericht
u mag zeveren en zagen over rechten en belgische wetten, over een paar decennia wil ik u in onze grootsteden of althans bepaalde wijken hierin nog eens met u vrouwke zien rondwandelen, zonder hoofddoek wel te verstaan.

vele mensen noemen het islamofobie maar wacht maar eens als uw vrouw word bekogeld door jonge moslims en die uw vrouw een hoer noemen enkel en alleen omdat ze geen hoofddoek draagt

eens kijken of u dan nog zo door zevert over rechten inzake godsdienst vrijheid.

de islam is een ziekelijke religie vergelijkbaar met de nazi idealogie,

hun enige wat hun kweeksnelheid overtreft is hun arrogantie en agressie ten opzichte van andere waarmee ze moeten samenleving en dit is nog erger daar vele van hun nog maar net zijn ingevoerd.

U denkt dat u veilig bent in uw belgenlandje maar dat dachten heel veel joegoslaviërs ook ongetwijfeld totdat de bom barste

Hoelang gaan we nog doorgaan met het verwennen van een religie die haaks staat op alles waarover wij denken en hoe wij leven???

het zijn onze wetten, waarden en vrijheden die de islam een levensbestaan geven in belgië en het zijn de moslims die deze zaken misbruiken om hun ziekelijk bestaan als norm te willen zetten en als het beschermen van onze vrijheid en waarden moet gebeuren met bepaalde acties en wetten die een religie beperken dan vind ik dit een gerechtvaardigde keuze zeker als die religie al meermaals bewezen heeft een gevaar te vormen ten opzichte van westerse samenleving.

En we leven nu eenmaal in het westen en niet in het midden oosten of eender gek islamitisch land dus het is perfect normaal dat we dit gedrag niet willen en kunnen dulden.
en als de moslims hier zo graag een hoofdoek willen dat ze dan meteen hun koffers pakken en in mekka desnoods zelf gaan werken en wonen!

maar weet je wat, de meeste moslims wat hier wonen teren op de voordelen van de westerse samenleving maar het nadeel is wonen met ongelovigen en zelfs dat willen ze niet doen maar ook wetende dat men in de islamitisch landen bepaalde vrijheden niet meer heeft die hier vanzelfsprekend zijn.
dit is dus een zeer hypocriete houding van menig moslims die hier wonen
Djezus.., ben ik blij dat ik niets met u te maken heb. Ik distantieer mij ook volledig van uw zwaar gefrustreerde praat. Ga toch een beetje wandelen en kalmeren man. Komt terug als je wereldbeeld wat realistischer is.
Oud 19 september 2009, 05:06   #135
Tejokus
Minister-President

Tejokus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Djezus.., ben ik blij dat ik niets met u te maken heb. Ik distantieer mij ook volledig van uw zwaar gefrustreerde praat. Ga toch een beetje wandelen en kalmeren man. Komt terug als je wereldbeeld wat realistischer is.
Ik heb een ander voorstel.
Koop de dvd: " De Weg naar Mekka"
Zie en lees ook via onderstaande url.
> http://multiblog.vrt.be/dewegnaarmekka/

Op sommige momenten durfde Jan Leyers nog niet eens te denken....
Dit had allemaal niets te maken met puur cultuur ginds,
het ging meestal over pure godsdienst.
Tejokus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2009, 05:22   #136
viaSanctus
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tejokus Bekijk bericht
Ik heb een ander voorstel.
Koop de dvd: " De Weg naar Mekka"
Zie en lees ook via onderstaande url.
> http://multiblog.vrt.be/dewegnaarmekka/

Op sommige momenten durfde Jan Leyers nog niet eens te denken....
Dit had allemaal niets te maken met puur cultuur ginds,
het ging meestal over pure godsdienst.
Beste Tejokus,

Ik lees eerlijk gezegd liever geen literatuur van iemand wiens werkelijke wens "in de media aandacht staan" is. Met alle respect voor zijn persoon, maar dan studeer ik toch liever met mensen welke hun eigen persoon minder belangrijk vinden dan de informatie welke zij brengen en daadwerkelijk ook onderzoek plegen over hetgeen zij brengen. Willekeurige getuigenissen mogen onze kennis niet vormen over problemen welke veel complexer zijn dan hoe hij soms laat afbeelden.

Maar mag ik vragen, wat bedoelt u precies "met hij durft nog niet eens te denken" ?
Oud 19 september 2009, 05:30   #137
Tejokus
Minister-President

Tejokus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beste Tejokus,

Ik lees eerlijk gezegd liever geen literatuur van iemand wiens werkelijke wens "in de media aandacht staan" is. Met alle respect voor zijn persoon, maar dan studeer ik toch liever met mensen welke hun eigen persoon minder belangrijk vinden dan de informatie welke zij brengen en daadwerkelijk ook onderzoek plegen over hetgeen zij brengen. Willekeurige getuigenissen mogen onze kennis niet vormen over problemen welke veel complexer zijn dan hoe hij soms laat afbeelden.

Maar mag ik vragen, wat bedoelt u precies "met hij durft nog niet eens te denken" ?
Zelfs niet durven denken?
Als de omstaanders hem dan zouden verstaan dan was Jan niet in
levende toestand terug in België geraakt
Ik moet wel zeggen dat Jan nogal neigt tot katholicisme.
Is een indruk die ik heb uit zijn vorige programma's op tv die hij presenteerde.

Toch vind ik het goed wat Jan heeft gedaan met deze serie.
Ook die over de Kruisvaarders.
Je moet ze zien die series, dan kan je ook oordelen he.
En niet beginnen kijken met vooroordelen over Jan.
Zoveel vragen stelt Jan niet. Het zijn de mensen ginds die veel aan het
woord zijn.

Het is wel gek dat je als niet-moslim onmogelijk in Mekka kan geraken.
In Rome is iedereen welkom niet?
Tejokus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2009, 05:36   #138
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bertie Bekijk bericht

Als Christen en als consequente verdediger van zeden en fatsoen ben ik daar
100% mee eens.

Men moet beide ontmoedigen (zowel het vod als het schaamlap)
'k begrijp niet heel goed wat uw 'Christen' zijn (uw geloof) hiermee te maken heeft.
bruggeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2009, 05:43   #139
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Is een indruk die ik heb uit zijn vorige programma's op tv die hij presenteerde.

woord zijn.

Ja maar 'www.vatican.com' is de laatste tijden ook geweldig tot prijzen bewustzijn gekomen.

Voor de zo één prijskaartje, zou men toch redelijk mogen verwachten ten minste de 'Paus' te kunnen zien. Op teve maar verder niets!
bruggeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2009, 05:53   #140
viaSanctus
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:

woord zijn.

Ik weet eerlijk gezegd niet of ik wel wil zien wat hij allemaal tegengekomen is. Er is al zoveel ellende en onverdraagzaamheid in de wereld...soms lig ik er dagenlang ziek van. Hij mag dan mogelijk een interessante show hebben opgezet,maar ik hoor vaak het argument "heb je de weg naar mekka gezien?" van mensen welke het willen gebruiken om rechts gedachtegoed te staven. Dan denk ik = "dit is volgens mij niet wat Leyers wilde" en ten tweede vraag ik me dan af, als hij toch werkelijk zo slim is (mijn zus interviewde hem vaker voor haar faculteit), wist hij dan niet dat vele Belgen op dit moment er gewoon niet klaar voor zijn om met die getuigenissen om te gaan?

Ik ben eigenlijk diep van binnen overtuigd dat er een 3de WO aankomt...het kan ook niet anders. Europa gaat op een dag zich keren tegen de Islam..onherroepelijk. En dan vrees ik ervoor dat het zwaar zal verliezen in die strijd. Vele getuigenissen doorheen de geschiedenis staven dat feit en de Islam-onvriendelijke attitude van het westen ontkent het niet. Toen de VS Afghanistan en Irak binnenvielen, was het enkel een kwestie van tijd alvorens Iran en dergelijke zich zouden mengen in de strijd. Nu geloof ik wel dat er vele geheime bondgenootschappen zijn binnen die Arabische wereld met het westen, maar het volk is bitter en draagt met de dag meer haat tov het westen.
Volgens de Islamitische geschriften (voorspellingen) zal er eerst opnieuw een kalifaatschap worden opgericht (met Mehdi als Kalief), welke een voorwaarde is voor de "djihaad al ajien" (verplichte oorlog voor alle moslims) te kunnen starten. Waarna de 3de WO zal uitbreken. Alle moslims weten dit en ik denk dat elke anti-Islamitische maatregel in Belgie enkel de moslims sterkt in die overtuiging.

Nu _denk_ ik...dat de VS op dit ogenblik met Obama als (publiekelijk) leider het niet oninteressant zou vinden om een "verenigde staten van de Islamitische wereld" op te richten. Om zodoende de macht te centralisren en 1 aanspreekpunt te hanteren en van daaruit de macht uit te oefenen over die gehele wereld. Het is trouwens ook de reden van een sterk Europa (het liefst met Turkye als bondgenoot....omwille van zijn leger). Mogelijk zoek ik het allemaal erg ver, maar ik kon de link leggen met de islamitische voorspellingen over een kalifaat naar "het einde der tijden" toe. Als binnen de ambtstermijn van Obama of toch in de volgende, zo'n verenigde staten worden opgericht..dan is het enkel nog een kwestie van tijd volgens mij alvorens de bom ontploft.

Het vlaams belang zal dan allang ergens in een bunkerke ondergedoken zijn

Onze kinderen wacht nog een...aangename toekomst.

Laatst gewijzigd door viaSanctus : 19 september 2009 om 05:53.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be