Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 oktober 2009, 17:16   #121
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
In Brussel zijn toch echt vrijwel alle op de grond liggende schoonmakers gekleurde medemensen.

Maar misschien is dat in jouw dorp anders...
In welke verhouding zijn die terug te vinden in vgl met diegenen die niets uitvoeren?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2009, 17:22   #122
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Je moet je ogen eens open doen en rondkijken. Er zitten misschien veel vreemdelingen in de bak voor "kleine criminaliteit" maar er lopen een pak blanken rond die niets gedaan worden. Alle bedrijfsleiders waar ik al heb voor gewerkt zijn criminelen : van zwartwerk, smokkel van moto's auto's en andere luxewaren, gebruik van illegale drugs, tot bedrijfsspionage en ga zo maar door : allemaal als gewoon arbeidertje met de eigen ogen gezien of voor hen gedaan. Dat is criminaliteit waar niet naar omgekeken wordt en men laat begaan. Maar o wee als iemand die daar de kans niet voor heeft wat drugs verkoopt of een sjakos pikt of een gewapende overval of carjacking pleegt. Er heerst een dubbele moraal. De staat oplichten maakt je een held, financiële trukken uithalen zijn te moeilijk te achterhalen maar iets waarvoor je geen deftige flikken nodig hebt wordt zwaar bestraft. Die baas die de staat financiële middelen onttrekt zorgt ervoor dat gehandycapten op een wachtlijst blijven staan.
Ik wil zeker de "kleine criminaliteit" niet marginaliseren want het is tenslotte de gewone brave angstige man die daar direkt onder lijd. Diezelfde man lijdt echter ook onder die andere minder zichtbare criminaliteit alleen is het niet zo direkt zichtbaar.
Nu on topic : daar vreemdelingen eerder laag geschoold zijn laat het zich raden bij welke groep zij te vinden zijn.
Bij de OCMW trekkers zeker?

Maar inderdaad zitten er, maar dat is dan eerder bij zelfstandige zo, grote belastingontduikers die zeer zeker mee aan de oorzaak liggen van de tekorten die we nu kennen. Ik zelf heb dat ook al een aantal keren aangekaart maar wat doet ge er aan met een dienst belastingscontrole die slaapt en een stel blinde ministers die liever de oplossing van hun tekort zoeken in besparingen alom. Dat soort ontduikers zijn ook met vele maar daar gebeurt niets tegen. Tegen de plaatselijke bakker die bij een of ander jaarlijks evenement en extra hulpje heeft aangesteld, ja daar tegen wel, daar zijn ze als de kippen bij maar dat bouwpromotoren die zo een 100 appartementen bouwen per jaar waarbij ze een gemiddelde van 800.000 Bfr in het zwart opstrijken per appartement, daar gaan ze niet achteraan. Dat is schijnbaar niet de moeite of te moeilijk. En die zijn er he, dat kan ik je met 100% zekerheid zeggen.

Bovendien, wanneer men dan toch zo eens een keertje een dikke vis bij de lurven neemt, zoals een aantal jaren geleden in de diamantsector, komt die er altijd van af met het op een akkoordje te smijten waarbij hij een deel van de ontdoken som betaald of beter nog, heel dikwijls hoor je daar nadien nooit nog iets over. Persoonlijke verrijking van de ene of andere die zijn handje opengehouden heeft? Wie zal het zeggen. In ieder geval, wanneer gij of ik 5 euro verschuldigd zijn, geven ze met plezier een paar 100 euro uit aan administratieve kosten en aangetekende zendingen om die 5 euro tot de laatste cent te innen.” Oh baas, kijk eens hoe goed ik gewerkt heb, maak ik nu geen kans op promotie?”

Allemaal juist, maar het blijft een feit dat het niet wil zeggen, om dat we onder ons mensen een aantal gangsters hebben zitten, dat we dan maar al de gangsters van over heel de wereld hier hun gangetje moeten laten gaan. We hebben het hier duidelijk met een gemeenschap te doen die voor een groot deel uit parasieten bestaat en daar moet tegen opgetreden worden en al de rest doet daar geen afbreuk aan.

Laatst gewijzigd door Garry : 1 oktober 2009 om 17:25.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2009, 17:30   #123
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
In welke verhouding zijn die terug te vinden in vgl met diegenen die niets uitvoeren?
In ieder geval wordt de verhouding tussen de meer als gemiddeld gepigmenteerden en de witten steeds schever als het gaat over mensen die je letterlijk de handen uit de mouwen ziet steken in de publieke ruimte.

Maar misschien is dat in jouw dorp anders.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 1 oktober 2009 om 17:31.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2009, 17:33   #124
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Maar inderdaad zitten er, maar dat is dan eerder bij zelfstandige zo, grote belastingontduikers die zeer zeker mee aan de oorzaak liggen van de tekorten die we nu kennen. Ik zelf heb dat ook al een aantal keren aangekaart maar wat doet ge er aan met een dienst belastingscontrole die slaapt en een stel blinde ministers die liever de oplossing van hun tekort zoeken in besparingen alom. Dat soort ontduikers zijn ook met vele maar daar gebeurt niets tegen. Tegen de plaatselijke bakker die bij een of ander jaarlijks evenement en extra hulpje heeft aangesteld, ja daar tegen wel, daar zijn ze als de kippen bij maar dat bouwpromotoren die zo een 100 appartementen bouwen per jaar waarbij ze een gemiddelde van 800.000 Bfr in het zwart opstrijken per appartement, daar gaan ze niet achteraan. Dat is schijnbaar niet de moeite of te moeilijk. En die zijn er he, dat kan ik je met 100% zekerheid zeggen.

Bovendien, wanneer men dan toch zo eens een keertje een dikke vis bij de lurven neemt, zoals een aantal jaren geleden in de diamantsector, komt die er altijd van af met het op een akkoordje te smijten waarbij hij een deel van de ontdoken som betaald of beter nog, heel dikwijls hoor je daar nadien nooit nog iets over. Persoonlijke verrijking van de ene of andere die zijn handje opengehouden heeft? Wie zal het zeggen. In ieder geval, wanneer gij of ik 5 euro verschuldigd zijn, geven ze met plezier een paar 100 euro uit aan administratieve kosten en aangetekende zendingen om die 5 euro tot de laatste cent te innen.” Oh baas, kijk eens hoe goed ik gewerkt heb, maak ik nu geen kans op promotie?”
Kijk, je wordt (gedeeeltelijk) hier al een stuk genuanceerder.
Oud 1 oktober 2009, 17:34   #125
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
We hebben het hier duidelijk met een gemeenschap te doen die voor een groot deel uit parasieten bestaat en daar moet tegen opgetreden worden ...
Het lijkt me dan toch het handigst om bij de parasieten bovenaan te beginnen.

Maar die zijn onaanraakbaar geloof ik.
Oud 1 oktober 2009, 17:36   #126
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door farak Bekijk bericht
Hoe lang ga je daarover blijven leuteren? Het zijn nu ook geen troetelberen èh.
Wat was er fout aan aan de tekst "De ziekekas". Ik kan maar één fout vinder hoor, maar het is dan wel een zeer grote.

Op het einde van het liedje zingen ze," dan ikke trug en in Marokko rijke mens".

Was dat maar waar, dat ze terug gingen, ze zijn hier met geen stokken buiten te krijgen.
Oud 1 oktober 2009, 17:49   #127
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kijk, je wordt (gedeeeltelijk) hier al een stuk genuanceerder.
Al zal jij het niet voor waar aanvaarden, ik ben veel genuanceerder dan dat gij u kunt inbeelden. Maar hoe dan ook blijft het ontegensprekelijk dat ze overal met die gemeenschap zever en ambras hebben.

Ik heb nog niet geweten dat, omwille van het feit dat er een ontduiker van onze gemeenschap gearresteerd werd, dat al onze jongeren op straat komen rellen schoppen, met stenen smijten en/of auto's in de fik steken. Dat is het grote verschil. Wij distantiëren ons van ons crapuul, de allo's gaan hun crapuul bijtreden. Waarschijnlijk om dat de overgrote deel uit hun gemeenschap bestaat uit crapuul. Soort zoekt soort, en hier blijkt het letterlijk en figuurlijk toepasselijk te zijn.

Laatst gewijzigd door Garry : 1 oktober 2009 om 17:51.
Oud 1 oktober 2009, 18:05   #128
farak
Burgemeester

farak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat was er fout aan aan de tekst "De ziekekas". Ik kan maar één fout vinder hoor, maar het is dan wel een zeer grote.
Ik had het meer over strangers en de gepaste VB uitleg er elke keer bij.
Oud 1 oktober 2009, 18:25   #129
viaSanctus
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Je moet je ogen eens open doen en rondkijken. Er zitten misschien veel vreemdelingen in de bak voor "kleine criminaliteit" maar er lopen een pak blanken rond die niets gedaan worden. Alle bedrijfsleiders waar ik al heb voor gewerkt zijn criminelen : van zwartwerk, smokkel van moto's auto's en andere luxewaren, gebruik van illegale drugs, tot bedrijfsspionage en ga zo maar door : allemaal als gewoon arbeidertje met de eigen ogen gezien of voor hen gedaan. Dat is criminaliteit waar niet naar omgekeken wordt en men laat begaan. Maar o wee als iemand die daar de kans niet voor heeft wat drugs verkoopt of een sjakos pikt of een gewapende overval of carjacking pleegt. Er heerst een dubbele moraal. De staat oplichten maakt je een held, financiële trukken uithalen zijn te moeilijk te achterhalen maar iets waarvoor je geen deftige flikken nodig hebt wordt zwaar bestraft. Die baas die de staat financiële middelen onttrekt zorgt ervoor dat gehandycapten op een wachtlijst blijven staan.
Ik wil zeker de "kleine criminaliteit" niet marginaliseren want het is tenslotte de gewone brave angstige man die daar direkt onder lijd. Diezelfde man lijdt echter ook onder die andere minder zichtbare criminaliteit alleen is het niet zo direkt zichtbaar.
Nu on topic : daar vreemdelingen eerder laag geschoold zijn laat het zich raden bij welke groep zij te vinden zijn.

Electrabel, de Nul, ...als je mocht al het geld dat zij ontduiken bij elkaar plaatsen...daar kunt ge veel allochtoontjes ocmw van geven ze..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Bij welke bedrijven komt u terecht als sollicitant?
Als u die vraag hoeft te stellen, vraag ik me af waar u al gewerkt hebt.

Straatcriminaliteit vind ik persoonlijk nog steeds verachtelijker dan een belastingontduiker, al kunnen de gevolgen van ontduikers voor de gehele samenleving groter zijn. De angst welke straatcrapuul en extreem rechts in Belgie de mensen willen inboezemen is volgens mijn mening nog steeds 1 van de meest lage dingen die je een ander kan aandoen en zegt meer dan genoeg ook over jezelf.

Laatst gewijzigd door viaSanctus : 1 oktober 2009 om 18:29.
viaSanctus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2009, 18:35   #130
farak
Burgemeester

farak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door viaSanctus Bekijk bericht
:Electrabel, de Nul, ...als je mocht al het geld dat zij ontduiken bij elkaar plaatsen...daar kunt ge veel allochtoontjes ocmw van geven ze..
En de belastingsdruk zou kunnen verminderen. Misschien zouden zij een toegeving kunnen doen ivm met onze begroting.
Oud 1 oktober 2009, 18:40   #131
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Of je deze even in wil lijsten.

Wat niet juist of wat?

Al ooit eens wat rammel gekregen van een fraudeur? Of een pistool tegen je hoofd van een belastingsjoemelaar?

En trouwens, als je me quote, zou je dan op z'n minst de hele zin of paraaf willen quoten? Kwestie van de zaken niet �*l teveel uit de context te trekken.
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Laatst gewijzigd door Carnivore : 1 oktober 2009 om 18:52.
Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2009, 18:51   #132
Carnivore
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Interessant!

Voor al die al jaren stomverbaasde landgenoten waarom de witte elite niet achter de tralies hoeft in Belgie. Geachte forumleden geven zelf in deze draad drie redenen waarom ze dit ook zeer onwenselijk zouden vinden.

1) "Leden uit de bovenklasse die criminele feiten plegen zijn meestal geen gevaar voor de maatschappij "

2) "Hij is er nu wel uit maar z'n naam is bezwadderd voor de rest v.zijn leven" Ergo: Voor deze persoon is de negatieve publiciteit al straf genoeg.

3) Lieden van de corrupte witte welvarende kliek mogen niet vervolgd of veroordeeld worden, want dat zou immers getuigen van kleingeestige jalousie van de eerzame en oplettende burger. En we zouden toch niet jaloers mogen zijn op zo'n slimme corrupte persoon?

Gevangenisstraffen in Belgie zijn blijkbaar uitsluitend voor de onderklassse bestemd, zoals hierboven gloedvol wordt betoogd.

Over Nr-tje 3 : Waar en wie heeft dat gezegd?

Feit i dat autochtonen minder geweldsdelicten plegen. Logisch toch dat ze de gevaarlijken eerder in de bak steken?
Moest er plaats genoeg zijn, men stak iedereen weg. Maar tja, een welbepaald volk overspoeld ons met allerhande vormen van criminaliteit, niet zelden gepaard met het nodige geweld. Dus moet men kiezen wie men in de gevangenis steekt;
Een gevaarlijke schietgrage marokkaan of een witte-boordcrimineel die men met een miljoenenboete veel harder treft.

Welk deel snapt u niet?

Oud 1 oktober 2009, 18:52   #133
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Ik vind toch ook wel dat er een verschil is tussen een bankovervaller met vuurwapen die 100.000 € pikt, en een belastingsfraudeur die diezelfde som achteroverslaagt.

De overvaller moet voornamelijk gestraft worden in funksie van zijn gevaarlijkheidsgraad enz. en dat betekent : meer gericht op lange gevangenisstraf en iets minder op de geldboete ...

De fraudeur moet voornamelijk gestraft worden voor zijn hebzuchtige oplichting en dat betekent: meer gericht op een enorm hoge geldboete en iets minder op gevangenisstraf (noteer: die laatste mag zeker niet ontbreken !!)

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2009, 18:55   #134
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht
Een gevaarlijke schietgrage marokkaan of een witte-boordcrimineel die men met een miljoenenboete veel harder treft.
Waarom zou een witte boordencrimineel niet de gevangenis meer inhoeven?

U doet net of je moet kiezen.
Oud 1 oktober 2009, 18:59   #135
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht
Leden uit de bovenklasse die criminele feiten plegen zijn meestal geen gevaar voor de maatschappij

Wel eens gehoord van het morele verval van de witte elite?

Bij deze.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 1 oktober 2009 om 19:00.
Oud 1 oktober 2009, 19:04   #136
Carnivore
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boerenverstand Bekijk bericht
Laat het mij schilderen:
al jaren zie je zo'n lang kleed baardtype op sloefen rustig thee slurpen, madam wordt binnen gehouden, werken wat is dat ?

Vandaag komt men de autochtonen vragen om langer te werken en meer belasting te betalen voor baardmans.
En of men even content wil zijn met minder pensioen en off the record , dat pensioen is niet zoveel hoger dan dat van Mohammed, want die heeft een heel leven doppend "gewerkte" dagen.
Voorts is er geen geld voor palliatieve zorgen voor onze oudjes, die de soc. zekerheid hebben opgebouwd maar wel 50 miljoen voor inburgeringscursussen want Mohammed laat een familielid overkomen.

De boodschap wordt ronduit genant.

Akkoord wij hebben ook witte hangmatters maar de anderen zijn import en dat maakt het zo vervelend en nog duurder en als je ernaast zit op de tram dan zet je het raampje open.

idd, er zijn ook witte hangmatters, zoals u ze noemt. Maar die hun voorouders hebben wel meegebouwd aan ons sociaal systeem en vangnet. Net d�*�*rom zouden immigranten daar niet van mogen profiteren,, laat ons zeggen, pas nadat ze eerst vijf jaar continu hebben gewerkt.

Oud 1 oktober 2009, 19:06   #137
Carnivore
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Waarom zou een witte boordencrimineel niet de gevangenis meer inhoeven?

U doet net of je moet kiezen.

ja, er moet gekozen worden. Zoals ik al zij, we worden overspoeld door criminaliteit. Dus nog eens: je hebt 1 plaats in den bak. Wie steek je er in
een schietgrage marokkaan die al tig overvallen heeft gepleegd of een fraudeur?
En, motiveer uw uitleg.

Oud 1 oktober 2009, 19:07   #138
Carnivore
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Wel eens gehoord van het morele verval van de witte elite?

Bij deze.

en trouwens, u quote m wederom maar half.
Dus als u het weigert t doen, de zin was : "... geen gevaar voor de maatschappij of onze fysieke integritieit."

Oud 1 oktober 2009, 19:08   #139
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Multi-cultureel is iets anders dan multi etnisch.
Het woord 'multi' heeft voor mij een vieze bijklank gekregen.
Daar waar links zo graag 'kapt' op het vreselijke Amerika, is dit wat ze eigenlijk zo graag willen...
Ik zal het simpel stellen.
Wij worden beleefd verzocht om met zo veel mogelijke diversiteiten van mensen samen te leven.
Wie dat niet wil, is automatisch een racist.
Maar het omgekeerde is blijkbaar totaal geen probleem, als andere culturen en/of godsdiensten ghetto's vormen. Dat kan dan blijkbaar weer wél.
Twee maten, twee gewichten.
Dus blijkbaar zijn onze autochtonen ook niet zo multicultureel aangelegd.
Ze verwerpen onze cultuur en nemen gewoon wat ze kunnen gebruiken.
Dit heeft allemaal niets met racisme te maken. Dit is gewoon de werkelijkheid.
Misschien moeten politici even uit de ivoren toren, ergens in een rijke buurt, komen en eens praten met mensen die dagelijks de problemen van die fantastische multicultuur moeten oplossen.
Maar dat doen ze niet. De reden is duidelijk. Dan zou pas blijken dat ze al jaren lang verkeerd bezig zijn.
En dan zouden ze kleur moeten bekennen. En links is daar niet zo erg goed in
Of misschien moeten we eindelijk eens inzien dat politiek niet alleen draait om postjes en vet betaalde jobkes maar dat er ook daadwerkelijk iets voor ONZE samenleving dient te gebeuren.
Maar dat zou impliceren dat links en rechts gewoon verdwijnen en samen front vormen om onze eigen maatschappij te redden. Maar ook dat is een utopie, om alweer dezelfde reden.
Vroeger was het simpeler. Er was een koning en een leger. Kwam er een vreemde stam binnen gevallen, werden die terug weggejaagd. Punt.
Hier janken ze dat de schatkist leeg is, terwijl ze rustig verder sinterklaas spelen. Waar zit de logica ? Voor dat iemand weer gaat janken dat ik racist ben, kan ik op eer en geweten zeggen dat voor mijn part alle Joden, Italianen, Chinezen en actief werkende, andere allochtonen mogen blijven.
Op voorwaarde dat ze ons niet hun eigen regeltjes en rariteiten in de strot proberen te duwen.
Tenslotte denk ik niet dat er één gezond mens het normaal zou vinden dat een wildvreemde zomaar zijn huis zou betreden, de ijskast zou opentrekken en van zijn oren zou maken dat er geen vers brood is. Om van de rest nog maar te zwijgen. Hoewel. Er zijn hier blijkbaar een hoop die hards die dat wél normaal vinden. Dat ik daar ooit op gestemd heb, Godbetert.
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2009, 19:11   #140
viaSanctus
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boerenverstand Bekijk bericht
Laat het mij schilderen:
al jaren zie je zo'n lang kleed baardtype op sloefen rustig thee slurpen, madam wordt binnen gehouden, werken wat is dat ?

Vandaag komt men de autochtonen vragen om langer te werken en meer belasting te betalen voor baardmans.
En of men even content wil zijn met minder pensioen en off the record , dat pensioen is niet zoveel hoger dan dat van Mohammed, want die heeft een heel leven doppend "gewerkte" dagen.
Voorts is er geen geld voor palliatieve zorgen voor onze oudjes, die de soc. zekerheid hebben opgebouwd maar wel 50 miljoen voor inburgeringscursussen want Mohammed laat een familielid overkomen.

De boodschap wordt ronduit genant.

Akkoord wij hebben ook witte hangmatters maar de anderen zijn import en dat maakt het zo vervelend en nog duurder en als je ernaast zit op de tram dan zet je het raampje open.
En toch zijn ze onderworpen aan dezelfde wetten en voorwaarden. Waarom zou iemand werken als de wet hem toelaat dat niet te doen. Uiteraard heb je luie mensen alsook hardwerkende "baarden" (of hoe je ze graag heet). U viseren op de ene of de andere helpt niet.

De wet laat luieriken toe te profiteren, en _daar_ moet wat aan gedaan worden ipv met racistische uitspraken(of op zen minst vernederende benamingen) te gaan generaliseren en met hagel in een kiekekot te schieten.
viaSanctus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be