![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bank vooruit Raf. Goed zo! Nu nog toegeven dat je een foutje maakte door te stellen dat ingescande plannen niet digitaal zijn en je bent er helemaal. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 16 oktober 2009 om 17:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wordt dit één van die fouten die je kan toegeven, Paulus, of ga je volharden in de boosheid?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar je hebt ook gezegd, nu zelfs bij herhaling, dat een ambtenaar moet nog altijd in een stoffig archief duiken om dat kadasterplan uit te trekken en dat klopt langs geen kanten dus. En daarbovenop heb je ook beweert dat ingescande plannen niet digitaal zijn. En ik kan nu al voorspellen dat je geen van deze fouten zult toegeven en jezelf als betweter zal weten te bevestigen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest heb ik geen zin in welles nietes spelletjes. Ik geef me andermaal gewonnen. Je pist inderdaad verder dan ik. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat was, zoals ik eerder al zei, een flagrante leugen. Gemeentelijke diensten mogen namelijk geen uittreksels van de kadasterplannen uitreiken.
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja, zo kennen we je natuurlijk. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je reageerde hierop, Paulus, weet je nog wel? Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens als een gemeente geen uitreksels van de kadasterplannen mogen uitreiken.... .... waarom zouden ze dat dan wel doen vanuit een stoffig archief zoals jij beweerde? Van kronkelen gesproken kan dit wel tellen. Je blijft dus bij je bewering dat een ingescand plan geen digitaal plan is? Want daar fiets je natuurlijk handig om heen.... Kijk eens hier jongen... Citaat:
Ik stel voor dat je maandag eens belt om te zien wat ze op hun website beweren wel klopt. Dan kun je met hen in discussie gaan. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 16 oktober 2009 om 18:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee.
Jij mag dat voor mijn part nog zo vaak zeggen als je maar wil. Het wordt daarom niet minder onwaar. Je hebt juist gezegd dat je het niet bij de gemeente had gevraagd. In hoeveel bochten ga je je nog wringen, Paulus? Citaat:
Jij kronkelt inderdaad als de beste. Een paling in een emmer snot heeft er niet aan. Citaat:
Citaat:
Ik zou niet weten waarom. Raf.
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raf de Kronkelaar.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, dat JIJ met Paulus komt meeheulen, hoeft niet te verwonderen natuurlijk...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Alle kadastrale gegevens van een bepaalde gemeente inscannen zodat het digitaal te verkrijgen is. " Door de plannen in te scannen zijn alle kadastrale gegevens niet digitaal te verkrijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dan kun je met hen in discussie gaan. Veel succes. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 16 oktober 2009 om 22:26. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dan kun je met hen in discussie gaan. Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nog altijd het verschil niet gesnopen tussen de diensten van het kadaster en de gemeentelijke diensten, zie ik... Arme Paulus... ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 16 oktober 2009 om 23:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.giswest.be/artman/publish/cat_index_113.html http://fiscus.fgov.be/Interfakrednl/...general_nl.htm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=64 Ik begrijp niet dat jij daar persé een discussie wil van maken over het feit of ingescande plannen bewerkbaar zouden zijn of niet, want daar gaat het helemaal niet over. Raf zei dat ingescande plannen niet digitaal zijn en daar moet ik nog steeds hartelijk om lachen uiteraard. Het blijft iets om in te kaderen. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=104 Ook jij toonde aan dat dit verkeerd was. Ingescande plannen zijn weldegelijk digitaal http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=107 Raf probeert er zich nu uit te draaien door te doen alsof de discussie ging over de plaats waar, ze afgehaald kunnen worden, maar dat is bijzaak natuurlijk. De discussie verleggen heet dat dan... Een beleefde manier om te zeggen dat men als een lafaard maar snel over iets anders begint, om maar geen fouten te moeten toegeven. Zo kennen we Raf natuurlijk. Daarom is hij ook zo voorspelbaar. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 17 oktober 2009 om 06:11. |
|
![]() |
![]() |